𝐅𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧' 𝐅𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫ᵗᵉⁿ

294 37 2
                                    

|𝐉𝐎𝐎𝐇𝐘𝐔𝐊|

" Rayyan-ssi ! Jangan buat hyung semua macam niiiiiㅡ mati kami kena cekik dengan Wonwoo nanti kalau Rayyan tak balik ! " Seokmin menilik di celahan semak , mana tahu budak seorang tu main sorok-sorok . Tapi takda .

" Dah telefon guru kelas dia ? " Seingcheol bercekak pinggang memandang ke arah Vernon yang sedang mendail nombor seseorang pada telefonnya .

Vernon menggeleng , " Cikgu dia kata , Rayyan tak hadir ke sekolah . " Semuanya mengeluh . Entah ke mana budak tu hilangㅡ

" Uncle Boo ! " Serentak Seungkwan dan yang lain menoleh ke arah suara tersebut .

Rayyan melambai ke arah mereka , dia bukan bersendirian malah bersama dengan kembar Jeon yang sudah lama menghilang tanpa khabar .

" Yah ! MANA KAU PERGI PAGI-PAGI BUTA TAK KE SEKOLAH HAH !!?? "


Laju saja Rayyan bersembunyi di sebalik tubuh sasa Jeon Jungkook bila uncle Boo mula menyinga .

" Boo .. jangan marah . Aku yang bawa dia ponteng sekolah hari ni . " Jungkook mengeluh cuba menyembunyikan budak bawah umur di balik tubuhnya ini dari diterkam Boo Seungkwan .

+

+

+

" Apa ?ㅡ a-apa kau mengarut ni Kook , menghilang entah ke mana . Muncul-muncul je mengarut macam ni . " Seungcheol mengusap tengkuknya , terasa kekok selepas mendengar cerita yang keluar dari mulut Jungkook .

Jangkaannya tepat , siapa saja yang nak percaya ceritanya ?

Bagitahu 12 jejaka kacak di hadapannya ini yang dulunya mereka adalah sekumpulan bidadara . Memang taklah diorang nak percaya !

" Sini , pegang tangan masing-masing . " Arah Jungkook sambil menarik rapat Seungcheol di sebelahnya . Lelaki itu hanya menurut , mereka menggenggam tangan masing-masing membuat satu bulatan besar .

Dahi Seungcheol disentuh dengan dua jarinya . Memindahkan memori tentang sebongs yang dia ada .

Seakan dirasuk , 12 jejaka itu langsung pengsan membuatkan Rayyan yang menilik di seblik dinding berlari pantas menuju ke arah mereka . Panik .

" Hyung ! Kenapa dengan uncle ni semua !? " Jungkook menoleh , dahinya ditepuk kesal .

Dah dipesan jangan keluar dari bilik dulu selagi belu dipanggil keluar . Memang degilnya pekat lain macam si Rayyan ni !

" Hyung kata jangan keluar kan , ey budak bawah umur ni ! " Kepala Rayyan disepuk geram membuatkan Rayyan mencebik .

+ 🌻 +

" Sayang , bangun .. " Pipi mulus Mijung diusap lembut jemarinya cuba membangunkan si isteri dari mimpi .

" Aku dah sewa basikal untuk kita ke pekan lama tak jauh dari resort , kat sana banyak makanan . Pilih saja , aku belikan semuanya nanti . Bangun ya ? " Wonwoo mengeluh bila umpan supaya Mijung bangun langsung tidak berkesan .

Dah offer beli semua makanan dia nak pun masih lagi tak bangun !

Mijung menarik selimut sehingga ke atas kepala , membungkus dirinya seperti gulungan popia ayam .

Annoying Neighbour p1+p2 | JWW [ C ]Where stories live. Discover now