𝐅𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧' 𝐅𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫 ᵉˡᵉᵛᵉⁿ

302 39 12
                                    





|𝐋𝐎𝐒𝐓|





" Mijung ! Keluar sayang , tolong aku ! " Gadis ini bergegas keluar dari kereta menghampiri suaminya yang sudah bermandi peluh hasil dari tadi menolak kereta mereka yang tiba-tiba saja mati di tengah perjalanan .

" Kenapa ? "

" Aku penatlah , kau pula yang tolak . Aku duduk dalam , apa macam ? "

Kening dijongket sambil tersengih menanti reaksi Byun Mijung dengan cadangannya . Seperti dijangka , isterinya buas orangnya . Telinganya dipiat geram oleh Mijung .

" Jangan nak mengada ! Kau tu malaikat sedar tak ? Stamina kau tu lebih kuat dari 100 orang lelaki , tolak kereta pun tak dapat dah kenapa ? " Gadis ini mengeluh , tangannya berhenti memiat telinga Wonwoo . Lengan baju dilipat sehingga ke paras siku kedua belahnya .

Wonwoo sekadar memerhati , bukan apa . Boleh saja dia tolak kereta ni dengan satu jari sampai ke bengkel berdekatan , dia saja mahu membuat gadis ini ada di sisinya . Bosan pula tolak kereta seorang diri .

" Jja ! Cepat , aku nak singgah toilet kat bengkel sana . " Dengan lagak John Cena , gadis ini cuba menolak kereta mereka namun tidak berganjak walaupun sedikit membuatkan Wonwoo hampir menghamburkan tawanya .

" Ala sayang aku ni , come daddy help you baby girlㅡ "

" daddy otak kau . "

Mendapat jelingan tajam dari Mijung , dia mengalah . Berhenti mengusik Mijung , stress mungkin tahan pundi kencing hampir bocor .

Payah betul bini ganas ni .

+

+

+

" ni makan masa sehari juga nak siap , esok baru boleh balik korang ni rasanya , "

Wonwoo meraup rambutnya ke belakang , matanya memandang segenap kawasan . Sepertinya , takda tempat untuk mereka menginap malam ni .

" samcheon , lori tu enjin dia masih elok ? " Jarinya menunding ke arah sebuah lori putih yang diparkir tidak jauh dari bengkel menghadap pantai .

" elok lagi tu , cuma tayarnya semua dah takda . Kenapa ? " Wonwoo tersenyum , telapak tangannya disatukan sambil memandang ke arah lelaki separuh abad di hadapannya ini .

" Saya nak tumpang bermalam dalam lori tu boleh , samcheon ? Saya boleh saja tidur bawah pokok tu , tapi isteri saya kesian pula nanti dia tak selesa . Boleh ? "

" Yalah , yalah . Nanti samcheon beri kuncinya . "

Mendengar kata putus dari lelaki tua itu membuatkan Wonwoo tersenyum lega .

Dia berjalan menuju ke arah Mijung yang duduk di kerusi yang ada di dalam bengkel , wajah isterinya yang merona merah dan mata yang layu itu dipandang .

Dagu Mijung dicuit lembut menarik kepala gadis ini mendongak memandangnya . Telapak tangan dilekap pada permukaan dahi Mijung .

" Kau demam ? Tadi elok saja , siap main pubg lagiㅡ " Tangan Wonwoo ditepis lembut sebelum kedua belah tangannya melingkar di leher lelaki ini .

" Carikan tempat , aku nak tidur . " Kepalanya perlahan jatuh ke atas bahu lebar Jeon Wonwoo .

Bibir diketap rapat , dia teruja . Bagai cinta dibalas crush dia punya teruja sekarang tapiㅡ ah carikan tempat untuk Mijung tidur . Nanti-nanti saja nak teruja teruk !

Annoying Neighbour p1+p2 | JWW [ C ]Where stories live. Discover now