𝐅𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧' 𝐅𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫 ᵗʷᵒ

348 48 5
                                    

|𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐈𝐟 𝐈 𝐓𝐨𝐥𝐝 𝐘𝐨𝐮 𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐌𝐢𝐬𝐬 𝐘𝐨𝐮?|

Bunyi bising dari luar mengganggu lena Byun Mijung , perlahan-lahan dia bangkit dari baring . Mengesat liur basinya di tubir bibir . Mata cuba dipaksa untuk mencelik luas .

Dia merenung bayang dirinya dari pantulan cermin meja solek .

" Pukul berapa .. " Jam di dinding dikerling . Pukul 8:46 pagi .

" mulai sekarang aku akan datang setiap pagi untuk masakan kau sarapan . It is your father order . "

Teringat dengan pesanan Mark Tuan semalam , matanya langsung terbeliak luas . Wonwoo . Wonwoo ada di rumahnya malam semalam ! Matilah dia kena soal Mark nanti !

Kakinya berlari laju menuju ke pintu , tombol pintu dipulas kasar sebelum dia berlari ke arah ruang tamu . Matanya melilau mencari kelibat Jeon Wonwoo . Selimut , baju dan stoking milik Wonwoo masih lagi ada di atas sofa .

Tapi tuan punya badan takda !

Matanya mengerling ke arah pintu , jelas kelihatan satu figura tidak berbaju sedang berdiri di pintu menilik keadaan yang heboh di luar koridor apartmentnya .

" Apa kau buat tu ? " Wonwo menoleh , pintu ditutup . Dia melangkah merapati Byun Mijung .

" Kau tengok ni . " Telefon miliknya dihulurkan kepada Mijung . Sebuah artikel dari twitter terpampang di skrin telefon ini .

Yembisi

Artis popular Jeon Wonwoo dijumpai keluar berduaan dengan seorang gadis yang tidak dikenali di restoran mewah Di Seoul pagi semalam

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


Artis popular Jeon Wonwoo dijumpai keluar berduaan dengan seorang gadis yang tidak dikenali di restoran mewah Di Seoul pagi semalam .

Mijung ternganga . Secepat ini ia tersebar ?

Wonwoo mengambil semula telefonnya dari pegangan Mijung . " Sekarang benda ni tengah tersebar , paparzi di mana-mana . Ada beberapa wartwan di luar sana , aku tak boleh keluar . "

Ding dong !

" Mark . " Mijung menolak tubuh Wonwoo menuju ke stor , tubuh lelaki itu ditolak masuk  ke dalam bersama baju kemeja dan stokingnya .

" Kau tunggu sini duduk senyap-senyap . Nanti Mark nampak . "

" Apa masalahnya kalau dia nampakㅡ "

" Tamatlah riwayat aku kalau dia nampak ! "

Pintu stor ditutup kuat sebelum dia berjalan menuju ke arah pintu , belum dijemput masuk Mark sudah berada di ruang tamu memandang pelik ke arahnya .

Annoying Neighbour p1+p2 | JWW [ C ]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon