- 🌻 25

419 54 25
                                    

Chapter twenty five

+ Annoying neighbour +

+ Annoying neighbour +

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

|| Love Game ||


Lee Jongsuk duduk di atas lantai . Matanya dipejam rapat . Dia kini berada di dalam penjara . Atas kesalahan cubaan membunuh , dia dijatuhkan hukuman penjara 10 tahun .

" dasar syaitan .. " Gumamnya geram .

Ya , dia ada kaitan dengan Damon Park atau lebih dikenali sebagai Bogum itu . Dia telah membuat perjanjian bersama raja syaitan itu . Jika dia berjaya membunuh Mijung Juliet Byun , syaitan itu akan menyembuhkan adiknya semula .

Sekarang ? Apa yang jadi semuanya tidak seperti yang dijanjikan !

" Feel regret huh ? " Jongsuk mengngakat wajah memandang ke arah gerangan yang menegurnya .

" k-kauㅡ "

" seperti apa yang aku sudah cakap waktu kita buat perjanjian . Kau gagal , adik kau santapan aku . "

Bogum berpeluk tubuh memandang wajah Jongsuk yang sudah pucat . Lelaki itu menghampiri syaitan kacak itu lantas memeluk  pergelangan kakinya .

" t-tolong jangan apa-apakan adik aku ! Bagi aku masa , keluar dari penjara ni aku akan bunuh Mijung untuk kau ! " Rayu Jongsuk bersungguh-sungguh membuatkan syaitan itu tersenyum suka .

Dia gemarkan rayuan terdesak manusia tamak . Memang kegemarannya !

" I give you ten years and half , kalau kau tak kotakan janji kau .. not only your precious sister , dengan kau sekali jadi santapan aku ! Ingat , buat janji dengan syaitan ada padahnya . " Bogum menepis tangan Jongsuk dengan kakinya sebelum dia menghilangkan diri dari pandangan lelaki itu .



×+×




Jungkook masuk ke dalam bilik Byun Mijung bersama dengan semua buku latihan merangkumi semua mata pelajaran  . Ini adalah kerja sekolah yang perlu gadis itu lakukan .

Pap

Buku-buku diletakkan ke stas meja belajsr Mijung .

" w-weh . Banyak betul kerja sekolah yang aku kena buat !? " Mijung membelek semua buku latihan yang dibawa Jeon Jungkook untuknya .

Jungkook berpeluk tubuh .

" Kira elok dah aku nak tolong kau kumpulkan semua kerja sekolah ni sepanjang lima hari kau tak hadir . Rajin-rajinkanlah diri tu buat kerja . " Kemudian dia mengambil tempst duduk di atas sofa kecil yang ada di tengah bilik gadis itu . Telefon dan headphone dikeluarkan .

Annoying Neighbour p1+p2 | JWW [ C ]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang