𝐅𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧' 𝐅𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫 ᶠᵒᵘʳ

343 52 24
                                    

| 𝐁𝐲𝐮𝐥 |





" .. I want to marry your daughter . "

Mijung terkedu , Tuan Byun di London pula tersedu , Boo Seungkwan pula hampir saja arwah di situ mendengarkan ayat yang keluar dari belahan bibir Jeon Wonwoo .

Tapi tidak Mark . Dia merenung bidadara itu tajam , rahang diketap kuat .

" Kau gila ke Jeon ? " Mark mula bersuara , dia cuba menepis telefon Mijung dari tangan Wonwoo namun lelaki itu sempat mengelak .

" Ini untuk keselamatan Mijung . Sekurang-kurangnya aku boleh back up dia . No one can touch her if she were my wife . "

" I can't let my daughter married with someone she don't love . "

" But I do love her . And I'll make sure your daughter love me back , " Jawab Wonwoo yakin , tegas dengan pendiriannya mahu mengahwini Byun Mijung .

Kedengaran keluhan halus dari Tuan Byun , lelaki tua itu nampak risau untuk melepaskan satu-satunya anak gadisnya kepada pelakon yang terkenal ini . Tiba-tiba saja menyahut panggilannya , melamar anak gadisnya .

Waduh .

" Kalau kau kahwin dengan dia ,  kau akan dapat lebih daripada ini . " Mata Mijung terbeliak , kepalanya mendongak ke atas siling . Urat di lehernya timbul saat parut pada bahagian perutnya terasa dikorek oleh jemari berkuku tajam .

" A-ARGH !!! " darah mula mengotori baju kemeja putihnya . Parutnya terbuka malah terasa parutnya diselit besi panas .

" M-Mark ! " Lengan Mark dicengkam , air mata mula mengalir di pipinya .

Wonwoo menamatkan panggilan, Mijung yang sudah menjerit kesakitan dihampiri . Matanya jatuh memandang ke arah baju kemeja Mijung yang dikotori darah .


" Boo , keluar . Jangan bagitahu apa berlaku kalau ada orang tanya . " Seungkwan mengangguk , dia segera membawa diri keluar daripada pejabat Mijung .

" Mijung , buka baju kau . " Wonwoo membuka ikatan tali lehernya , mengikat tali lehernya keliling kepala Mijung menutupi mata gadis ini .

Mijung tidak mampu berfikir waras lagi , sakitnya tidak dapat dibendung lagi . Lantas jemarinya membuka butang baju kemeja satu-persatu .

" A-apa kau nak buat ? " Mark menahan pergelangan tangan Wonwoo , matanya tidak memandang ke arah Mijung yang sudah siap membuka bajunya meninggalkan hanya baju bertali halus saja di badan .

Wonwoo mengerling wajah Mark yang sudah membahang .

" Kau tak nampak ? Atau kau buat-buat bodoh ? Aku tahu kau nampak siapa yang buat ni pada dia . " Bahu Mark ditolak kasar . Baju singlet Mijung ditarik ke atas sehingga ke paras bawah dada . Parut yang tidak berhenti mengalirkan darah keluar disentuh telapak tangannya .

Telapak tangannya memancarkan cahaya putih , perlahan-lahan mencantumkan semula parut yang terbuka malah terkoyak lebih luas itu .

Mijung mula tenang , nafasnya mula teratur . Wonwoo melepaskan ikatan tali lehernya dari kepala Mijung .

" Bagitahu aku , kenapa syaitan tu buat kau macam ni ? " Dagu Mijung ditarik , memaksa gadis ini bertentang mata dengannya . Tangannya menyentuh belakang kepala Mijung .

Annoying Neighbour p1+p2 | JWW [ C ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora