- 🌻 23

398 49 20
                                    

Chapter twenty three

+ Annoying neighbour +

+ Annoying neighbour +

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

|| Get Back  ||





Buk !

Tubuh Wonwoo ditolak jauh darinya , Mijung menjeling Jungkook dan Dongwook yang sedari tadi mencuri-curi pandang adegan tidak senonoh dari sang bidadara Jeon .

" Apa masalah kau ? Kau fikir aku ni apa !? " Jerkah Mijung geram sebelum bangkit dan mengatur langkah laju keluar dari rumah kembar Jeon .

Bam !

Pintu dihempas kuat membuatkan ketiga-tiga malaikat itu terkedu dan memandang sesama sendiri .

Tak berkesankah cara yang Jungkook beri ? Tak mungkin !

" w-weh oldeu man .. apa yang berlaku tadi tu siot ? Kenapa tak berkesan !? " Jungkook menekup mulutnya sambil memandang ke arah Wonwoo yang masih terduduk di atas lantai .

×+×

Dug dug dugㅡ

Mijung menyentuh dadanya yang kini berombak kencang . Wah .. apa yang baru terjadi ? Memori apa yang dia baru saja dapat tadi ?

" Juliet ? Kenapa dengan leher tu ? " Puan Byun datang menghampiri anaknya dengan semangkuk maggie kari yang masih panas , dengan hiasan telur mata dan sayur sawi . Perghㅡ

" a-ani , tengkuk lenguh . Haa lenguh .. " Lehernya disentuh kekok sebelum dia mengatur langkah menuju ke bilik tidur di tingkat atas . Nasib baik Baekhyun masih di pejabat waktu ni , kalau tak makin susah dia nak berehat .

Usai membersihkan diri , dia merehatkan diri di kerusi berdekatan meja belajar .

' psh psh pshh .. '

Telinganya menangkap bunyi aneh dari luar halaman rumah . Sepertinya dia kenal dengan bisikan-bisikan aneh itu . Kaki mengatur langkah perlahan menuju ke tingkap bilik yang memperlihatkan kawasan halaman rumah .

" m-makhluk apa pula ni ? " Mijung mengetap bibir , matanya menilik ke luar di sebalik langsir . Ada beberapa ekor makhluk hodoh berada di luar pagar rumahnya . Tapi takda satu pun yang ada di dalam kawasan halaman .

Mereka seakan-akan menanti kehadirannya di luar . Bila-bila masa saja perkara sebelum ni berlaku lagi !

" Mijung . "

" yakh ! M-macam mana kau masuk !? B-bila masa kau masuk !?  "

Mijung menyentuh dadanya dek terkejut . Memang nak dia mati kena serangan jantung ke apa !?

Annoying Neighbour p1+p2 | JWW [ C ]Where stories live. Discover now