"ملانی"

1.9K 346 458
                                    

سلام بچه ها. حالتون خوبه؟

قبل از این چپتر به نظرم لازمه درمورد یه چیزی یکم صحبت کنیم. البته احتمالا کار درستی نیست و باید خود داستان اینو نشون بده ولی خوب من کجام شبیه به یه نویسنده حرفه ای و از روی اصوله؟! خیلیاتون دارید سر لیام غر میزنید و یه سری توقعات دارید که فکر میکنم درست نیست. لیامی که اولین بار توی هلیوم خوندید رو یادتونه؟! لیام عزاداره، ترسیده، نگرانه و این برای یه مدت کوتاه نیست؛ مدت هاست که عجین شده با زندگیش. لیام سه پارت قبل به زین گفت برای فرار کردن از بیمارستان و جایی که اولیویا هست میخواد به یه تعطیلات بره. برای فرار کردن از همون نگرانی ها و ترس هاش اما با چی رو به رو شد؟! با یه چیز عجیب و غریب دیگه، همونی که فلورا هشدارش رو به زین میداد اما با این حال، رفتار بدی ازش سر نزد. نمیشه از هیچ شخصیتی توقع کامل بودن داشت، همینطور که زین از لیام این توقع رو نداره و واقعا فکر میکنم باید شما هم تمام چیزایی که لیام باهاشون رو به رو هست رو ببینید.

اینکه لیام مودیه یا دمدمی.. لیام درگیره. با خودش و تمام اتفاقاتی که داره واسش میوفته. سعی میکنه خوب باشه و حال اطرافیانش رو بد نکنه اما بالاخره آدم یه جایی خودش رو نشون میده! لیام میخواد کنار زین بمونه اما هیچ ایده ای درمورد عنوانی که زین میخوادش نداره.. برای همین نمیدونه باید چیکار کنه. خواسته اونو براورده کنه یا مال خودش رو.. نهایتا چیزی بین این دوتا اتفاق میوفته که ممکنه اسم دمدمی بودن یا هرچیز دیگه ای روش گذاشته بشه.

درمورد دو پارت قبل که خیلیاتون معتقدید وقتی لیام مطمئن نبود چه حسی داره، نباید به زین نزدیک میشد و باهاش میخوابید. اینطوری ازش سواستفاده کرده!
من متوجه این حرف و منظورتون هستم اما آیا جوری بود که انگار لیام از شبش خیلی لذت برده و زین نمیخواستتش؟ سکس چیز مقدسی نیست که با شرایط خاصِ "عشق دو طرفه" اتفاق بیفته. مثلا اگر داستان برعکس بود و اونی که عاشق میشد لیام بود، حالا زین بدون اینکه مطمئن باشه جلو میرفت و نهایتا به سکس میرسیدن فکر میکردید از لیام سواستفاده شده؟! یا این صرفا به خاطر تاپ و باتم رابطه اس؟ همون ایدئولوژی که میگه اگه دختر و پسر با هم بخوابن و بعد از هم جدا شن از دختره سواستفاده شده!

اینا الگو هایی هستن که من برای نوشتن ازشون استفاده کردم و واقعا توقع نداشتم این وسط کسی محکوم بشه. خصوصا لیام که هممون با مشکلاتی که داره آشناییم.
البته که هیچ شخصیتی کامل نیست. یعنی حتی اگه از نقص های شخصیت سازی منم بگذریم هیچ شخصیت حقیقی ای هم عالی و کامل نیست ولی خب این موضوع به همین نسبت توی زین هم وجود داره. مثلا وقت خوبی رو برای گفتن انتخاب کرده بود؟!

ببخشید که اینقدر خارج از داستان حرف زدم:"
دوست دارم حالا و با تمام این حرفا بازم نظرتون رو بدونم. یا الان، یا بعد از خوندن کامل پارت

Helium(ziam)Where stories live. Discover now