027

** Same Day **

DECEMBER 18, Wednesday
📍Oakridge, Stillwell • St Andrew
11:40AM

DECEMBER 18, Wednesday 📍Oakridge, Stillwell • St Andrew11:40AM

AZARO RONALDO BILLINGS | 18

"Yuh wouldn't be the first man fi disown him pitney.."

"Nah go be the last either.."

"A fi her problem. We tell her fi dash—"

"Nah tell yuh wah fi do, but it woulda fuck up fi have yuh yute inna the world and yuh disown her over fuckry" my father spoke, breaking the silence we've been sitting in the for the past 10 minutes.

"Her mother put her inna the position to begin with" I answer and he didn't say anything, my eyes set at the gate in the distance seeing Aliyah standing outside it.

She need fi hurry up and move before two big stone connect inna her head back.

"Yah tell me if Taelynn seh she pregnant and do the same thing, yuh woulda ignore dah pitney deh too?" he asked, breaking the silence again.

"She wouldn't inna dah predicament yer because mi wouldn't tell her mi nuh want the baby" I admit and he laughs.

"Yuh confused? So a Aliyah yuh nuh want a pitney wid? Swear at a point yuh did tell me yuh like her"

"That was at a point.. we nuh deh a dah point deh no more" I shrug, seeing a chartered taxi pull up at the gate, Aliyah getting in the front seat.

Never know mi woulda get to the point weh mi nuh like her. Hate her yuh fuck.

"Waah go through yuh head? Real medz. Know we never yet siddung and wul a convo one-on-one.. feel a that's why yuh stay so.."

"Mine or not, mi nah mind no pitney weh nuh supposed to deh here to begin with" I tell him honestly.

"Suppose a so mi did pree tings bout you?"

Turning to look at him, I furrow my eyebrows.

"Swear mi did planned. Not fi mummy, but you.. did more determine fi have pitney than she" I recall and he laughed.

Because mi know me and Zy did planned under fi him terms.. Mari a the unexpected child.

"Ah. Yuh wul me desso, but that ano the point stillz... Things nuh work out how yuh did expect it, but a you and her lay down and mek the baby. Wouldn't inna the position to begin with if yuh did wear condom, and yeah wah she do fuck up.. but it happen and if the baby a yours, yuh have a responsibility now"

Him better shut the fuck up a mi head with foolishness enuh.

"Who seh mi never use condom?" I turn to look at him.