פרק 5

3.4K 302 94
                                    

״פנים יפות?״ דפני צרחה, ״תשתקי״ לחשתי ונתתי לה מכה קטנה ועצבנית בצד, ״אוקי, תשכח מטובי. זאק ואתה מושלמים!״ היא אמרה בהתרגשות, ״אף פעם לא היה-טובי ואני״ רטנתי, ״היה, ג׳וני. היה ונגמר, טובי איחר ועכשיו אתה תפוס לזאק״ היא צחקקה, ״טוב, דפני, את שכחת את הריטלין שלך הבוקר?״ שאלתי, ״יכול להיות, אבל זה לא משנה, אמא שלי תמיד דוחפת לי לקורנפלקס״ היא אמרה וחייכה. היא הסתכלה על מישהו וחייכה. ״היי דף״ אותו הבחור שפלרטט איתה כשהיינו באימון נעמד מעלינו, ״היי סטיב״ היא נעמדה וחיבקה אותו, ״היום?״ הוא שאל והיא חייכה, ״כן״ היא אמרה ויכולתי לשמוע את ההתרגשות בקולה, ״מצויין״ הוא אמר בחיוך ונישק אותה בלחי.

״מי זה סטיב?״ שאלתי והיא נאנחה, ״הבחור הכי מושלם בעולם״ היא אמרה ובהתה בקיר בחיוך, ״תקחי איתך קונדו-״ התחלתי להגיד, ״תירגע״ היא עצרה אותי ושנינו צחקנו. דפני עצרה כשהבחינה במישהו מאחורי, ״מה?״ שאלתי והיא חייכה בממזריות, ״אני צריכה ללכת, יש לי שיעור..השיעור הזה שתמיד יש לי״ היא אמרה ונופפה לי.

״היי ג׳וני״ נשמע קול נמוך ומוכר מאחורי, ״היי-״ הסתובבתי, ״זאק?״ ניסיתי להגיד את שמו בצורה הכי פחות מביכה שאני יכול, לא הצלחתי. ״היי, ג׳וני. אני צריך עזרה באנגלית גם היום״ הוא אמר וגירד את עורפו, אני אוהב שאנשים עושים את זה, זה אומר שהם לחוצים או מרגישים לא בנוח וזה חמוד. זאת אומרת מצחיק. לא חמוד.

״אוקיי, תחכה לי בשער בסוף היום?״ שאלתי והוא הנהן בחיוך, ״תודה״ הוא אמר ונופף לי לשלום, ״נתראה״ הוא הוסיף והלך.

לא מצאתי את זאק, לא משנה כמה חיפשתי, הוא נעלם. הלכתי הביתה, לבד, בלעדיו.

כשנכנסתי לבניין השומר הסתכל עלי במבטו הרגיל, היום זה נראה יותר כאילו הוא ממש צריך להפליץ אבל נטה לכיוון הפצצה גרעינית, אני לא בטוח.

לחצתי על כתפור המעלית במהירות וחיכיתי שתגיע, אני ממש לא מעוניין בעוד פגישה עם טובי. ״אמא כבר מרגישה יותר טוב?״ השומר שאל, הייתי בטוח שהוא שואל אותי עד שראיתי את שיערו השטני המבולגן ועיניו הירוקות הבהירות של חברי הטוב ביותר, טובי.

הוא נעמד לידי ולא העז להסתכל עלי, גם כשהמעלית הגיעה הוא לא הסתכל עלי אבל אני ידעתי שהוא יודע שאני יודע שהוא רואה אותי. אחרי כמה דקות של שתיקה הרגשתי את ההרגשה שהרגשתי ביום שהושעיתי בפעם הראשונה, ההרגשה הזאת שלא הצלחתי לעצור. שפתי התכווצו ולסתי ננעלה, אגרופי נסגרו חזק עד שכבר הכאבתי לעצמי.

הצמדתי אותו לקיר המעלית, יד אחת על צווארון חולצתו והשנייה מכווצת חזק ומוכנה לפגוע בו, ״אתה חתיכת חרא, אידיוט, מטומטם.״ אמרתי בכעס, הוא הסתכל עלי בפחד שהשתנה לחיוך, ״אני שונא אותך, אני שונא את החברים שלך ואני שונא את כל הדברים שקשורים בך!״ צעקתי, ״ואני שמח מאוד שדני חטף מדפני, האמת, אני הייתי מעדיף שאתה היית חוטף״ הוספתי בכעס, המעלית הגיע לקומה שלי והדלתות נפתחו. שחררתי את ידי מחולצתו, ״סליחה״ מלמלתי ויצאתי במהירות, ״ביי ג׳וני״ הוא חייך.

אני שונא אותו.

״שיט״ נשמע מלמול, פתחתי את עיני, ״או, סליחה״ זה היה זאק. ״מה אתה ע-״ התחלתי לשאול, ״אני יודע שלא הייתי בשער, היה לי משהו ממש חשוב לעשות, סליחה. באתי לפה ואיזה בחור פתח לי את הדלת ואמר לי ללכת אליך לחדר״ הוא קטע אותי והלך אל הדלת, ״אני אלך״ הוא אמר ואני גיחכתי, ״אתה יכול להישאר, אני אעזור לך במה שאתה צריך ואז אני אחזור לעשות את הדבר החשוב שעשיתי״ אמרתי והצבעתי עם ראשי על המיטה עליה נמנמתי עד לפני כמה דקות. ״תודה״.

״אתה רוצה לצאת לאכול גלידה? יש חנות פה למטה״ אמרתי אחרי בערך שעה שניסיתי ללמד אותו שאומרים עוגייה ולא ביסקוויט, ״ברור״ הוא קפץ, ״מצויין״ חייכתי. זה קצת מצחיק שהוא מנסה להגיד מילים במבטא אמריקאי. הוא מנסה מאוד וזה חמוד, זאת אומרת, זה משעשע.

״הגלידה שלי יותר טעימה״ זאק התגרה בי, ״זה מה שאתה חושב״ אמרתי וליקקתי את הגלידה שלי שהתחילה לנזול על ידי, זאק התחיל פתאום לצחוק והסתכל על פני, ״מה? יש לי משהו על הפנים?״ שאלתי בלחץ כמו דפני בשיעור ספורט עם אובססית ה-״נמרחה לי המסקרה?״ שלה, ״יש לך גלידה על האף״ הוא אמר, ״כאן?״ שאלתי ונגבתי חלק מהאף שלי, ״אני לא מגלה לך, אתה חמוד ככה״ הוא צחק. אני יכולתי להרגיש את הלחיים שלי מאדימות, ״פה?״ שאלתי ונגבתי חלק אחר באף, הוא הנהן וצחק שוב.

אני חמוד? אני?

״חמוד?״ דפני צרחה, אני צריך להפסיק להגיד לה דברים, ״קודם, הוא אומר שיש לך פנים יפות ועכשיו הוא אומר לך שאתה חמוד? הוא בטח ממש רוצה לנשק אותך. או דברים אחרים״ היא קרצה, ״דפני״ נאנחתי, ״אתם חייבים לצאת לדייט!״ היא אמרה בהתרגשות, ״אני לא מזמין אותו לשום דייט! אף אחד עדיין לא יודע שאני-״ ניסיתי להשלים משפט בלי שלפני תקטע אותי בגסות, ״אבל אני יודעת שאתה מחבב אותו והוא אותך. מה הבעיה?״ היא קטעה אותי.

מה הבעיה באמת?

״א-אני לא יודע, אני אף פעם לא יצאתי לדייט או נישקתי מישהו״ מלמלתי, ״איזה נפלא שיש את זאק שיראה לך כמה נפלא זה״ היא אמרה וסוף-סוף מצאתי דרך להעביר נושא, ״אם כבר מדברים על דייטים, מה שלום סטיב?״ שאלתי והיא חייכה חיוך מאוזן לאוזן, ״אתה רוצה את כל הפרטים?״ היא שאלה, ״אלא מה?״ שאלתי וקיוויתי שתשכח מזאק בזמן שתספר לי על כמה הוא מושלם, ״הוא לקח אותי למסעדה קטנה ומדהימה, דיברנו הרבה. אחרי שסיימנו שם הוא לקח אותי לספסל מול נוף מהמם והוא נישק אותי!״ היא אמרה בהתרגשות, ״אז אתם זוג?״ שאלתי והיא הרימה את כתפיה, ״אני מקווה״ היא אמרה וחיבקה אותי, ״אני צריכה ללכת הביתה לפני שאמא שלי תשים לב שלא סידרתי את הארון שלי, אל תשכח מזאק״ היא אמרה ורצה אל תחנת האוטובוס, היא לא שכחה מזאק.

אהבתם?

Small talk boyxboy Where stories live. Discover now