פרק 8

3K 302 71
                                    

״היי, אני מחכה לך למטה במכונית שחורה״ הוא אמר וניתק, לא נתן לי אפילו שנייה לשאול מי זה, הנחתי שזה זאק.

דפני לא שכחה להביא לי בגדים, אני מופתע כי בדרך כלל היא שוכחת הרבה דברים, פעם אחת היא שכחה שהייתי אצלה בבית והלכה להתקלח, רק אחרי שהיא יצאה מהמקלחת וכמעט התפשטה מלפני, היא נזכרה שעדיין הייתי שם.

היא הביאה לי חולצה בצבע בורדו (אני מקווה, לפני כמה שנים גיליתי שאני עיוור צבעים) וג׳ינס שחור, אני חושב.

״חולצה יפה״ זאק אמר בחיוך כשנכנסתי לאוטו, ״תודה״ חייכתי בחזרה. אף פעם לא הייתי בדייט וכנראה שגם הוא כי בכמה שניות הראשונות, פשוט ישבנו באוטו ובהינו בחלון. ״אוקיי, אני עברתי טסט באוסטרליה, אני חושב שאני יכול לנהוג גם פה״ הוא אמר ולחץ בידיו על ההגה, ״לאן נוסעים?״ שאלתי בשקט, ״מקום יפה״ הוא חייך, ״כמעט כמוך״ הוא הוסיף ואני הסתכלתי במראה של האוטו במהירות. הסמקתי כמו אידיוט.

״הגענו״ הוא הודיע, הסתכלתי דרך החלון, הכל היה..חשוך. ״הגענו לסרט אימה? מתי הרשע יקפוץ עלינו ויהרוג אותנו?״ שאלתי וזאק צחקק, ״אל תדאג, המקום הזה חסר-רשע״ הוא ניסה להגיד ביטוי באנגלית אמריקאית אבל יצא לו משפט מצחיק במבטא שלו, ״בוא״ הוא חייך ולקח את ידי.

תחילה, ללכת כשהוא מחזיק את ידי הרגיש..לא נכון, קצת מפחיד, אבל אחרי כמה דקות הליכה התחלתי להתרגל. ״עכשיו באמת הגענו״ הוא גיחך.

וואו. הייתי בטוח שהוא הוביל אותנו לאיזה מקום קיטשי כזה, אחד מהסרטים אבל הוא הפתיע. זה היה מין פארק נטוש, הכל היה חלוד בצורה יפה, התאורה הייתה רק כמה אורות רחוב שאני חייב להגיד, היו די מחורבנות, אבל גם הן, כמו המתקנים החלודים, נראו טוב.

הוא הלך אל הספסל שהיה שם והוציא מתחתיו שתי כוסות מפלסטיק ובקבוק קולה זירו. ״החבאתי את זה פה ואני מופתע שלא נגעו בזה״ הוא אמר והושיט לי כוס, ״אתה אוהב קולה זירו, נכון?״ הוא שאל, ״אני חי על קולה זירו״ אמרתי בחיוך והוא צחקק, החיוך שלו כל כך יפה, מותר לי לחשוב ככה. זה כמו להגיד שלבחורה יש עיניים יפות, זה טבעי, נכון?

דיברנו, דיברנו הרבה. הוא סיפר לי על החיים שלו, למה עבר, סיפורים מביכים מהילדות שלו ועל החבר הראשון שלו. הסיפורים שלו היו מרתקים וקיוויתי שלא יפסיק, אני מפחד שיבקש ממני לדבר, לספר לו על החיים העלובים שלי ועל החבר הראשון שלא היה לי. ״איך גילית שאתה אוהב בנ-״ הוא התחיל לשאול, ״אני מעדיף שלא לדבר על זה״ קטעתי אותו, ״א-אוקי״ הוא נשמע קצת מבולבל. הרגשתי רע.

״זה היה לפני שנה, היה איזה בחור ש..חיבבתי״ גמגמתי, הסתכלתי על הבעת פניו, הוא נראה ממש מסוקרן. אין דרך חזרה. ״גיליתי שהוא גם מחבב אותי, התנשקנו ושם זה נגמר. אני גמרתי את זה. אני לא קיבלתי את עצמי ואת הרגשות שלי״ מלמלתי את החלק האחרון.

הוא נאנח והסתכל עלי, הצעד הבא שעשה הפתיע אותי קצת. הוא שם את ידו על ירכי והתקרב אלי.

״אני ממש אוהב את הקולה הזאת, איפה קנית אות-״ הוא קטע אותי בנשיקה.

שפתיו זזו באיטיות על שלי וידו עברה מרגלי אל פני, הוא ליטף את לחיי עם אגודלו, שמתי את ידי על צווארו, ניסיתי לא ליפול מההלם שעבר בי. הפרפרים בבטני עפו כל כך חזק שכמעט קרעו אותה, עצמתי את עיני והרגשתי את לחיי מאדימות, אני מרגיש כל כך טוב עכשיו.


דבר ראשון, סוף-סוף נשיקה!!
דבר שני, שיניתי את הכריכה של הספר, מה דעתכם עליה?
דבר שלישי, איך היה הפרק?

Small talk boyxboy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin