פרק 7

3.2K 292 66
                                    

״נישק?״ רשמית, התחרשתי מדפני, ״לא התנשקנו, היינו קרובים לנשיקה״ לחשתי והיא לקחה נשימה עמוקה, הקדמה לנזיפה כנראה, ״אלוהים אדירים, ג׳וני. החיים שלך יותר מעניינים משלי. אתה של זאק, טובי הוא דו-פרצופי, חוץ-מזה, למה לא נישקת אותו אתה?״ דפני מתקשה להחליט למי אני יותר מתאים, ״אז את אומרת שאני צריך להיות עם זאק ולהתנשק עם טובי?״ שאלתי והיא נאנחה, ״אני לא יודעת, אתה פשוט מתאים לשניהם.״ היא חשבה, ״טוב, דפני, יש לי שיעור מתמטיקה ואני מנסה להתרחק קצת מדני״ אמרתי ושמתי את תיקי על גבי, ״בהצלחה״ היא קרצה לי.

״היי ג׳וני״ זאק חייך אלי, ״היי״ חייכתי בחזרה, ״יש הרבה שיעורי בית בחשבון, אתה רוצה לעשות אותם יחד?״ הוא שאל, עדיין מחייך, ״אני לא טוב בחשבון״ גיחכתי, ״גם אני״ הוא אמר וגירד את עורפו, ״אני סתם מחפש סיבה להיפגש״ הוא אמר וצחקק, ״יכולת להגיד״ מלמלתי במבוכה, ״ג׳וני, אתה רוצה ללכ-״ הוא נקטע בגסות על-ידי הבחור היחיד שבאמת לא הייתה לי סבלנות אליו, ״החבר החדש שלך?״ דני שאל והטיח את ידו על השולחן בינו לבין זאק, ״אולי תעזוב אותו?״ זאק שאל, הופתעתי, הוא מגן..עלי?

״מי אתה שתגיד לי? אוסטרלי דיסלקט?״ דני אמר בחיוך ערמומי, אני נשבע שאם זאק לא היה מגן עלי, יש סיכוי שהייתי צוחק מהירידה הזאת, ״מי אתה שתקרא לי ככה? אידיוט אמריקאי?״ זאק שאל וליאו צחקק בשקט, דני היה חסר מילים. הוא לא רגיל שמחזירים לו במילים, רק באגרופים.

״פגעתי בך?״ זאק שאל, ״לך להזד-״ דני התחיל להגיד אבל נקטע מאגרופו של זאק, כשדני נפל אחורה על שולחן אחר, רק אחרי הרעש, ליאו שם לב למתרחש והזיז את זאק בעדינות חשודה.

כשדני הצליח לקום (אחרי כמה נסיונות כושלים), הוא רץ אלי, מסתבר שהוא כעס עלי יותר מעל זאק כי אגרופו נכנס לבטן שלי ולא לזאת של זאק. התכווצתי בכאב וסגרתי את עיני בחוזקה. כשפתחתי אותן דני וליאו כבר לא היו בכיתה, היא הייתה ריקה חוץ ממני ומזאק, ״אתה בסדר?״ הוא שאל והתיישב לידי, הלחי שלו הייתה סגולה, ״אני צריך לשאול אותך את אותה השאלה״ מלמלתי והוא גיחך, ״זה היה שם קודם״ הוא אמר והצביע על האיזור הפצוע, ״טוב, אז חזרה לרגע לפני שהבלום שכלית הפריע לנו״ אמרתי והוא צחק, ״אני רוצה שתצא איתי לדייט״ הוא אמר בחיוך.

״דייט? דייט כמו דייט של דייט?״ דפני שאלה בהתרגשות, ״דייט כמו פגישה בין שני אנשים, דייט״ מלמלתי ודפני חיבקה אותי חזק מידי, ״דפני, אני אמור להישאר חיי כדי להגיע לדייט הזה״ ניסיתי לנשום סדיר, ״סליחה״ היא שחררה את החיבוק והרגשתי הקלה בבית החזה, ״משוגעת״ לחשתי והיא חייכה, ״ואתה צריך בגדים יפים, לא את הסווטשירט השחור הקבוע שלך״ היא צחקה, ״אני יוצא איתו רק.. כשאני יוצא מהבית״ מלמלתי, ״אני אביא לך קצת בגדים, אולי לטרוי יש משהו״ היא מלמלה, ״מי זה טרוי?״ שאלתי והיא נאנחה, ״בן דוד שלי מדרגה חמישית״ היא אמרה.

אני יודע שיש לה משפחה גדולה, אבל דרגה חמישית?

נכנסתי למעלית בחיוך, אפילו לא טרחתי להסתכל על פניו של השומר היום. לחצתי על כפתור המעלית וחיכיתי שתגיע, בדיוק כשהמעלית הגיעה, בריצה, הגיע גם טובי. ״היי״ מלמלתי, הוא נכנס אחרי למעלית וחיכה שתיסגר, ״החבר הטוב שלך היום פוצץ מכר שלי במכות״ אמרתי בגיחוך והוא גם גיחך, ״יש לך היום אימון לא?״ שאלתי והוא הנהן, ״מגניב״ גיחכתי, המעלית המשיכה לעלות והרגישה כאילו לא זזה, חשבתי שזה יהיה מצחיק לעשות את הסיטואציה קצת מביכה.

״מה היה הקטע שלך בגלריה?״ שאלתי והוא גיחך, הוא לא נראה מובך בכלל, ״מה ניסית לעשות שם?״ שאלתי בתקווה שיתחיל להסמיק, הוא נענע בראשו בחיוך דבילי, ״אתה ממש מעצבן״ נאנחתי, הוא הסתכל עלי בחיוך הדבילי הזה ונשך את שפתיו. אלוהים. עברה בי צמרמורת, מי לימד אותו לנשוך שפתיים ככה?

יצאתי מהמעלית באיטיות, הנשיכות שפתיים הזאת לגמרי בלבלה אותי. מצד אחד, הוא לא מראה שום עניין כשאני מתחיל לדבר על מה שקרה בגלריה אבל מצד שני, הוא מראה המון עניין בדברים אחרים. אני ממש רוצה לדעת מה עובר לו בראש.

דייט שלי זאק וג׳וני?! תצפו להרבה זאק בפרק הבא D;
אני מצטערת שלא העליתי פרק, הייתי בטיול אידיוטי של בית הספר (עינוי של בית הספר).
אני יודעת שהשיר ששמתי לא קשור לכלום אבל נדבקתי אליו (אני ילדה מוזרה).
איך היה הפרק?

Small talk boyxboy Where stories live. Discover now