İyi okumalar❤
Kapının çalmasıyla herkes yemeğe bırakıp gözlerini kapıya çevirdi. "Bir insan. Kokusundan belli." dedi ve kapıya doğru ilerledi Zoe.
Kapıyı açtığında gördüğü kişiyi tanımadığı yüzünden okunuyordu.
Kimin geldiğine bakmak için ayağa kalktım. Ama gördüğüm kişiyle birlikte ağzım hafifçe aralandı.
Gelen kişi annemdi! Beni evden kovan annem!
"S-senin ne işin var burada?" dedim şaşkınlıkla.
"Ah, kızım!" dedi yapmacık bir sevinçle. Bana sarılacakken onu engelledim.
"Beni üzüyorsun Erica." dedi yüne yapmacık bir üzüntüyle. Ben tam bir şey söylemek için ağzımı açmıştım ki bana izin vermeden konuşmaya başladı.
"Ben seni evden kovduğum zaman vampirlerin yanına mı sığındın?" dedi. Ardından karnımı yeni görmüşçesine konuştu. "Ya da bir vampirden hamile mi kaldın?"
"Bunu kimseye söylemeyeceksin!" diye araya girdi Aidan.
"Benim istediğim şeyi yerine getirirseniz neden olmasın?" dedi pis pis sırıtarak.
"Ne istiyorsun?" dedim sesimi sakin tutmaya çalışarak.
"Bebek ölecek." dedi. Dediği şey yüzünden elim karnıma gitmişti. Ardından da hafif bir sancı girmişti.
"Ne saçmalıyor bu kadın?" dedi Aidan sinirle. "Seni öldürebilirim biliyorsun değil mi?" dedi Aidan kırmızılaşmaya başlamış gözlerini ve uzayan köpek dişlerini gösterek.
"Hayır." dedim. Her ne kadar benden bunu istese de o benim annemdi. Onun ölmesini istemezdim, isteyemezdim.
"Ne? Niye?" dedi Aidan şaşkın bir şekilde. "Çünkü," dedim ve derin bir nefes alıp devam ettim. "O benim annem."
"Ne?" dedi Aidan, George ve Zoe aynı anda.
"Bir anne kızına nasıl böyle bir şey der?" dedi şoku en çabuk atlatan Zoe.
"Öz annesi değilim ki." dedi annem sırıtarak.
"Bir dakika ne?" dedim ona bakarak.
"Babanla evlenmeden önce başka bir kadını hamile bırakmıştı. Evlendiğimizdeyse seni bana getirmişti. Seni neden evden kovdum sanıyorsun?"
Karnıma giren şiddetli sancıyla çığlık attım.
"Erica!" diyerek dikkatlice beni kucağına aldı Aidan. Ardından salondaki koltuğa bıraktı yavaşça.
"Ve senin gerçek annen öldü!" dedi kahkaha atarak. Sancı şiddetini artırırken, sancının şiddetini kat kat artıracak şeyi söyledi. "Senin anneni ben öldürdüm."
Sancının acısı yüzünden ağlıyordum. Ya da duyduklarımın ağırlığı altında ezildiğim için ağlıyordum. İkisi birleşince ortaya çıkan acı ise dayanılmaz oluyordu.
"Erica, sakin ol!" dedi Aidan.
Seslerden anladığım kadarıyla Zoe ve George annemi dışarı çıkarıyordu.
"Nefes al." dedi fısıltıyla. Hıçkıra hıçkıra ağlarken ihtiyacım olan tek bir şey vardı: sarılmak.
Bu yüzden doğrulup kollarımı Aidan'ın boynuna doladım. Aidan kollarını dikkatle belime sardı. Şu anda kendimi çok huzurlu hissetmemin nedeni neydi ki?
*
Araba durunca kapıyı açtım ve indim. Bugün ki olanlardan sonra Aidan kafamı dağıtmam için beni sinemaya getirmişti.
YOU ARE READING
Bir Vampirden Hamileyim! (Tamamlandı)
Vampire"Bir şey söylemeyecek misin?" Aidan'ın bunu demesiyle gözlerimi ona çevirdim. Gözleri kırmızıya dönmüştü. Söyleyeceğim sözcüklerin harfleri birbirine karışmış gibiydi. Korku ve şaşkınlıktan hareket dahi edemiyordum. Ona baktım birkaç saniye. İnanma...