Bab 39 [ODP]

32.4K 1.1K 115
                                    


Terbaru edit

----

ZAPPP

Libasan terakhir yang kuat pada belakang tubuh Dhia sebelum Ayyan mencampak tali pinggang secara kasar ke bawah lantai.

Mendengus keluar dari hidung Ayyan yang menahan marah akibat perbuatan Dhia yang berani lari dari Villa.

Bukan bersyukur malah lebih ingin melarikan diri pula! Sejak dari dua minggu lepas Ayyan sudah membenarkan Dhia bersiar dan berjalan bebas mengelilingi kawasan Villa ini.

Dagu Dhia ditarik dengan sungguh kasar sehingga terdongak Dhia melihat wajah bengis Ayyan.

"Lain kali dengar cakap aku. Aku dah kata jangan pernah larikan tapi apa kau buat? Kau lari juga! Aku baik baik bagi kau lepas siap boleh bebas bergerak lagi! Kau boleh buat benda bodoh ni! Memang sial lah!".

Dihempas dagu Dhia ke tepi secara ganas sehingga dagu Dhia berlaga dengan lantai. Mendesis Dhia kesakitan. Belakang tubuhnya terasa sungguh perit , pedih dan sakit akibat libasan yang padu.

Rambut Dhia kini serabut tidak berurus. Air mata yang mengalir terus mengalir laju menahan sakit. Habis penuh satu tubuh badan dengan hasil dari tangan yang melibas tali pinggang.

" Sa--sakit" Adu Dhia yang menanggung bertapa peritnya libasan di tubuh badannya

"Sakit? Baguslah! Baru kau tahu apa perasaan aku bile kau lari dari aku! Kau dengar ni! Sekali lagi kau lari aku patahkan kaki kau biar kau tak dapat nak rasa lari lagi! Siap pakej tak payah berjalan terus! Duduk sini je!".

Tersengih jahat Ayyan menuturkan ayat tersebut. Selepas itu Ayyan keluar sambil menghempas pintu sehingga berdentum bunyinya. Dhia yang lemah masih tersandai di atas lantai.

Dengan pipi bersatu dengan lantai , muka dihadapkan ke depan memandang pintu yang kuat berdentum dia mengalirkan lagi air mata.

Tubuhnya langsung tak dapat digerakan. Malah ingin mengangkat tangan pun tidak bermaya. Dia memejamkan mata demi melawan rasa sakit yang bertandang.

Dari tadi dia merayu dan memohon maaf kepada Ayyan langsung tidak didengari oleh Ayyan malah lagi galak meneruskan libasan dengan kadar yang laju dan kuat.

Ayyan berjalan ke dapur mencari first aid untuk mengubati Dhia. Walaupun dia masih dalam keadaan yang marah dia dapat melihat bertapa teruknya libasan dia kepada Dhia.

Itulah akibat kalau dia tidak dapat mengawal kemarahan. Disangkalkan Dhia dapat menyesuaikan diri dalam Villa ni tapi nampaknya tidak! Masih nak larikan diri.
Dan terimalah akibat Dari perbuatan bodoh dia tu! Tangan Ayyan lincah menyelongkar setiap laci sampaikan berterabur isi yang lain yang ada di dalam laci.

First aid yang ada tersimpan elok di atas di tarik kasar lalu dibawa ke dalam bilik ; tempat dia menghukum Dhia. Pintu di tolak kasar. Dalam masa sekarang tak payah lembut lembut lagi dah!

Dhia yang memejam mata kini membuka secara mengejut. Mata yang kabur dengan air mata dikedip beberapa kali sebelum melihat jelas peti kecemasan yang dibawa oleh Ayyan.

Selepas meletak first aid di atas katil tubuh lesu Dhia ditujui lalu dia meneletangkan tubuh Dhia. Terdengar bunyi Dhia berdesis menandakan dia sakit. Terpejam mata Dhia apabila Ayyan mula mendukung tubuhnya.

Ayyan meletakkan tubuh Dhia sebaik mungkin supaya tidak kesakitan. Sesekali terdengar Dhia mengadu sakit.

"Pusing" Arah Ayyan kepada Dhia yang mengedipkan mata supaya jelas melihat. Dhia mengelengkan kepala tidak mahu.

Macam mana nak pusing kalau tak larat?

"Hish! Lain kali dengarlah aku cakap!". Sambil membeebl Ayyan meniarapkan Dhia lalu menyelak baju Dhia ke atas. Kulit Dhia kemerah menahan serta ada yang sampai melecet agak teruk

Kapas diambil lalu dengan tangan kiri Ayyan memegang botol ubaf lalu menuang ubat ke kapas sehingga maps berubah warna dari putih kekuning kuningan

Terus disapu ke kawasan yang ada kesan yang sepatutnya dia ubati. Dhia mengetap bibir sambil mengenggam tangannya sendiri menahan pedih apabila tempat yang melecet terkena ubat

Teliti Ayyan menyapukan ubat sehingga Dhia yang mulanya berdesis desis sakit tidak kedengaran lagi bunyi. Setelah selesai Ayyan menyimpan first aid ke meja yang berdekatan.

Lena Dhia dalam keadaan yang meniarap. Ayyan menghela nafas letih!

Bukan salah aku! Kau yang cari masalah dulu Dhia! Selepas mengungkap , Ayyan menyelimuti Dhia dan keluar dari ruangan bilik.







+++++++++

Maaf tak best 😅 jangan kecam aku kalau tak best.

Obses Dalam Percintaan -MSA-  Where stories live. Discover now