Bab 42 [ODP]

35.2K 1K 67
                                    

Enjoy! 💕 🍃


--------


"Abang!" Jerit Dhia di belakang Ayyan sambil menepuk bahu Ayyan kuat. Niat nak mengejutkan suaminya dan Yes! Ayyan terkejut.

Terkekeh Dhia suka.

"Ish! Terkejut abang! Pandai dah budak ni main terjah terjah macam ni ye pandai". Pinggang Dhia di tarik sehingga terjatuh ke ribanya

Sejak peristiwa Dhia meminta maaf Dhia semakin manja dan sexy! dengan Ayyan. Suka bergurau tak kekok dah.

Dalam pelukan saja Ayyan mengeletek pinggang Dhia. Dhia apa lagi terjerit jerit minta hentikan.

" Argh! Abang! Stop! Stop! Geli lah! Sorry sorry! Dhia tak buat dah lepas ni! Abang! Geli lah". Ketawa punya suka sampai terkeluar air mata sekali.

Selepas puas mengeletek dan mendengar budak kecik Bini dia yang ada kat riba ni terus  stop! dan peluk erat tubuh Dhia. Rasa sayang makin bercambah!

"Hahahaha! Abang ni be"li lah" Ujar Dhia sambil menghabiskan sisa ketawanya. Dhia mengesat bawah mata yang terasa basah dengan jari runcingnya.

Tubuh Dhia yang tidak bertentang dengannya berubah apabila Ayyan menarik Dhia kini menghadapnya.

Blushing Dhia! 😂

"Gelak sampai menangis ke sayang.." Usik Ayyan. Tangannya turut membantu mengesat air mata yang tersisa

"Abang lah! Gatal betul!". Marah Dhia dalam Nada bergurau bahu suaminya di pukul manja lalu di peluk erat.

Rasa nak peluk Ayyan saja tak nak lepas. Sekali tengok dah macam beruang koala yang bergayut kat pokok je. Dua kali tengok sah! Manusia yang bersweet dekat halaman belakang rumah kedua ibu bapanya

Dhia menghidu semahunya bahu Ayyan. Ayyan mengelengkan pelik! Ada ada jelah Dhia ni!

Tanpa sesiapa menduga laju Gigi Dhia menggigit Dada Ayyan sehingga menjerit Ayyan sakit plus terperanjat.

Dhia lekas bangun dari tiba Ayyan apabila mendengar jeritan suaminya. Kuat sangat ke? Erk?

" Dhia..." Pandang Ayyan tajam. Tangan kanan mengusap pada dada kiri yang telah di gigit isterinya yang kiut miut ni. Boleh tahan terasa gigitan Dhia

Dhia menahan ketawa melihat kerutan jelas pada wajah Ayyan. Kenapa kacak sangat ni! Hatinya melonjak gembira

"Kenapa gigit abang?...." Ayyan berura ura ingin bangkit dari duduk. Yang Dhia pula sudah bersiap sedia dengan langkah seribu kalau Ayyan menyerang. Fikir Ayyan harimau?

".... Siap Dhia kalau abang dapat!". Seusai berkata laju Ayyan bangun dan mengejar  Dhia yang sedia berlari dulu.

" Hahahaha! Abang tak dapat Dhia! ". Ketawa riang muncul dari bibir Dhia yang sedang mengejek sambil berlari dari di tangkap Ayyan.

Ayyan seronok mengejar Dhia yang rancak ke sini ke sana mengelak Dari di tangkap. Bijak isterinya ni! Dapat ni siap lah Dhia! Kenduri kan HAHAHAHA gelak jahat dari hati Ayyan

Suha yang berada tak jauh dari mereka ketawa. Tak sangka kakaknya nakal! Setelah semua berlaku kakaknya sudah menjelaskan apa yang patut dia boleh keluar dari asrama dan datang ke rumah mama papa abang iparnya.

Ketawa Suha menjadi agak kuat apabila kakaknya berjaya ditangkap oleh abang iparnya. Kakaknya apa lagi nak mengelak lagi biar terlepas tapi Ayyan tidak bernarkan

" Suka kau tengok dorang macam tu" Muncul suara yang menyoal itu dari arah belakangnya. Ketawa yang mulanya ada kini telah terbang di bawa angin.

Suha mengetap bibir. Tahu dah sapa belakang dia kini. Dengar suara pon tahu! Berdongkol dongkol geram dan bengang Suha bila ketenangan dirinya diganggu

"Kau rasa sweet ke tonton adegan dorang". Kini berbisik pula Afiq di belakang telinga Suha. Mengelak tak suka Suha bila terasa hembusan nafas Afiq.

Suha mengelak ke tepi dengan memandang wajah Afiq yang menjengkelkan. Afiq bergerak lalu melabuhkan punggung berhadapan Suha yang duduk di meja bulat rumah makciknya.

Well! Ni rumah Makcik dia jadi tak salah kan kalau aku stay sini. Afiq merenung Suha sedalam mungkin

Suha larikan mata pada kakaknya yang mengekek ketawa apabila berjaya terlepas dari Ayyan. Tersenyum kecil yang terukir dari bibir Suha tanpa mempedulikan makhluk di hadapannya kini.

"Woi! Aku tanya kau kan!". Suha membuat reaksi menyampah pada Afiq yang baru saja membaling ais batu pada mukanya.

Tergelak sinis dan menyakitkan hati dari Afiq benar benar memanaskan hati Suha.

Muka di kesat menggunakan tapak tangan kasar. Habis muka aku!

" Apa benda! Tanya jelah tak payah baling baling!". Berani sungguh Suha membalas. Berani pun sebab Kak Dhia dan abang Ayyan ada dekat sini tu je . Kalau tak diam jelah.

"Tak! Masalahnya aku dah tanya kau kan! Kau yang pekak! Kau nak aku ulang berapa banyak kali biar kau dengar?".

Suka Afiq melihat muka cemberut Suha. Rasa seksi pulak! Haah kau seksi Suha seksa melayan perangai tak semenggah kau!

Tangan dijadikan tongkat kepala untuk merenung Suha. Saja bagi Suha lagi angin!

Suha betul betul rimas bila Afiq asyik! Tengok dia macam nak tembus je!

Sedang bengang bengang tu ada pulak suara yang mengusik dia dengan Afiq. Ya Allah rasa nak meletop terus.

Dhia yang berlari sambil dikejar Ayyan sempat mengusik adiknya dan Afiq apabila berlari berhampiran tempat Suha dan Afiq duduk

" Bercinta ke!!". Dhia teruskan berlari. Ayyan di belakang turut menyampuk mendengar isterinya mengusik adik ipar dan Afiq.

"Ha! Jangan bercinta sangat! Abang ni sekurangnya boleh melepaskan sayang kat Kak Dhia sepuasnya! Korang jangan pulak! Bermadu kasih! Aku hempuk nanti. Kaylah bye! Isteri abang tengah tunggu tu". Ayyan berhenti memberi syarahan sebentar dan menyambung kejar bininya yang laju berlari.

Suha menekup muka pada meja manakala Afiq tersenyum puas!

Asal lah dapat Akak dan abang ipar cam sengal je. Sejak bila aku nak bermadu kasih dengan Afiq ni! Muka dahlah macam minta penampar ! Pasrah Suha menghentak dahinya ke meja batu yang berbentuk bulat.










Obses Dalam Percintaan -MSA-  Where stories live. Discover now