Nemůžu uvěřit, že abych se dočkal alespoň jednoho blbého telefonátu s mojí rodinou týdně, musím tady dodržovat jím sestavený jídelníček a všechno "pilně jíst".
Svůj mobilní telefon nemám, protože na co bych ho taky potřeboval, že? Většinou chodím sám jenom do školy, ze školy a příležitostně někam na nákup, jinak je se mnou mamka nebo táta, kteří mobil samozdřejmě mají.
Nikdy před tím mi to ani nevadilo, protože mi před rokem dali rodiče k mým narozeninám a zároveň Vánocům sluchátka a MP3 přehrávač s mými oblíbenými skladbami. Je to skvělý únik z reality a pomáhá mi to zvlášť ve škole, kde si můžu poslouchat písničky a ignorovat tak Grimshawovi pokusy o mé zesměšnění.
Potom co jsem, ač nedobrovolně, snědl celou snídani mě Styles poslal na pohovku do obývacího pokoje, že prý začneme s programem.
Vůbec nevím co čekat a jak bude takový program vypadat. Údajně mi má pomoct se submisivitou, ale netuším, jak by toho mohl docílit.
Z myšlenek mě vytrhne Styles, který si udělá pohodlí na pohovce kus ode mne.
"Říkal jsem si, že by jsme mohli začít něčím lehkým, ale myslím si, že vědět jak na tom jsi je důležitější." Jak na tom jsem? Co tím myslí?
"Proto začneme s cítěním tvé duše. Je to něco na způsob meditace a vnitřního klidu, ale neměj obavy. Když to budeš zkoušet a snažit se, jsem si jist, že to nebude problém." Mluví klidně. Jako kdyby o nic nešlo.
Cítění duše? O tom jsem nikdy neslyšel. Nikdy jsem také nemeditoval ani nic podobného, takže si to opravdu neumím představit.
"Od vypuštění viru, což už je opravdu hodně dávno, má každý z nás v sobě duši, neboli své vlčí já. Duše také rozhoduje, jestli se staneš alfou, betou nebo omegou a jsou odrazem nás samotných. Sdílíš své tělo se svou vnitřní omegou a ať už se ti to líbí nebo ne, i ona se podílí na tvých názorech a rozhodnutích." Vypráví to poutavě a i když se mi to těžko přiznává, zaujalo mě to.
"V období tvého heatu tvá duše převezme kontrolu nad tvým tělem a bude se řídit svou základní potřebou - splození potomstva a založení rodiny.
Moje vnitřní alfa se počas rutu bude řídit zase svou základní potřebou - oplodnit omegu a zabezpečit rodinu." Je to zvláštní. Doteď jsem o existenci mé vnitřní duše neměl ponětí, protože jsem si vždy myslel, že moje omega jsem vlastně já."Máš nějaké dotazy?" Tázavě se na mě podívá.
"A když se omega s alfou stanou mates? Co se stane s jejich dušemi?" Zeptám se.
"Když se alfa a omega stanou mates, jejich duše se spojí v jednu, kterou spolu sdílí." Odpoví mi a dá si nohu přes nohu.
"Teď zpátky k cítění tvé duše. Mnoho lidí tomu říká spíše potkání svého vnitřního vlka, ale pravdou je, že svoji duši si můžeš představovat v jakékoliv podobě. Musíš se plně soustředit na sebe a své nitro. Pomůže ti, když si představíš své nitro jako prázdnou místnost a tam by se ti právě měla tvá duše ukázat. Nebudeš ji vidět, ale ucítíš něco jako shluk energie okolo tebe.
Nejdříve se ale vůbec musíš dostat do stavu, který ti to umožní a to chce klid. Nesmíš se rozptylovat žádnými myšlenkami ani starostmi a-.""A vy jste někdy cítil svou vnitřní alfu?" Přerušil jsem ho.
"Ano, ale nejde to hned. Chce to naprostou koncentraci a snahu." Utne mé další dotazy přísným pohledem.
"Teď to zkus. Ponoř se do sebe samého." Přikáže mi.
Jsem zmatený, ale i přes to zavírám oči a zkouším se soustředit. Čekal jsem nějakou přípravu nebo ukázku a ne rovnou pokyn k tomu, aby jsem začal.
ČTEŠ
Submit yourself! || Larry | A/B/O
Science FictionSubmisivita. Základní vlastnost omeg. Pro omegy také povinný předmět na školách. Louis Tomlinson by vám o tom mohl povyprávět. Dokonalý student, který z tohoto předmětu propadá. Louis se sice může pyšnit nadprůměrnými výsledky ze všech ostatních pře...