פרק 8

1.1K 60 5
                                    

אפריל הלכה עם חברות שלה לקניון ו- אה רגע מתקשרים אליי
״הלו?״
״בלו איפה את??״
״קליי תירגע אני אצל קיינן״
״אם הוא נגע בך אני-״
״קליי..! הוא המיועד שלי ואנחנו נעשה מה שאנחנו רוצים מתי שאנחנו רוצים.״
״יש שיעור משותף רק של זאבים משני השבטים בבית הספר תבואו עוד חצי שעה״
״אוקיי תודה ביי״
״ביי״
״קיינן קליי אומר שיש שיעור רק לזאבים עוד חצי שעה בבית הספר״ אמרתי והוא נאנח ״אוף נו עד שיש שביטההה״ הוא התבאס ״לא נורא אחר כך נלך לים״ אמרתי והוא חייך ״אני אראה אותך בביקיני?״ נתתי לו כאפה לראש ״אם נעבור בבית שלי אז כן״ אמרתי והוא רץ לארגן את התיק שלו.. מפגר..

כשהגענו לבית הספר על האופנוע של קיינן הילדים הבינו שאנחנו מיועדים ״תתעלמי מהם בואי״ אמר וחיבק אותי מהצד וכשנכנסנו לכיתה והמורה התחיל ללמד.

״היום נלמד על יצור הנקרא פוראל.
הוא אולי נראה כמו בן אדם, אבל מבפנים הוא יכול לשנות צורה לכל מה שהוא רוצה אך רק במראה. למשל, אם הוא משתנה לערפד הוא לא יוכל לשתות דם. אם לפיה הוא לא יוכל להשתמש בכסף ולא יוכל לנשום במים אם יראה כמו איש ים. הפוראל הוא יצור תחמן ורשע, אל תתקרבו אליו כי בשנייה שתפנו לו את הגב, הוא יבגוד בכם ויהרוג אתכם על המקום.״ אמר והתפקעתי מצחוק וכל העיניים הופנו אליי.

״משהו מצחיק אותך גברת דנברס?״ אמרה של עצבני וניגבתי דמעות של צחוק ״ס-סליחה אני מצטערת, אבל זה כל כך מצחיק!!״ נרגעתי מהצחוק ״ומה מצחיק אותך?״ אמר בכעס ״שאתה טועה״ אמרתי וכולם פערו פה ״הפוראל לא יהרוג אותך על המקום. הוא יצור נחמד ואוהב ופוגע רק כשהוא מרגיש מאויים. אתה מסיק שהוא יצור בעל תאווה לדם בגלל שלפני חמש עשרה שנים היה מצוד על הפוראלס (פוראל ברבים) והם הרגו את תוקפים שלהם. אם הם מחבבים אותך הם דווקא יצורים נחמדים ואוהבים ולפעמים אפילו יותר מאנשי זאב או בני אדם. הרבה יותר.״ אמרתי וכולם היו בשוק. כולל המורה.

״ומאיפה את יודעת חצופה קטנה?״ המורה סינן בין שיניו ״אני יודעת.״ שילבתי את ידיי ״אתה מוזמן ללכת אליהם ולבדוק.״ אמרתי והוא היה בשוק ״אבל אף אחד לא יודע את מיקומם של הפוראלס״ אמר וחייכתי חיוך מתחכם ״תתפלא איזה תגמול אפשר לקבל מפוראל״ אמרתי והוא נשאר בשוק ״והאם תועילו בטובך לגלות לנו איפה הוא?״ שאל והנדתי בראשי ״לא. נשבעתי לה שלא אגלה.״ ״את פגשת פוראל??״ ״יאפ. והם לא כאלה נוראיים כמו שאתה חושב.״ אמרתי והוא הזעיף פנים ״אני הותקפתי בידי פוראל. הוא נשך אותי״ אמר והראה לי את הצלקת שעל ידו ״זו לא צלקת של פוראל. זו צלקת של ציידים.״ אמרתי ובבת אחת הוא פתח בריצה וקיינן ואני רצנו אחריו וקיינן הפיל אותו.

Don't Let Me GoWhere stories live. Discover now