פרק 24

897 47 6
                                    

אין מצב.. אבא שלו מורד? זו הסיבה שלא פגשתי אותו עד עכשיו? שקליי לא דיבר עליו? ״הנה עכשיו את הולכת להתרחק ממני את רואה? בגלל זה לא רציתי לספר לך״ אמר עצוב והנחתי את ידי על לחיו ״קליי זה לא משנה כלום בינינו״ ״אבל הוא יהרוג את שנינו!״ הרים את קולו ומיד לאחר מכן התחרט על כך ונאנח ״אני מצטער לא התכוונתי לצעוק..״ ״זה בסדר זה לא באשמתך..״ ״אב-״ ״תקשיב לי עכשיו. אני אוהבת אותך, ולא איכפת לי מה אבא שלך אומר תדע שאני אוהבת אותך ואני ממש לא הולכת להיפרד ממך״ נשקתי לשפתיו והוא חיבק אותי חזק, כאילו מפחד שאעזוב..

בלו
סיפרתי לאדם וג׳יין על מה שדיברנו עם הפוראלס וקיינן ביקש גם אז סיפרתי גם לו ״אולי נעשה משהו מה אתה אומר״ שאלתי את קיינן כשהסתרקתי והוא חיבק אותי מאחור ונשק לצווארי ״יש לי רעיון..״ מלמל לצווארי וצחקתי ״דיי נו בוא נלך ללונה פארק או משהו״ אמרתי ונשקתי לשפתיו והוא נאנח ולקח את המפתחות של האותו ונסענו.
**
אחרי שעשינו את כל המתקנים נשאר רק ה-״בואי נעלה לגלגל הענק!״ קיינן התלהב ונהייה לי רע ״לא לא לא יש לי פחד גבהים!״ אמרתי והוא משך אותי איתו והעלו אותנו לקרון ועלינו למעלה ואני אחזתי בידו של קיינן בחזקה ״תנשמי בכל בסדר אני פה״ אמר ואת האמת, בסופו של דבר נהניתי, קיינן ממש ילד קטן😜. כשחזרנו הביתה הלכנו לפארק להתיישב על הספסל ״הרבה זמן לא הלכנו לבית הספר, את תבואי מחר?״ שאל ושילבתי את אצבעותינו ״כן.. רגע אין לכם משחק מחר?״ ״כן את באה נכון?״ ״איזו מן שאלה זו בכלל״ אמרתי והוא נשק לשפתיי ״אוחח אני לא יכול איתך..״ נשק לצווארי והסניף אותו ואני צחקקתי מחבקת אותו..

מריה
״יפה שלי את בסדר?״ קליי שאל קצת מתנשף והנהנתי משעינה את ראשי על חזהו החשוף מתנשפת כשהשמיכה מסתירה את פלג גופי העליון (הבנתם מה קרה😏) ״אני אוהבת אותך אתה יודע״ אמרתי והוא נשק למצחי ״אני אוהב אותך מריה.. יותר מהכל..״ לחש ועטף את זרועותיו סביבי והתכרבלתי לחזהו ״אתה יודע, לפעמים אני פשוט רוצה לעצור הכל ולברוח מכאן איתך..״ אמרתי והוא השיב ״רק שנינו לבד נתחיל חיים חדשים בלי כל השטויות והסכסוכים של המורדים.. נחייה חופשיים..״ אמר וחייכתי ״אולי באמת נברח?״ אמר והבטתי בעיניו היפות ״אתה באמת מתכוון לזה?״ שאלתי והוא הנהן הכי רציני שבעולם וחייכתי ״אלך לכל מקום ואהייה מאושרת, כל עוד אני איתך אהוב שלי..״

Don't Let Me GoTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang