CHAPTER 43

1K 102 38
                                    

Maybe ada scene macam psikopat 😂So hati²😂

"A-apa..."

Saking terkejutnya Boboiboy mendengar soalan Laila tadi sehingga dia tidak dapat mengatakan apa-apa.Melihat reaksi Boboiboy yang tidak membalas apa-apa menjadikan Laila semakin geram.

"Jadi betullah memang kau yang bunuh dia!!"pungkas Laila dan menampar pipi kiri Boboiboy dengan kuat sehingga meninggalkan kesan tapak tangan pada pipi Boboiboy.

Boboiboy yang mendengarnya tiba-tiba menjadi trauma apabila mengingat kembali kejadian dia membunuh Tasya yang menjadikan dia seperti seorang psikopat yang mendahagakan darah manusia sehingga membuatkan Boboiboy tidak dapat melawan langsung.

Laila yang melihat reaksi Boboiboy seperti sedang ketakutan hanya smirk dan mengeluarkan sekeping gambar dari dalam poketnya.

"Macam kenal je budak yang kat dalam gambar ni..."sindir Laila yang sengaja menunjukkan gambar itu pada Boboiboy membuatkan mata Boboiboy membulat tidak percaya.

"S-sejak bila dia..."monolog Boboiboy dengan ayat tergantung.Matanya masih tidak dapat dilepaskan dari gambar yang dipegang Laila yang merupakan gambarnya memeluk Fang di lorong sunyi beberapa minggu lepas.

"Aku tak sangka yang kau ni...Songsang rupanya..."ucap Laila dengan tujuan mengejek Boboiboy manakala Boboiboy hanya mendiamkan diri.

"Dahlah songsang,pastu yang dikebasnya crush orang pula tu!!"sambung Emily yang sengaja menyampuk.

"Kitorang akan bagi gambar ni pada cikgu kaunseling..."ucap Laila lagi sambil mengipas-ngipas dirinya menggunakan gambar itu.Boboiboy yang mendengarnya tiba-tiba saja menjadi takut tanpa sebab sehingga dia langsung tidak boleh membuka mulutnya.

OchoBat yang tidak boleh bersabar melihat Boboiboy di'mind torture' mula meronta-ronta dengan tujuan untuk membantu Boboiboy.Rontaan OchoBat tadi membuatkan kesabaran Emily semakin berkurang dan menggenggam badan OchoBat dengan lebih kuat lagi.

"Ish binatang ni!!Aku sembelih juga kang!!"pungkas Emily yang mula jengkel dengan OchoBat yang degil.

"J-jangan ganggu OchoBat!!!"marah Boboiboy memohon agar Emily melepaskan OchoBat.

"Erghh!!Apa kau tunggu lagi Boboiboy?!!Bunuhlah diorang!!"arah OchoBat menjadikan Boboiboy terdiam.Dia tidak tahu sama ada ingin membunuh manusia lagi atau tidak.

Laila yang sudah bosan dengan Boboiboy yang baginya tersangatlah annoying mula mengeluarkan sebilah pisau lipat dan terus menghayunkannya pada Boboiboy seperti cuba untuk menikamnya tetapi Boboiboy lebih pantas mengelak.Akibatnya,pisau Laila terkena pada lengan Boboiboy sehingga lengan Boboiboy mengalirkan darah.

"Boboiboy!!!"panggil OchoBat risau.

"Emily!!Kau selesaikan kelawar tu!!Menyampah aku dengar dia berbunyi dari tadi!!"arah Laila manakala Emily hanya mengangguk faham dan mula memegang salah satu sayap OchoBat seperti cuba untuk mematahkannya.

Melihat OchoBat diperlakukan sebegitu menjadikan Boboiboy panas hati dan menggenggam lengan Laila erat.Laila cuba menarik semula tangannya tetapi gagal kerana genggaman Boboiboy terlalu kuat.

"Patut ke aku patahkan tangan kau atau...Bakarnya??"soal Boboiboy dingin sambil memandang Laila dengan pandangan menyeramkan.Laila dapat lihat warna mata Boboiboy mulai berubah menjadi merah menyala.

"Apa maksud kau huh?!!"soal Laila tidak mahu kalah.Boboiboy hanya smirk.

"Aku rasa...Aku patut buat kedua-duanya sekali..."ucap Boboiboy yang tidak menjawab soalan Laila menjadikan Laila sedikit takut.Tetapi dia cuba mengusir rasa takut itu.Tak nak kalahlah katakan.

Tiba-tiba genggaman Boboiboy menjadi panas sehingga Laila dapat rasakan yang kulitnya seperti terbakar.Genggaman Boboiboy semakin lama semakin kuat sehingga...

(KRAKK!!)

Lengan Laila yang digenggam Boboiboy akhirnya patah dengan teruk sehingga Laila terduduk mengerang kesakitan.Boboiboy yang langsung tidak menghiraukan Laila terus berjalan menghampiri Emily yang masih cuba mematahkan sayap OchoBat.

"Kau datang,aku patahkan sayap kelawar kau!!!"ugut Emily yang sebenarnya sudah ketakutan apabila melihat tangan Laila yang dipatahkan seperti ranting reput.

"Ada aku kisah?"soal Boboiboy dingin.Kuku runcingnya mula terlihat tanda bersedia untuk berlawan.Manakala pada tangan kiri Boboiboy mula muncul cahaya-cahaya yang seperti api dan tiba-tiba saja muncul sebilah pedang berapi berwarna jingga kekuningan(?) pada tangan Boboiboy membuatkan Emily termasuk OchoBat terkejut.

"Dia rupanya pemilik elemen api!!"monolog OchoBat.

Tanpa sebarang kata,Boboiboy mengangkat pedangnya dengan agak tinggi lalu...

(ZAPP!!)

Menghayunkannya sehingga terkena pada lengan Emily menjadikan tangan kanan Emily putus dan OchoBat dapat melepaskan diri.Emily yang tidak boleh melakukan apa-apa terus terduduk sambil memegang tangannya yang mula mengalirkan darah yang banyak.

Boboiboy cuba untuk menyerang Emily lagi,tetapi dia dapat rasakan ada serangan dari belakang menjadikan niatnya untuk menyerang Emily terbatal.Boboiboy memusingkan badannya ke belakang dan...

(ZAPP!!)

Menghayunkan pedangnya tempat-tempat mengenai badan Laila dari bahagian dada hingga hampir-hampir mengenai kakinya.Darah mula mengalir keluar dari luka Laila menyebabkan Laila kehilangan banyak darah dan terus jatuh tertiarap di atas tanah dengan mata yang separa terbuka.

"L-Laila!!!"panggil Emily panik tetapi apakan daya kerana dia pun tidak dapat menyelamatkan dirinya,apatah lagi ingin membantu Laila.

"Giliran kau pula..."ucap Boboiboy dingin berserta senyumannya yang mengerikan menjadikan Emily menggeletar ketakutan.Tanpa belas kasihan,Boboiboy terus menusukkan pedangnya pada bahagian perut Emily sehingga menembusi badannya.Boboiboy menarik semula pedangnya dari badan Emily manakala Emily pula mula terbatuk-batuk mengeluarkan darah.Boboiboy hanya tersenyum puas melihat keadaan Emily begitu.

Boboiboy menghampiri Emily dan mula mencekung muka Emily sehingga muka Emily mempunyai banyak luka kerana kuku Boboiboy yang semakin menusuk ke dalam kulitnya.Boboiboy menarik tangannya yang masih mencekung muka Emily dengan kasar sehingga muka Emily sedikit terkoyak.Sekali pandang,muka Emily dah macam muka hantu.

Setelah itu,Boboiboy menarik rambut Emily dan mengheretnya sehingga dia berhampiran dengan tempat Laila terbaring lalu melemparkan badan Emily dengan kasar sehingga badan Emily terkena pada badan Laila.

Pedang berapi Boboiboy mula bertukar menjadi bebola api bersaiz sederhana.Dengan selambanya,Boboiboy melemparkan bebola api itu tepat-tepat mengenai Laila dan Emily.Badan Laila dan Emily muka terbakar.OchoBat terpaksa menjauhkan sedikit jaraknya dengan tempat itu kerana tak tahan dengan bau daging manusia yang dibakar hidup-hidup.

Boboiboy yang melihat apa yang baru saja dilakukannya berasa sedikit takut tetapi dia berusaha untuk menenangkan dirinya.Warna matanya juga telah kembali kepada warna asal.

Boboiboy berjalan menghampiri OchoBat dengan senyuman manisnya.

"OchoBat!Aku berja-"

(DUKK!!)

Belum sempat Boboiboy menghabiskan kata-katanya,OchoBat telah pun mengetuk kepala Boboiboy menggunakan tangan kecilnya dan memandang Boboiboy dengan pandangan serius.

"Kau gila!!"

To Be Continued

Hok aloh😂Scene ni je dah makan 1 chap😂

ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ, ᴍʏ ᴄᴜᴛᴇ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ (ғᴀɴɢʙᴏʏ ғᴀɴғɪᴄ) ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant