TD SPECIAL CHAPTER

3.6K 94 2
                                    

SEJAK dua menjak ini, hubungan Kyra dan Nazrief menjadi renggang. Nazrief sibuk dengan kerja sehingga Kyra terasa seperti diabaikan. Kyra pula sibuk mengurus Ayra dan Arvin.

"Mama! Jom balik! Kami dah habis main!" Jeritan Arvin mematikan lamunan Kyra. Dia segera mengalihkan pandangannya pada anak anaknya.

"Dah habis main? Jom kita balik" Kyra memimpin tangan kedua anak kembarnya.














"APA pulak ni?" Keluh Kyra seorang diri apabila ternampak sepasang gaun berwarna putih di atas katilnya beserta sekeping kad.

Kyra mengambil kad itu lalu membukanya.

"Datang ke location yang dihantar. Jangan lupa pakai dress yang abang bagi tau. Love you."

Kyra meletakkan kad itu di atas katil semula. Dia tersenyum kecil. Kyra mengambil dress bewarna putih itu dan segera bersiap.


Sedang Kyra memeriksa makeupnya di  cermin, dia terdengar bunyi ketukan di pintu biliknya

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Sedang Kyra memeriksa makeupnya di  cermin, dia terdengar bunyi ketukan di pintu biliknya. Dia hanya menyangka itu adalah Arvin dan Ayra.

"Masuklah sayang! Mama tak kunci!" Jerit Kyra dari dalam. Namun tiada sahutan.

Selepas siap semuanya, Kyra mengambil beg tangannya lalu membuka pintu bilik.

Sebaik sahaja pintu bilik dibuka, seorang lelaki dengan mukanya ditutup dengan topeng menutup muka Kyra menggunakan kain dan membawanya keluar beserta dengan Arvin dan Ayra.










KERETA yang membawa Kyra berhenti di suatu tempat. Nazrief pula sudah siap sedia menunggu di tempat itu. Nazrief yang merancang semua ini sebenarnya untuk membuat kejutan kepada isterinya itu. Dia sedar dia agak sibuk kebelakangan ini, ini sahaja yang dapat disiapkannya dalam masa yang singkat.

Lelaki yang diupahnya keluar dari kereta dan membuka pintu kereta di bahagian mana Kyra duduk. Nazrief masuk ke bahagian penumpang dan duduk di sebelah Kyra. Manakala, anak anaknya sudah dihantar ke tempat yang dirancangnya.

"Lepaskan aku lah!! Kau nak bawak aku pergi mana?!" Jeritan Kyra membuatkan Nazrief tersenyum. Dia memeluk pinggang Kyra.

"Lepaslah!!" Kyra menyiku orang yang. memeluknya. Kyra tidak nampak Nazrief kerana matanya ditutup dan tangannya diikat dengan kemas.

Sampai ke tempat yang dimaksudkan, Nazrief membuka ikatan tangan dan mata Kyra dengan perlahan.

Belum sempat meronta Kyra terhenti. Abang?

©𝐓𝐀𝐊𝐃𝐈𝐑𝐊𝐔 𝐃𝐄𝐍𝐆𝐀𝐍𝐌𝐔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu