Jisung or Jeongin?

2.4K 103 35
                                    

Ismét próba utáni szünetünk van amit általában játékkal töltenek a többiek.

-Szóval akkor, ki az aranyosabb, Jisung vagy Jeongin?- kérdezte Changbin aki még csak fel sem fogta, hogy ezek a kérdések miatt tört össze a szívem.

-Egyértelmű, hogy Jeongin!- válaszolt Minho ezzel is fájdalmat okozva nekem.

Próbálok hozzászokni ehhez, de csak 2 napja megy és már úgy érzem belepusztulok a válaszokba.

-Ki a csúnyább, Jisung vagy Jeongin?

-Jisung!- vágta rá a válaszát ami miatt tükörbe se mertem nézni.

-Kihez mennél először ha kórházba kerülne? Jisung akinek volt egy kisebb műtéte vagy Jeongin akinek csak a lába tört el?

-Jeongin!

-Haver, ez azért csúnya volt!- nézett rá a legidősebb, de Minho csak vállat rántott.

-Ha muszáj lenne kit ölnél meg, Jisungot vagy Jeongint?

-Jisungot, neki úgyis olyan irritáló mókus feje van!- fintorgott, nekem pedig itt szakadt el a cérna.

-Felmegyek aludni!- mondtam gyorsan majd felkaptam a táskámat és kisiettem a teremből.

Könnyeim utat törtek maguknak, de nem tudott érdekelni. Sírva szálltam be a liftbe amiben megnyomtam a megfelelő gombot.

Az őszinte szavai tőrként hatolnak a szívembe, mi már a megsebzés előtt is vérzett.

Amint felértem bementem a szobámba és lefeküdtem az ágyra. Nem tudtam magammal kezdeni semmit sem csak sírtam az ágyon ülve és azon gondolkodtam, hogy miért ilyen velem. Én értem, hogy ő a legfiatalabb közülünk és ő mindenki kisbabája, de van fogalmuk róla, hogy ezzel a játéknak nem mondható dologgal mekkora fájdalmat okoznak nekem? Nem merek tükörbe nézni, mert az aki egykor a leghelyesebbnek tartott azt mondta rám, hogy csúnya vagyok, nem is egyszer. Ha tehetném ki se mennék a szobámból csak, hogy ne halljam ezeket a hülye kérdéseket. Sóhajtva kezdtem el zenét hallgatni hiszen az valamennyire segít rajtam és a fájó szívemen.

Neki olyan irritáló mókus feje van.

Remegő lábakkal léptem a tükörhöz amibe belenézve arcomra simítottam. Könnyeim akaratlanul is elkezdtek folyni amikor ismét eszembe jutottak hyungom szavai. Igaza van? Tényleg irittáló, mókus fejem van? Egykor azt mondta rá, hogy aranyos..pont ezért fogadtam el, hogy pufi és nem tudok vele mit kezdeni. Levettem a falról a kisebb tükröt majd a fiókomat kihúzva beletettem a tárgyat. Arcomat megtörölve indultam meg az ágyamhoz amire lefeküdtem és elmerültem a gondolataimba.

[...]

2 óra múlva hallottam, hogy a többiek hangosan jönnek be az ajtón. Szemeimet megforgatva keltem ki az ágyból majd arcomra tettem a kezem ami pufibb volt mint alapjáraton. Könnyes szemekkel kerestem egy maszkot amit feltettem az arcomra és úgy mentem le a konyhába. Reméltem, hogy hoztak valami kaját, mert éhen halok.

-Miért van rajtad maszk?- kérdezte értetlenül az első személy aki meglátott azaz Changbin.

-Megfáztam!- rántottam meg vállaimat majd tovább mentem.

Az asztalon ott volt a megrendelt étel így egyből leültem. Gyorsan megszámoltam a fehér dobozok számát és csalódottan fogadtam, hogy bizony egy embernek nem marad semmi.

-Miért csak 7 van?- kérdeztem rá körbe nézve a társaságon.

-Baszki Minho, mondtam, hogy ne felejts el egyet sem!- szídta le hyungomat.

𝐌𝐈𝐍𝐒𝐔𝐍𝐆 𝐎𝐍𝐄𝐒𝐇𝐎𝐓𝐒Where stories live. Discover now