Sziasztok!
Nem tudom hányan látták amit körülbelül 2 hete írhattam ki..
Viszonylag kezdek megnyugodni és már erőt is kaptam az íráshoz. Elvonja a figyelmemet a rossz dolgokról így úgy döntöttem visszatérek.Ezt a oneshotot még előtte írtam, de gondoltam kiposztolom ha már készen van!:)
***
Han Jisung balesete után teljesen más személyiség lett. Bátrabb lett mint volt és az előtt általa gyűlölt dolgokat is kezdte megkedvelni. Előtte eszébe se jutott volna bulizni vagy inni, de utána kedvet kapott hozzá. Egy gond volt vele..ő egy omega volt ahogyan barátai is. Egy egyszerű szórakozóhelyen képtelen lett volna jól érezni magát alfák és béták társaságában. Nem egyszer hallott olyanról, hogy az omegák részegségét kihasználva erőszakolták meg őket. Így jött az az ötlet is, hogy házibulit tart ahová kizárólag csak omegák léphetnek be. Az iskolában hamar híre ment és az omegák izgatottak lettek. Tetszett nekik Jisung ötlete hiszen omegák közt biztonságban vannak. Úgy táncolnak ahogy akarnak és úgy isznak ahogy csak szeretnének.
-Nem volt rossz ötlet ez a buli!- kiabálta Felix akivel az ajtóban állva üdvözölte a vendégeket.
-Mondtam!- nézett maga mögé ahol már bőven ment a buli.
-A szüleid viszont kifognak akadni ha megtudják!- ivott bele a poharába.
-Azzal most ne foglalkozzunk!- legyintett egyet majd mosolyogva köszönt egy csapat omega lánynak.
Végül ők is befúrták magukat a tömegbe és élvezték ahogy az emberek ide-oda lökdösik őket. Mindenki jól érezte magát, táncoltak, ittak és ordítva énekelték a zenét. Jisung boldog volt amiért saját fajtájának örömöt tudott okozni. Tudott teremteni egy helyet ahol nem dominálja le őket senki és nem bántja őket senki. Ahol nincsenek éhes szemek amik testüket bámulják. Rengeteg ismerős arc volt az iskolából és olyan omegákkal is találkozott akiket életében nem látott. Rengetegen csináltak hülyeségeket is. Az asztalon táncoltak, egymást öntötték le az alkohollal. Volt aki egy wc- ülőkével a nyakában tért vissza a mosdóból.
-Hát ez teljesen idióta!- nevetett Jisung az egyik osztálytársát nézve.
-Azok sem normálisak!- kiabálta Seungmin mellette két fiúra mutatva.
Az egyik alig állt a lábán, de azért tartotta a nyakában lévő fiút egészen addig amíg meg nem lökték őket. A földre borulva röhögtek miközben nagy nehezen összekaparták őket. Jisung könnyei már folytak a nevetéstől a mellette álló barátaiéval együtt.
-Figyeljetek ide!- szólt bele valaki egy mikrofonba amit Jisung nem is tudott honnan szedett elő. -Ezt a pillanatot meg kell örökíteni!- vette elő telefonját amit nehezen feloldott.
A tömeg kiabálásba kezdett mondván egyetértenek a fiúval. Az illető amilyen gyorsan tudott felsietett az emeletre ahová a korláthoz állt.
-Pózoljatok ribancok!- ordította majd lőtt egy szelfit amibe még csak bele se fért a teljes tömeg.
A fiú felhívta Jisungot az emeletre aki átvágódva a tömegen ment fel hozzá. Együtt ketten is csináltak egy képet amit a fiú azonnal ki is posztolt.
Másnap reggel Jisung a padlón ébredt fel és amikor felült a nappaliban körbenézve nem egy embert talált akik aludtak.
-Kemény buli lehetett!- mondta miközben fejéhez kapott ami hasogatott.
-Nem is tudod mennyire!- nevetett valaki mellette mire odanézett.
Egyik osztálytársa állt ott aki már kezdett kijózanodni. Telefonján megmutatta neki az instagramot ami tele volt a buliról készült videókkal és képekkel.
YOU ARE READING
𝐌𝐈𝐍𝐒𝐔𝐍𝐆 𝐎𝐍𝐄𝐒𝐇𝐎𝐓𝐒
FanfictionElőfordulhatnak: -káromkodások ⟨szinte mindig⟩ -szexuális tartalmú részek? -önbántalmazás, depresszió -káros szenvedélyek, függőségek ⟨alkohol, cigaretta, drog⟩