Chapter 21 - Daddy issues

Damion POV

Taking this call because if not - -  the man just won’t stop calling.

My father has been a pain in my ass since he knew i was fucking around with Deidra

But this a one fuck him nah go caan stop - -  him could a deal!

“…..another dinner fadda?” pinching the bridge of my nose as im frustrated with this phone call

Mi have things fi get done enuh” i said to him irritated.

“Wah time Wednesday?” 

“Mi hear weh yuh a say - - yuh think mi a some likkle bwoy?” 

“Mi ago deh there, yuh need fi stop pressure mi into diss thing, cause mi nuh see di need fi diss arrangement.”

I stopped talking - - listening to him rant on the other side of the phone about me not being cooperative - - and if mi neva was him son, the consequences him would a mek mi face.

Mi deh yah just a listen him a run off him mouth.

Firstly, mi not even dependent pan him

My business is flourishing, but in all honesty, I got a lot of my business because of my name sake ‘Lester’ and they know who my dad is.

Even though I'm extremely good at what I do, I can't lie I got business because of clients loyalty to my father.

Anonymous POV

This boy think him ago fuck up dah deal yah. 

Him mek a sad mistake.

Mi say if him neva was mi son yuh see. 

Mi tell him fi lowe out dat deh gyal deh enuh - - - but him still choose fi carry on wid weh him a do

Alright! A fi him funeral

Him caan say mi neva warn him

Mussi think me a idiot! 

Mi see everything weh a tek place, but mek him nuh show up to diss dinner and him see.

Furthermore a business event a come up - - and him betta mek sure him present himself wid stephanie to.

Mi ago mek sure di likkle 'miss' is present as well - - and see how him ago work that shit out.

Mi tell him already fi deal with that issue - - but him waan play house.

So make me see how him go handle dat.

Damion POV

Coming back into the room I see deidra was already asleep.

Yuh wear har out man!

I covered her up under the comforter and kissed her on her forehead. I left the room and headed for my study area.

I had some work to catch up on and a few calls to make. 

I looked at my phone to see the time and it was just 10:00pm.

damn, a so long we did a fuck fah! 

deidra pussy muss sore to rahtid

I haven’t heard from Sean for the past few months. He was overseas taking care of some business for me. I decided to give him a call and see if all is well.

Upon the second ring he answered

‘chargie, wah yuh gwaan wid ?’ he said, answering with a laugh

‘Mi think dem kidnap yuh, cause fi di last two weeks mi nuh hear no update from yuh’ i said to him playing with the pen between my fingers.  

‘Bwoy, di wuk dem pan mi enuh bredda, but mi a handle it enuh’ He said and I could hear the stress in his voice. Sean is like a bredda to me, so I know when the work really starts to stress him - - him nah go reach out until it's finished.  

‘Weh yuh say a gwaan wid you yah now?’ he asks

‘Mi a gwaan easy enuh, business wise everything good - - personally, things nah add up fi mi,’ I replied.

‘So yuh still a link wid di likkle catty?’ he asked

‘Yeah, and mi fadda wah have me head fi it to - - cause him say it a fuck wid di plan’

‘It sticky pan yuh mi G, but at the end a di day, yuh still haffi do weh mek you happy enuh’

‘….hmmm, di man nuh waan hear dat! And mi nuh waan see di consequence of mi dissing di order’ i said to him.

‘A tru dat still, cause mi know your head get when it chip enuh’ he laughed 

‘And a dat mi nuh waan enuh bredda’ i said to him releasing a loud sigh ‘ and furthermore mi a watch dah boy Alex deh to enuh, cause diss a boy waan come size up wid man and not even know mi wi juss buss him head - -and tek him three points - - quick n fass’

‘No bredda - - how all a diss a miss mi - - yow mi G mi a fly in next week, yuh affi go gi me diss update.’ 

‘Yuh know we and di phone thing nah go work right now’ he said laughing and i knew exactly what he was talking about. ‘Kool nuh mi bredda’ with that our conversation ended.

Di mount a bloodclaat thing deh pan mi brain right yah now.

Mi business deal dem, deidra, mi fadda and now diss bloodclaat boy Alex!

Come in like diss boy waan see di grimey part a me. Dem think me all sophisticated as dem put it. Make him gwaan push mi button and mi show him di real me.

Open my laptop and start responding to emails that should have been actioned from earlier.

Set up a few appointments for construction consultation, schedule two lunch meetings for both monday and tuesday.

Ensuring to leave Wednesday open as I have the reservation with Stephanie.

After about two hours in my study, my eyes started to get tired.

I guess the after effects of our heavy activities from earlier were now taking a toll on my body.

Got up and turned out the lights in the office and made my way to the master bedroom. Upon entering the room I saw that the bathroom light was on.

Deidra was inside.

I took off my shirt and placed it on the couch handle in the room. She then exited the bathroom and made her way to the bed.

Once she got in and under the comforter and curled up behind her and wrapped my right hand around her stomach area.

My hand rubbed her stomach area absentmindedly and I felt her body tense up….

Not dwelling on it, I ran my hands up her chest and up to her breast and squeezed it, getting a slight moan from her.

I held her like that for the remainder of the time until she went back to sleep.

After about half an hour i whispered into her ear ‘yuh a me heartbeat forever deidra, memba dat

With that I kissed the back of her head and went to sleep, holding her tight  in my arms.