Gdy chłopak tylko wyczuł okazję zaczął pogłębiać pocałunek a zaraz po tym swoją ręką błądzić po różnych częściach mojego ciała.
Otworzyłem lekko oczy czując do czego ten zmierza ale czy ja wiem.. czułem się strasznie zmęczony po tych urodzinach i przygotowaniach.. puknąłem go lekko w bark na co ten się odsunął patrząc na mnie.
- coś się stało?
- nie.. nie do końca.
- więc? O co chodzi.
- widzę do czego zmierzasz ale poprostu jestem już tak zmęczony, że może.. um..
- Jasne nie ma problemu. Dobrze , że mówisz. - ten wstał z mnie poczym pomógł mi usiąść. - to.. może zamiast tego wspólna relaksacyjna kąpiel?
- oo to brzmi świetnie.
- poczekaj chwilkę ja wszystko przygotuje w takim razie.
- dziękuję..
- za co ty mi teraz dziękujesz?
Siedziałem chwilę w ciszy, no właśnie za co?.. przecież to normalne, że się odsunął.
- ej. Na pewno wszystko dobrze? - podszedł spowrotem do mnie siadając obok. - jeśli coś się dzieje to mów.
- nie.. nic się nie dzieje.
- to czemu masz taką minę?
- wiesz co.. nie ważne, jak chcesz to możemy..
- nie. Powiedziałeś, że nie chcesz. Nie zmuszaj się , masz prawo powiedzieć nie.
- ale nie będziesz zły?
- zły? Byłbym zły jakbyś mi nie powiedział. A teraz chodź bo kąpieli ci nie odpuszczę. - wziął mnie na ręce i zaniósł do łazienki.
Posadził mnie na umywalce i zaczął nalewać wodę do wanny.
- więc .. dużo piany?
- no pewnie
- jaki chcesz zapach
- mamy jeszcze tą wiśnie?
- jest jeszcze
- to weźmy ją
Kąpiel była gotowa po 5 minutach. Katsuki usiadł w wannie podając mi rękę bym się nie poślizgnął i wtedy ja wszedłem do środka. Siadając między jego nogami oparłem się o jego klatę i przymknąłem lekko oczy oddając się temu przyjemnemu ciepłu.
Blondyn schował swoją głowę w moją szyję zaciągając się zapachem. Uśmiechnąłem się i zacząłem go głaskać po głowie.
- kocham cię
- ja ciebie też
Chłopak podniósł głowę i pocałował mnie delikatnie.
Skończyliśmy kąpiel jakoś pół godziny później po czym położyliśmy się do łóżka i włączyliśmy se film , od kiedy mamy Yute nie mamy tyle czasu dla siebie ale nie narzekam.
W trakcie filmu oczywiście ja odpadłem jako pierwszy i poprostu zasnąłem wtulony w chłopaka. I tyle było z naszego wspólnego czasu.
Rano obudziłem się wyspany jak nigdy dotąd. Uśmiechnąłem się czując przyjemne ciepło pochodzące od blondyna. Gdy przesunąłem się bliżej by go przytulić ten mruknął coś pod nosem i objął mnie ramieniem.
Leżeliśmy tak jeszcze chwilę do momentu aż nie usłyszeliśmy płaczu z pokoiku obok co oznaczało, że Yuta się obudził..
Kiedy już miałem wstawać Katsuki wyprzedził mnie i powiedział, że on się tym zajmie.
CZYTASZ
~Walka o Lunę~ {bakudeku} {omegaverse}
FantasyDeku to 16-sto letnia omega żyjąca w świecie 5 królestw. Królestwo z którego pochodzi deku jest na 4 pozycji pod względem siły więc by zapewnić sobie bezpieczeństwo jego rodzice chcą by wyszedł za Alfę z jednego z silniejszych państw dla sojuszu. Ni...