Tweëendertigste Hoofsdtuk : 32nd Chapter

4.1K 298 7
                                    

SENSASI sejuk dan perasaan seperti baru ditampar mengejutkan Zed dari keadaan tidak sedarkan diri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SENSASI sejuk dan perasaan seperti baru ditampar mengejutkan Zed dari keadaan tidak sedarkan diri.

"Wakey wakey sweetheart." Suara jantan seseorang menyapa deria Zed dahulu sebelum dia boleh melihat.

Air yang sejuk jatuh menuruni muka Zed yang baru sedarkan diri. Tangan digerakkan untuk lap air sejuk itu dari muka dia. "Fuck." Zed mencarut apabila dia dapati yang kedua-dua tangan dia telah dirantai ke dinding.

Bau busuk darah yang baru kering menjengah hidung Zed. Zed sedar dalam keadaan terduduk melutut dengan kedua-dua tangannya didepakan dan dirantai ke dinding. Mata Zed pandang sekeliling selepas mata dia dapat adjust dengan lighting yang agak gelap ni. "What the actual fu-"

"Hello there." Suara seorang lelaki yang tidak Zed kenali kedengaran. Kepala Zed pandang terus ke punca suara itu. Seorang lelaki, berusia lewat 20-an, berpakaian kemas dengan three piece suit dia, duduk selesa di atas sebuah couch panjang. Ada 2 orang bodyguard di kiri dan kanan lelaki itu, dan 2 lagi bodyguard ada di kiri dan kanan Zed. Seketul aircond besar ada di sebelah couch, menghadap lelaki itu. Mereka berada di sebuah bilik yang keadaannya agak teruk, panas, dan tidak mempunyai apa-apa keperluan asasi manusia.

"Who the fuck are you?" Zed berkata kasar. Takkan nak berbaik pulak dengan orang yang dah culik dia, kan?

"Hi, my name is Aliff." Lelaki tersebut memperkenalkan diri dia dengan senyuman tak berapa nak ikhlas. "Welcome to my Palace."

Zed terus tertawa besar. Membuatkan Aliff kehairanan. "If this is your Palace, then my maid room is the Buckingham Castle." Zed membalas dengan tawa yang masih bersisa.

"Kau tahu tak, kenapa kau ada dekat sini?" Aliff bangkit berdiri dan menapak ke arah Zed yang sedang duduk melutut dengan tangan dirantai ke dinding. Totally defenseless.

Zed tidak menjawab terus. Berdasarkan kawasan sekitar dia, dia tidak dapat mengagak apa sebab dia diculik. Adakah duit? Dendam? For fun? Or rivalries? "Money is in my list."

"Someone jual kau dekat aku. JU-AL." Aliff bagitahu sebab sebenar Zed berada di tempat yang entah apa-apa ni. "For fifteen thousand ringgit."

'If that's all I am worth, the seller didn't know who I am it seems.' Zed buat kesimpulan di dalam kepala sendiri. 'Rivalries is off the list.' Zed mendongak untuk pandang Aliff yang sudah berada di depan dia. "Tailored suits. Crowned teeth. Reeks of beer. Manicured nails. Versace belt. Gucci socks."

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
HETEROCHROMIAWhere stories live. Discover now