Nenendertigste Hoofsdtuk : 39th Chapter

3.7K 308 32
                                    

(Zed lebam-lebam kat atas)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Zed lebam-lebam kat atas)

DAY 12
Sebatang gigi melayang keluar dari mulut seorang lelaki sejurus selepas dia terima satu tendangan tepat di pipinya dari Candy. Lelaki itu tertolak ke belakang dan tersalah langkah kemudiannya jatuh terduduk. Candy tidak berhenti begitu sahaja, dia terus menerpa lelaki itu dan letakkan tangan di belakang leher lelaki itu. Satu lagi tangan mencengkam leher lelaki itu .

 Satu lagi tangan mencengkam leher lelaki itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Please just bail. I don't want to do this anymore." Candy berkata, hanya untuk lelaki itu dengar.

Lelaki itu tersengih dan hamburkan kata-kata terakhir sebelum dia pengsan di situ sahaja. "They would kill me if I ever bail. It's better to lose." Tangan lelaki itu yang cuba merungkai lengan Candy terkulai dan Candy terus bangkit dari lelaki itu. John masuk ke gelanggang dan tarik keluar lelaki itu.

Referee seperti biasa dah masuk ke dalam gelanggang dan sudah memegang tangan Candy. "As usual, the Queen of Knock-Out....." Tangan Candy diangkat keatas. "CANDYYYY!!!"

Selepas Candy dinobat sebagai juara pada malam ini, bermakna Candy telah menang selama 5 hari berturut-turut. Tanpa rehat. Candy telah berlawan dengan hampir 30 orang lawan, selama 5 hari, setiap malam. Sehingga Candy dinobat 'Queen of Knock-Out' kerana Candy menang dengan hanya knock-out hampir 70% of the time. Candy pun beredar. Ke laluan yang sama untuk ke bilik dia di tingkat bawah gudang ini.

Seperti biasa, dia perlu lalui kawasan yang ada orang, usually fans dia, sebelum dia sampai ke pintu keluar. Seseorang tiba-tiba memegang tangan dia lagi, dan kali ini, siap berjabat tangan lagi.

"You are great tonight. Gebruik dit." Lelaki yang berjabat tangan dengan Candy terus ditolak oleh Miles untuk memberi laluan kepada Candy.

"Thank you." Balas Candy sambil dia teruskan perjalanan dia. Candy berjalan menuruni ramp dan terus ke satu hallway yang ada lebih kurang 6 bilik sama seperti yang dia huni sebelum ini. Candy masuk ke bilik kedua dari kiri. Miles terus kunci pintu bilik itu selepas Candy masuk.

HETEROCHROMIAWhere stories live. Discover now