פרק 20

865 81 181
                                    

''נו באמת זאין..אני יודע שזה אתה'' אמרתי. ''אני מה?'' הוא שאל בשקט.

''אתה זה שניסית להרוג אותי בכל הפעמים, אני יודע שאתה הוא'' אמרתי והוא שתק, שתק והביט בי אך מבטו השתנה..מבט לא ברור כזה, מעורבב.

''מה?'' שאלתי בכעס וחיזקתי את שילוב ידיי, זאין הניד בראשו קלות.

''אין לי מושג מה להגיד לך'' הוא ענה לפתע. ''מה? בגלל שעליתי עלייך?'' שאלתי ורציתי לחייך חיוך מרוצה אך חיוך זה לא משהו שאמור לעלות על שפתיי כל עוד זה שרוצה שאני אמות נמצא איתי בחדר ומביט בי מולי.

''אתה פשוט בנזונה'' זאין פלט. ''מה?!'' שאלתי בהלם, האם הוא כרגע קילל אותי?

''אין לי מושג מה להגיד! לעזאזל איתך לואי! לעזאזל!'' זאין נאנח והתחיל ללכת לאורך החדר שוב ושוב.

''אתה מוכן להפסיק לקלל אותי?! אתה ממש לא במעמד של לקלל אותי!'' אמרתי בכעס.

''יואו מה עובר עלייך בן אדם!? תצא מהבועה שלך לואי! עכשיו! תגיד לי שאתה עובד עליי!'' זאין אמר בעודו הולך שוב ושוב את אותו מסלול.

''תפסיק לענות לי ככה! אני יודע שלא ציפית שאני יעלה עלייך אבל עליתי עלייך! תתמודד ותסגיר את עצמך'' אמרתי בנסיון לשמור על קור רוח.

''לא אתה לא צוחק עליי אה? אתה רציני, אתה באמת חושב אני זה מי שניסה לרצוח אותך?!'' זאין שאל והחזיק את ראשו.

''אממ..כן! אני יודע שזה אתה!'' אמרתי בברירות. ''איפה ירו בך?! בראש?! מה עובר עלייך?! פאק'' זאין אמר בכאילו הלם, הבן אדם נאמן למשחק שלו.

''כאילו שאתה לא יודע איפה ירו בי! אתה ירית בי! ואתה מוכן להפסיק לקלל?!'' שאלתי אותו בכמעט צעקה למרות שיש לי זכות מלאה לצעוק על הדבר הזה שמולי פה.

''מה אני אעשה איתך?! תענה לי מה אני אעשה איתך!? מרגע לרגע אתה פוגע בי לואי! בפנים פנים! עמוק יותר בכל פעם! מתי תפסיק?! שתעבור צד?!'' זאין לא שלט בעצמו וצעק.

''לא זה מדהים כמה חוצפה יש לך! קודם אתה מנסה לחסל אותי 3 פעמים ועוד בשיא חוצפתך מתנהג כאילו הכל רגיל ועכשיו אתה עוד מאשים אותי?!'' צעקתי גם אני.

''מי מנסה לחסל אותך?! למה שאני אנסה לחסל אותך?! אני לא מאמין שאפילו חשבת שאני אנסה לחסל אותך!  יואו הטמטום שלך עובר גבולות! אתה כלכך מטומטם! אתה עברת כל גבול לואי! גבולות אנושיים! דברים שלא חשבתי שבן אדם יכול לעבור.'' הוא צעק.

''תשתוק!'' צרחתי והוא השתתק תודה לאל.

''עכשיו תקשיב לי..אבל תקשיב לי טוב! אני יכול להסגיר אותך למשטרה! אני יכול לגרום לזה שאתה תבכה כל היום זאין! שהעיניים שלך יצאו מהמקום שלך מרוב בכי! אני יכול לגרום לסבל רב שלך זאין! לחקירות! ללילות בלי שינה! לכלא זאין! אתה לא במעמד לצעוק עליי ולהשמיץ את שמי'' צעקתי.

Broken dreamsWhere stories live. Discover now