פרק 22

793 65 122
                                    

׳׳אתה מרגיש כלפיי משהו?'' שאלתי את קיריל ובהיתי בתקרה, לא יכולתי להסתכל עליו בזמן שהוא חושב, המתח הרג אותי.. אני לא יודע מה אני רוצה שהוא יענה..שהוא יענה כן או לא.

אם הוא יענה כן אני ארגיש הכי מעולה בעולם אבל הכי מבולבל בעולם. ואם הוא יענה לא..אני אפילו לא רוצה לחשוב מה יקרה לי אם הוא יענה לא.

''אתה הומו לואי?'' הוא שאל ושוב השתמש בשם שלי..אני אוהב לשמוע אותו אומר את השם שלי, הוא אומר אותו בטון מוזר כזה.

''אני שאלתי קודם'' אמרתי במשחק ילדותי והפעם הסתכלתי עליו.

''זה תלוי בתשובה שלך'' הוא אמר ונאנחתי. ''למרות שאני שאלתי קודם אני אענה ראשון..אני לא יודע אם אני הומו, אני לא נמשכתי לזאין מעולם..ועברה בי בחילה מהמחשבה של להיות עם זאין  ולא יכולתי לדמיין אותנו יחד'' התחלתי להסביר.

''אז אתה לא הומו'' קיריל אמר. ''חכה!'' עצרתי אותו להסיק מסקנות.

''ככה זה היה לגבי זאין... לגבייך זה שונה לגמרי. אני מרגיש את הרטט שאתה מנשק אותי, אני מרגיש את הרצון  הזה לגעת בך.. אפילו סתם להחזיק לך את היד.

קיריל עמד לי בגללך רק בגלל נשיקה, אתה יודע כמה זמן לא עמד לי מנשיקה עם בחורה? איתך זה פשוט שונה'' אמרתי.

''אז אתה לא נמשך לגברים ואליי כן?'' הוא שאל. ''אני מניח..אם זה הגיוני בכלל..ואתה? עכשיו תענה לי אתה'' אמרתי.

''אתה מבטיח לי לא להילחץ ושלא יקרה כל מה שקרה עם זאין?'' הוא שאל והנהנתי.

''אני אמור להילחץ?'' שאלתי והוא הניד בראשו.

''בוס אני..'' הוא התחיל. ''תפסיק לקרוא לי בוס! "קטעתי אותו "תקרא לי לואי.. אם אתה רוצה ליד אחרים לקרוא לי בוס, בכיף..  תקרא לי איך שאתה רוצה.. מצידי בבון או אנטילופה.. אבל בינינו, כשאנחנו לבד, תקרא לי לואי'' אמרתי והוא נאנח.

''אוקי...לואי אני לא רוצה להלחיץ אותך או משהו אבל אני כמעט בטוח שאני... אני מאוהב בך'' הוא אמר וחייכתי חיוך ענקי. זאת הרגשה מעולה לשמוע אותו אומר את זה לי..לעזאזל אני מרגיש טוב עם זה!

''איזה מגניב לי..2 גברים מאוהבים בי'' אמרתי בחיוך וקיריל נתן לי מכה בכתף.

''זה נראה לך מצחיק?'' הוא שאל ונישקתי את קיריל על שפתיו. ''אני גם אוהב אותך קיריל, אני כמעט בטוח בזה'' אמרתי לו בחיוך והוא שתק.

''איזה הזוי זה..'' אמרתי בחיוך ונשכבתי על הגב.

''מה?'' הוא שאל וליטפתי את פניו. ''אנחנו שוכבים כרגע במיטה..אחרי ווידוי של רגשות הדדיים אחד כלפי השני, אתה השומר ראש שלי ואני המעסיק שלך.... בהתחלה שנאתי אותך ועכשיו אני אוהב אותך ואה כן..אנחנו אחרי סוג של סקס יבש'' אמרתי והוא ליטף את פניי.

Broken dreamsWhere stories live. Discover now