שנאה או אהבה?- פרק 28

916 38 0
                                    

"אני לא יודעת, זה תלוי בחן" אמרה והפנתה אליי את המבט. ידעתי מה אני הולכת להחליט, אני ממש לא נשארת פה עם לירוי באותו בית.
"חן, אני יודע שעכשיו קשה לך אבל לי ממש כיף פה, אולי נישאר?" פתאום משם מקום אמר לי בן והתחלתי להתבלבל כי אין דבר שאני לא אעשה למען בן.
"בןבן, באמת כיף לך פה?" התכופפתי אליו ושאלתי אותו והוא הנהן הסתכלתי על רוי "לי לא אכפת"אמר.
"טוב, נישאר" אמרתי ועוד לא סיימתי את המשפט וכבר בן צעק "יש" ולירוי חיבק את יערה "בתנאי אחד, שאתם לא עושים לי יותר קטעים כאלה" אמרתי והיה שקט "בסדר" אמר לירוי "אני לא מאמינה שהסכמתי לזה, בנוש אתה כלכך חייב לי!" אמרתי ועליתי לחדר.
כשלקחתי בגדים מהארון כדי להיכנס למקלחת נשמעה דפיקה בדלת "אני בדרך למקלחת מה אתם צריכים עכשיו?" צעקתי והדלת נפתחה "בן שלח לך מתנת תודה אפשר להיכנס?" עמד לירוי בכניסה עם מגש בידו.
הסתכלתי עליו במבט חטוף "תשאיר את זה כל השידה ותלך" אמרתי "וגם אני לא רוצה?" שאל כשהניח את המגש כל השידה "אז בלי רצון, לא ממש באלי לראות את הפרצוף שלך עכשיו" אמרתי והתקדמתי למקלחון שהיה בחדר "אתם ביחד עכשיו?" שאל בשיא חוצפתו הסתובבתי אליו ואמרתי"לא שזה עניינך או משהו אבל כן" והסתובבתי חזרה.
הוא נתן מכה לקיר ואני נבהלתי "אבל אני אמרתי לך שהוא מסוכן אז בשביל מה?" צעק "תגיד אתה משוגע? מה יש לך?" אמרתי והתקרבתי אליו בצעדים מהירים "הוא סיפר לי על העבר שלכם, אז זה אומר שאתה לא פחות מסוכן ממנו, ובכל זאת אני והאנשים הכי חשובים לי בחיים גרים איתך באותו בית, אז תפסיק כי זה שאני וירון ביחד לא הולך להשתנות בזמן הקרוב" הוא תפס אותי והצמיד אותי לקיר "את! את עושה אותי משוגע! , מאז שהכרתי אותך אני רק בחרדות של 'האם את בסדר?' או 'מי איתך עכשיו?'וזה משגע אותי שזה לא אני!" צעק "אז תפסיק, עכשיו יש לי מישהו אחר שידאג לי" אמרתי "את לא מכירה אותו! הוא יפגע בך, אני דואג לך" לחש פתאום "אז אל" אמרתי "יודעת מה, סבבה, את רוצה להיות איתו, לכי!" אמר והצביע עם היד לכיוון הדלת "אבל אחרי זה אל תבואי לבכות לי" אמר וטרק את הדלת.
התחילו לרדת דמעות, 'אני שונאת אותו'

שנאה או אהבה?Where stories live. Discover now