Nik Muhammad Haikal Bin Nik Mohammad 20 years old
Studied : MSU management and science University (now)
SMK Taman Tun Dr. Ismail (TTDI) at form 1 until form 5
Fav food & drinks: Nasi Kandar with Sky juice ( most likely he goes to eat is at The Original Kayu Nasi Kandar, Damansara)
Hobby : Playing football (Scorer FC)
Village : Pulau Pinang and Kelantan
Rent house : Sungai Penchala ( housemates : Mohammad Rasyid, Naqiuddin Akmal, Ikhwan Iman, Nabil Haziq, Ariff Fauzi and Syed Syafiq)
Family :
Father : Nik Mohammad, an engineer . 50 years old ( greenland building sdn.bhd )
Mother : Munirah Mohammad, accountant, 45 years old. ( Mega tech sdn.bhd )
First out of 4 siblings.
Second : Nik Muhammad Hafiy, 18 years old, Uitm rembau (N9)
Third : Nik Nur Helena, 15 years old , MRSM Bentong
Fourth : Nik Muhammad Hakimi, 12 years old , SK TTDI (1)
Bestfriend : Affin Anaqi, Syed Syafiq, Ariff fauzi
Di tutup kasar biodata Haikal yang baru di hantar oleh Khai sebentar tadi .
Terjongket kening Khai melihat Amar yang sudah mendengus kasar. Padahal biodata dan segala tentang Haikal belum habis di bacanya lagi. Tapi dia kelihatan tenang dengan reaction Amar itu.
Amar, si psycho. Senang meletop. Apa yang dia nak, dia dapat. Apa yang dia mahu, dia dapat . Kalau memang ditakdirkan dia tak dapat, dia akan dapatkan jua, tapi bukan cara baik lagi.
" Whats the problem ? Penat aku copy paste pasal mamat tu sampai 3 mukasurat detail pulak tu! Ni baca setengah muka surat je ? " kata Khai sambil bermain dengan pen di jari.
" bosan betul mamat ni eh ? Latar belakang baik. Kau tengok adik perempuan dia ni , MRSM. Adik lelaki dia second, UITM . Dia pun study kt MSU . Tapi otak takde! " Amar membetulkan rambutnya yang lari dari kedudukan asal rambutnya. Rambutnya saja di-messy kan . Tiada mood langsung .
Lagi lagi tiba tiba sebulan ini, Anna sudah tidak berniaga. Kt rumah Anna juga, Anna jarang keluar rumah. Anna seperti tau dia datang.
Apabila dia memanggil Anna, ibunya berkata Anna balik ke kampungnya di Terengganu. Tapi beberapa hari lepas itu, dia ternampak Haikal jalan berdua dengan Anna ke mana dia tidak pasti. Tapi mereka seperti tau tau yang Annna bakal di culik.
Khai tergelak kecil. " so hows the plan ? "
" still on, but aku ada cara lain. Diorang jaga Anna 24/7 ketat! Tapi ada ruang sikit, kita masuk. And the only space for that is....." kata Amar tergantung. Sekali lagi, senyuman terlakar dibibirnya.
****
Anna menghempaskan badannya di katilnya. 5 hari bersama kawan kawannya terasa cepat. Masa amat mencemburui saat saat bersama kawan baiknya.
Tinggal sehari ini berbaki untuk meluangkan segala masa yg mereka ada. Kemudian masing masing akan ke haluan masing masing.
Seperti Izara, dia akan melancong ke dubai-london selama dua minggu tempoh penerbangan. Seminggu di Dubai dan seminggu di London. Dan dia pulang ketika keputusan permohonan sambung belajarnya keluar
Amyra pula akan berkerja di kampungnya. Katanya sambil sambil tu akan menengok nengokkan neneknya yang tinggal berseorangan di kampung.
Aida pula sama melancong seperti Izara, tapi lain destinasinya. Dia akan pergi ke Jepun dan seterusnya ke Korea. Tapi dia akan balik seminggu sebelum keputusan permohonan sambung belajar keluar.
YOU ARE READING
Mr. Psycho Guy
RandomAnna Fasharina dan Amar Rykarl Anna Fasharina, Seorang gadis biasa yang baru sahaja tamat SPM . Hanya menolong ibunya menjual nasi lemak untuk meringankan beban ibunya Amar Rykarl , usianya yang sudah menginjak 26 tahun tidak menghalang untuk me...