(12) - Beku

10.2K 404 8
                                    

  " what ? How.. how they find out ? "

" i don't know man. Kawan polis aku kata ada kawasan kejiranan tu nampak van masa pukul 3 pagi tu and dia pun tolong bagi no plat, tu je masa ahli keluarga Anna buat laporan "

" bakar van tu. Clean all the evidens even sekecil zarah punya eviden pun aku taknak. Next week aku balik malaysia, aku nak jumpa 3 orang budak tu. Stupid ass "

" okay bro. Btw how was there ? "

" feels good. Dia pun dengar je arahan aku. Adalah sikit dia degil sekali aku gertak, dia goyang wey! HAHA aku rasa berkuasa gila! " kata Amar sambil menjeling Anna yang enak menikmati pizza.

" aku dah kata. Okay so apa perancangan kau ? "

" i dont know yet, but for surely aku akan tinggal kt dia di london for maybe 6 months. Within six months tu aku buat la dia fall in love dengan aku. Sampai aku rasa dia betul betul selesa dan love me, aku akan bawa dia balik malaysia "

" bawak balik malaysia ? And then ? Everyone knows yang kau culik dia ? What do you expect ? Abang dia akan lepaskan kau after 6 months ? " Khai mengutarakan logik

Amar mengerut dahi " too fast la aku nak planned semua ni. Kau ni pun call time london tengah pukul 3 petang tau. Aku tengah tea time with my boo. Please pukul 2 pagi nanti you call me and tell me what your ideas "

" thats my buddy. Ok have fun with your boo, aku akan clearkan semua eviden you dont have to worried about it. It is not my first time "

" sebab ni la aku kawan ngan kau ! Okay talk to you later "

Amar menutup panggilan telefonnya dan bergerak kembali ke meja dia dan Anna

" aik ? Dah tinggal 4 slices je ? " kata Amar sambil memandang Anna yang sedang mengunyah

Anna tersenyum hambar " what ? Im hungry "

Amar menggeleng dia memanggil waiter dan order mac&cheese dan pepperoni pizza satu lagi untuk mengisi perut mereka berdua. Kesian jugalah melihat Anna yang kelaparan begitu iyalah dia menculik anna time tido, confirm la dah mula lapar perjalan ke london yang lebih 8 jam, lagilah lapar . Haih sayang sayang.

" kenapa kau culik aku ? "

"I dont like that nickname "

Anna menarik nafas menahan sabar.

" shoot Amar. Awak sedar tak yang awak culik anak orang? Hey saya masih ada family lagi tau. Saya masih di bawah jagaan orang tua saya. Saya tak suka lah awak mcm ni " Anna meluahkan isi hatinya

Amar merenung Anna lama.

" first, yes aku sedar aku culik anak orang. second yes aku tau kau ada family lagi. But cuba kau fikir balik. How long kita kenal dan how long kita renggang. 1 tahun 6 bulan kita kenal. 3 bulan kita renggang. 3 bulan tu sbb aku bagi peluang kt kau. Aku ikut kepala kau nak gaduh, lempang aku. Avoiding yourself from me. But is one of them works to make you love me ? No and never. So i made my own way sebab kalau aku terus ikut cara kau, theres no way kau akan jadi milik aku "

" you have to take the fact that i dont love you! " Anna tiba tiba berani mencantas kata kata Amar

Muka Amar merah merah. Chill amar chill. This is public

" then kau suka siapa ? Haikal ? " duga Amar

Anna terkedu. Dasar psycho! Semua benda tau

" you dont love him right ? I know you very well Anna "

" kalau saya tak suka dia pun, atleast saya boleh cuba! "

" habistu kenapa kau tak boleh buat benda yang sama terhadap aku ? Kenapa ? "

Mr. Psycho Guy Where stories live. Discover now