16 | ♡

9K 445 9
                                    

" Sayang? "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Sayang? "

Sudu dan garfu yang dipegang oleh Rayden dihentak kasar atas meja apabila wajah yang dibencinya berada di situ dan mengganggu mereka.

" Sayang mana you pergi, i have been searching for you " rengeknya manja.  Tangan Rayden dipaut lalu dipeluk erat dan melentokkan kepalanya pada bahu lelaki itu.

" Danielle you ni tak belajar ke adab adab waktu sekolah dulu? Tak nampak kitaorang tengah nak makan? " Danielle hanya tayang senyuman manisnya kepada Rayden.

" Ops sorry, i tak perasan. I ingat you sorang sorang tadi "

" Buta ke? " suara Rayden mula meninggi. Mata mata mula memandang ke arah mereka .

" Aku tanya ni kau buta ke apa hah perempuan? Kau tak nampak ke aku tengah makan dengan wife aku! " jeritnya seoktaf. Kedai makan yang tadi nya riuh kini bertukar sepi. Danielle terkulat-kulat memandang lantai.

" Kau boleh berambus lah sundal! Kau jangan berani kacau Eishal atau keluarga aku lagi! " Cawan kaca yang berisi air tembikai susu itu dicampak ke lantai.

Pranggg!

Terus Eishal meluru ke arah Rayden yang sudah berada diluar kawalan itu dan memeluknya erat.

Please stop abang , kita balik? " segera tangan Rayden ditarik meninggalkan Danielle sendiri.

" Eishal! Aku tak akan biarkan kau bahagia dengan Rayden! He's mine! " jerit Danielle apabila susuk tubuh mereka semakin menjauh.

Meja makan yang diduduki oleh Rayden tadi dipandang lama sebelum dia meluru ke arah meja itu lalu diterbalik kan. Pelanggan yang memerhati terjerit kecil dengan perlakuannya

Tiba tiba tangan Danielle direntap kasar. " Eh apa ni? Lepas lah sial! " ronta Danielle apabila tubuhnya dipeluk erat oleh seseorang.

" sorry My wife dia ada tekanan emosi itu yang jadi macam ni... Don't worry i will pay for this. Excuse us " bicaranya. Tubuh Danielle dibawa ke tempat yang tersenbunyi.

" Lepaskan aku lah tak guna! " Danielle menggigit tangan yang menekup mulutnya. Lelaki itu mengaduh sakit.

" Relax Danielle, relax. " terus tubuh lelaki itu ditolak kasar dan menjauhkan diri darinya.

" Sorry but i don't talk to stranger " Danielle ingin melangkah pergi namun pantas dihalang oleh lelaki itu. Tubuh Danielle ditolak ke dinding dan lelaki itu terus mengunci pergerakannya.

" Ka... Kau nak bb... Buat apa ni hah! " jerit Danielle.

" Relax okey , aku cuma nak bagi tahu kalau lelaki tadi yang kau nak, aku boleh tolong. Kita berkerjasama " Danielle tersenyum sinis.

" Hey aku belum bodoh lagi lah! Dan aku tahu macam mana nak dapatkan dia, aku tak perlukan pertolongan orang yang macam kau! " lelaki itu berpeluk tubuh.

3.0 | Gadis Kiriman Tuhan ✔Where stories live. Discover now