Леле г-це...(част 2)

4.5K 58 14
                                    

Едно момиче вотна за тази глава и изведнъж се бях досетила,че бях казала,че ще има втора част и не съм  я направила . Много съжалявам за това, това ще бъде втората част на тази история,но ще продължа с ,,Всичко стана заради него..." спокойно. Ако искате да видите първата глава на г-цата може да видите по-старите ми историйки <3 Благодаря за вниманието и приятно четене.

| Гледната точка на Рос |
Видях как г-цата ме гледа и си прехапа устните. Не знаех как да реагирам и продължих да си пиша. Тя май не беше особено очарованна ,че я игнорирам. Звънецът би и часът свърши. Оставих тетрадката и химикала си. А новата госпожа отиде напред към дъската докато въртеше гъз. Не,че имам против нея , но не обичам да ми се натискат,а това постоянно става.
Минаха часовете и се прибирах към вкъщи,но заваля. Продължих да си вървя бавно към вкъщи. Видях,че има някаква сушена под някакъв блок и отидох там. Извадих една цигара и запуших. Както си пуших някаква кола спря пред мен. Излезна новата госпожа и с чадър дойде към мен докато все още ходеше с нейната подходка-въртейки си дупето.
-Рос , защо седиш тук и пушиш?
-Заваля дъжд госпожо .
-А защо пушиш?
-Пуша от много време госпожо.
Стиги сте ме разпитвали . Сццц досадно е.
-Изгаси цигарата и се качвай в колата ми , ще те закарам.
-Не,няма нужда,ще изчакам дъжда да спре или ще тръгна ,като изпуша цигарата.
-Качвай се ти казах , ще се разболееш , а има толкова много уроци.
Кимнах и хвърлих цигарата на земята и с крак я изгасих. Хич не исках да се качвам в колата й ама тя настояваше и казваше,че ми е класна и трябва да я слушам,защото не иска болни ученици.
Казах й адресът си и тя ме закара до апартаментът ми. Излезнах от колата.
-Благодаря много госпожо. Чао , до утре.
-Изчакай Рос , ще влезна за малко и аз.
-Добре.
Оф ако смята да ми се натиска съвсем не е познала.
Влезнахме вътре ,беше почистено . Някак си вчера накарах мързеливят ми задник да почисти.
Казах й къде е холът и да се настани там , а аз ще дойда после.
Отидох в стаята си и се съблякох , обух си други боксерки, сложих черни дънки и усетих две ръце на гърдите ми. Явно наистина искаше да се натискаме.
-Вижде госпожо , не смятам да се натискам с никой и най вече с госпожата ми.
Тя застана пред мен и я гледах от високо,защото бях много по-висок от нея.
-Ау, защо така миличък.
-Защото не искам.-обляках си тениската.-Тръгвайте си вече.
-Ох Рос много си груб. За първи път виждам такова момче,което да отказва каквото и да е.
-Добре,чао.
Отидшх до вратата чакайки я да излезне,но тя беше в стаята ми. Влезнах,за да видя,защо се бави и видях...Тя беше само по бельо с жартиери.
-Оо не , обичайте се и си тръгвайте,моля ви.
-Защо Рос~ Не искаш ли да пипнеш?-попита тя докато започна за опипва гърдите си.
Аз седнах да леглото си и изпъфках. Гледах я как се опипва. Честно казано не ме интересуваше много.

Как искате да продължа историята? Той да се хване с учителката или да се запознае с друго момиче? Както кажете .

Малко любов и смутWhere stories live. Discover now