Досадният бодигард(1)

1.6K 29 13
                                    

Приятно четене сладури❤.

| гледна точка на Елена |

Ох не мога повече. Този мой баща е пълен...Обичам го,но нужно ли е да е пълно с охрана - навсякъде и сега да ми наеме бодигард. Това е смехотворно, аз съм момиче на 17 години,а не някое детенце. Знам,че е известен актьор...Ох примерявам се, баща ми колкото и добър човек да е ,все има някоя мишка , която ще иска да му навреди.

Баща ми , вчера ме извика в кабинета си , за да ми каже , че ще имам бодигард. Мрънках , но накрая просто спрях , защото видях притесненията в очите на баща ми.

Наистина го обичам , а и аз съм неговата малка дъщеричка , поне така казва той.

Имам брат , който е на 20 и учи в университет и след него ще управлява семейният бизес с алкохол. Съвсем хич не разбирам как се прави алкохол или нищо свързано с него , дори не мога да пия.

Когато ме поканят на парти или клуб винаги пия един мой коктейл,в който няма много алкохол,а повече сок.

Напивала съм се,когато бях много,много тъжна.

Едно момче,което ми беше казало,че ме харесва и ми се обясни,но каза, също така,че малко на по-късно ниво бихме направили връзка,а аз се съгласих ,защото го харесвах бая.
Един път си забравих нисисера в училище и се върнах да го взема,докато не е късно и го видях в класната стая да прави секс с някоя заблудена ученичка,като мен. Разплаках се и избягах. Той после ми се молеше да му простя,но аз просто му казах да ме остави намира.

Та както и да е.

Сега седя в стаята си по кърпа,защото се къпах. Чакам да чуя говора на баща ми ,към новият ни работник - бодигарда ми. Пфффф.

Започнах да се обличам със светло-сини дънки,бял потник и чорапи. Изсушавам дългата си червена коса и нанасям спирала върху тънките си мигли. Попринцип не слагам тежък грим,а само спирала или спирала и очна линия,рядко слагам нещо повече. Лицето ми, за мой късмет е гладко,хах базикам се,постоянно си слагам разни кремове,маски розови води , мицеларни и всичко,за което човек може да се досети.

Излезнах от стаята ми и се запътих към градината. Там видях баща ми да разговаря с някакъв мъж. Мъжът сигурно трябва да е моят бодигард. Не мога да го опиша,защото е с гръб от мен ,но от това, което виждам и мога да кажа е , че има  наистина широки рамене и гръб. Изглежда грамаден и поне е 2 метра ако не и повече. Е сигурно е някой стар,няма как да е толкова грамаден и млад,нали?

Баща ми ме видя и погледна с неговата мила усмивка. Наистина го обичам много. Каза нещо на мъжа и той кимна.

Върнах се и си обух черно-белите кецове и отидох до баща ми,прегърнах го,като някое малко дете и погледнах бодигарда си
.
Леле...леле...леле...Този възрастен мъж,съвсем не е възрастен.

Подадох ръката си,за да се ръкостиснем и му се усмихнах мило.
Той също подаде ръката си и...

Малко любов и смутWhere stories live. Discover now