Приятно четене сладури❤.
| гледна точка на Клеър |
Синиокият влезна в стаята,а аз се бях завила. Той затвори вратата и погледна към мен ,а аз се правех на заспала. Просто усещах,че ме гледа.
-Хей кукло,знам,че не спиш.Не,аз спя. Клеър,ти спиш.
-Съжалявам,че се забавих,липсвах ли ти?
Исках да мълча и да се правя на заспала,но той легна до мен.
Отви ме и допря тялото си в мен. Натисна мъжеството си и изстенах тихо.
-Казах ти,че не спиш.
-...
Той ни зави и ме гушна.
-Е, до къде бяхме стигнали?-ухапа ухото ми,облиза го и настръхнах.
-С-стига синеок.
-Как ме нарече?-застана над мен и ме обърна да го гледам в очите. Ризата ми беше леко откопчана и ми се виждаше рамото и призрамката на сутиена. Отгоре леко гърдите. Той прехапа устни.
-Синеок?
-Хах. Защо така? Очите ми да не би да те завладяват?
-Не.-лъжа.-Не ти знам името.
-Оу...ъм да. Казвам се Дерик.
-Дерик...-повторих.
-Мхм.-започна ме оглежда и прехапа устни пак. Погледнах надолу и видях,че дънките са му утеснели ужасно много. Изчервих се.
-Хехе,къде гледаш малка первезна кукло.
-Н-никъде!-изчервих се повече.
-Сега ще видим.-започна да сваля ризата ми и останах но сутиен,скрих гърдите си ,но безуспешно,бяха твърде големи за малките ми ръце.
Направо ченето му увисна.-Как момиче на тези години ще има такира големи и хубави гърди...?-облиза се. Наведе се и започна да ги целува,а аз не знаех какво да правя. Беше приятно и просто се вкамених. Започна да целува корема ми. Спря се до ластика на полата,дръпна го и го пусна.
-Ох.-изохках тихо. Усмихна се. Дерик се усмихна первезно...Побиха ме тръпки...от възбуда.
-А ти как се казваш?
-Клеър.
-Клеър,хубаво име,за хубаво момиче.-бузите ми пламнаха.
-Може ли да спрем до тук...?
-Защо? Притесняваш се от нещо ли? Спокойно,имаш наистина секси тяло.
Ох не е заради това ама как да му кажа,че с него всичко това,което правим ми е за първи път,но си личи,че съм неопитна.
-Н-не...е заради тялото ми...
-Ами? Толкова ли съм грозен?-засмя се.
-Красив си...
-Охо,красив. Това е добре кукло.
-П-предполагам. Може ли други дрехи...или поне да си взема от вкъщи и да кажа на майка си....,че съм спала при приятелка, сигурно се притеснява.
-Ако избягаш? Или й кажеш за нас?
-Няма.
-От къде да съм сигурен?
-Ела с мен...?
-Добре. Съгласен съм,но ти ще живееш вече тук.
-Сериозно ли...?
-Да.
-Д-добре....
-Сега да продължим?-зададе въпроса и веднага почна да целува вратът ми. Щях да кажа не,но вече нямам тази сила.
Свали полата ми и останах само по розовото си бельо,на което имаше ягодка на гащичките ми.
Той ме облиза и започна да целува гърдите ми ,продължи надолу и стигна до нежността ми,облиза я през бельото.-изпъшках.
-Ах~.-сложих ръката си на главата му. Той се усмихна и продължи да ме облизва през гащичките.-Дерик~
-Клеър,толкова си подмокрена...искам да ги сваля...
-Н-недей моля те...
-Не се притеснявай.-тръгна да ги сваля,но го спрях.-Какво има?
-Н-никога...никой не ме е виждал гола...-признах.
YOU ARE READING
Малко любов и смут
RandomЗдравейте, това е моята първа книжка. Тя ще бъде с кратки и дълги историй , в които ще има любов и смут, като цяло и някой път драма и тъга. Ще има сцени , които са с груб език , думи , в които няма цензура, ще има еротични и 18+ сцени ,романтични,д...