Мяуууууууууууу уе

2.2K 27 4
                                    

Приятно четене.

| гледната точка на Лиза |

Той отвори коженото калъфче и видя сметката. Усмихна се и извади пари и ги сложи вътре. Съвсем не изглеждаше да му е ,,лошо" от скъпата сума.
Замълчах си. Просто не мисля пак да казвам нещо за цената. Твърде банално ще стане,да говоря за тази пуста цена.
-Е , да тръгваме на разходка мила.
-Д-добре.
Той стана и ми подаде ръка. Излезнахме от ресторанта и се качихме в хубавата му кола.
Тръгнахме на някъде. Не знаех къде отиваме и гледах към него. Колко е красив. Искам да го целуна,но шофира.
Той забеляза,че се взирам в него.
-Целувка ли искаш мила?
-Н-не,карай си!
Засмя се.
-Когато искаш целувка просто ме целуни или ми кажи.-Ким намали скоростта и ме целуна,после пак я усили и се усмихна сладко.
Изчервих се,но защо...? Ах.
Стигнахме до някакъв паркинг. Слезнахме от колата и той ме хвана за ръка. Излезнахме от паркинга и отидохме по някаква алея. Стигнахме до прекрасни градинки и пейки около тях.
-Еха,красиво е и ухае страхотно.-казах развълнувано.
-Ако гавориш за себе си,си права.
Изчервих се.
Завихме по алеята и излезнахме извън нея. Вървяхме по тревата.
-Ким?
Той ме дръпна и минахме покрай няколко храста. Пред мен се показа удивителна гледка. Имаше малко езерце и трева около него,с цветя. Луната се виждаше идеално,заедно със звездите. Беше неописуемо красиво. Погледнах към Ким. Повдигнах се и го целунах. Той ме вдигна и ме завъртя. Целувахме се, пусна ме на земята и извади от някъде си кърпа. Постла я и ми подаде ръка.
-Да седнем мадам.
Кимнах. Седнахме и гледах хубавото небе. Беше разкошно красиво и ухаеше на всичките тези цвята. Страхотно!
Ръцете ни бяха близо една да друга. Докоснах котретата ни - несигурно. Той ме погледна и махнах ръката си. Ким я хвана и я целуна.
-Стига се притеснява Лиза.
-...Не съм свикнала..
-Ще свикнеш сладкишче,ще свикнеш.
-Д-добре...-усмихнах се радостно,но е леко притеснено.

Легнах в скута му. Ким започна да гали челото ми и да се заиграва с косата ми. Надигнах се и го целунах. Седнах в него и започнахме да се целувахме жадно. След,като останахме без въздух,се отделихме с нежелание. Легнах на рамото му и оглеждах обстановката.
-Благодаря за всичко.
-И аз.
-За?
-Че си моя и ,че те имам.
Изчервих се много след тези негови думи.
Гушкахме се на тревата и се държахме за ръце. Аз гледах да не излизам от това ,което беше постелил,защото не исках да си нацапам дрехите. Ким не го интересуваше дали ще се нацапа,но после аз ще го пера.
Засмях се.
Целунах сладура ми.
Говорехме си сладки приказкии гледахме небето. Лежах на гърдите му и той ме беше сгушил. Галеше с едната си ръка косата ми и я местеше.
Стана ми студено,а и двамата бяхме без якета. Започнах леко да треперя.
-Да тръгваме ли Лиза?
-Н-не.-не исках да прекъсвам прекрасният момент,но треперех...дано да не забележе...
-Трепериш,хайде. Вкъщи ще се гушкаме.
-Ох,добре. Съжалявам много.
-Не се извинявай. По-добре да се пребираме , от колкото да ти е студено и да се разболееш.
-Хаха ,прав си.
Станахме. Той взе постланото и ме хвана за ръката. Тръгнахме към колата и бях леко изморена. Когато стигнахме колата , се настаних удобно. Той отиде до багажника и извади нещо. Дойде и ме зави с меко одеалце.
-Благодаря. Такова бебе съм..
-Моето сладко бебе.-усмихнах  се.
Тръгнахме,като той пусна парното,за да се стопля още повече. Също пусна спокойна музика и се унесох в сладък сън.

Надявам се главата да ви е харесала.❤
Имам няколко въпроса към вас читатели.❤
Коя история най-много ви харесва?-първият въпрос.
Какви видове сцени най-много ви харесват-романтични,тъжни,сексуални,напрежение или другите ,които пиша?
Ще се радвам да изразите мнението си в коментарите или на лично съобщение. Да ми кажете какво ви харесва повече и от кое да пиша по-често и да се старая.
Благодаря много за отнетото внимание.❤

                  Четери глави за един ден!

Малко любов и смутWhere stories live. Discover now