🔞🔞🔞 30 🔞🔞🔞

7K 177 140
                                    

Wokay😂Yini chapter aku kutip sket² dari google😂Kutip sket² dari anime😂Jadi sorry klau merapu😂💦Aku sedar aku noob lagi bab² ni😂💫

Selamat membaca... :*/

Jangan kata aku tak bgi warning!😂💫

🔞

🔞

🔞

"H-huh??"

Rudy tidak mengendahkan pertanyaan Ali malah kedua-dua tangan Rudy terus mengepung pergerakan Ali.Rudy mencium Ali dengan ganas sekali.

"Mmmmmph!!"

Lama sekali Rudy mencium bibir Ali sehingga membuatkan Ali kesesakan nafas dan menolak Rudy agar melepaskan ciumannya tapi Rudy tidak mengalah dan semakin mendalamkan lagi bibirnya.Rudy memasukkan lidahnya ke dalam mulut Ali dan meneroka keseluruhan mulut Ali.

Ali yang sudah kehabisan oksigen memukul-mukul dan menolak dada Rudy dengan kasar sehingga ciuman Rudy terlepas dari bibirnya.Ali segera menghirup oksigen sebanyak mungkin.

"Hah...Hah...R-Rudy...Jangan...Aku tak ready lagi"rayu Ali sambil memasang muka cute tapi Rudy langsung tidak menghiraukan rayuan Ali malah semakin mendekatkan dirinya dengan Ali.

"Mana boleh tak ready lagi"balas Rudy datar dan mendekatkan wajahnya ke telinga Ali.

"Aku akan jadikan kau milik aku~"bisik Rudy di telinga Ali sehingga membuatkan Ali meremang.

"A-aku takut!"Ali terus merayu agar Rudy tidak meneruskan 'itu'.

"Tenang Ali~Aku jamin 100% sekali aku buat ni kat kau,kau akan sentiasa minta aku untuk buat ni lagi.

"Tak...Nak..."ucap Ali perlahan tapi tidak dihirau Rudy.Malah Rudy terus mendaratkan mulutnya pada leher Ali lalu menjilat dan menggigit sedikit leher Ali.Manakala tangan kiri Rudy semakin nakal dan merayap pada n***le Ali dan memicit-micit lembut(Geli plk rsenye😂💫).Ali dengan pantas menepis tangan Rudy dari terus menyentuh n***lenya.

"J-jangan sentuh!!"marah Ali tapi dalam masa yang sama merasa nikmat apabila Rudy menyentuhnya.

"Ah!!Sakit!!Rudy j-jangan tinggalkan kesan!"pinta Ali sambil mendesah.Rudy yang semakin menggila tidak menghiraukan kata-kata Ali malah Rudy mula meninggalkan kissmark pada leher Ali.

"Kau wangi"ucap Rudy perlahan tapi masih dapat didengari oleh Ali.

"A-akukan baru lepas mandi!"balas Ali dengan nada yang sedikit tinggi tapi wajahnya mula memerah kerana malu.

Rudy mula meng-scan Ali yang tiada seurat benang pun dari kepala sehingga kaki.Rudy menelan air liurnya sambil membayangkan benda yang bukan-bukan selepas meng-scan Ali.

"Sexy~Badan macam perempuan~"puji Rudy dengan nada yang menggoda sehingga membuatkan Ali semakin malu.Saking malunya Ali sehingga terduduk di atas lantai bilik mandi itu.

"S-suka hati kau je nak scan orang"ucap Ali perlahan.

"Kaukan aku punya,suka hati akulah nak buat apa dengan kau"balas Rudy dan mencangkung untuk menatap wajah Ali.Ali hanya diam.

Tanpa sebarang kata,Rudy terus menolak Ali sehingga tersandar pada dinding bilik mandi dan terus menghisap n***le Ali dengan ganas.Ali terkejut dan sedikit mendesah akibat perbuatan Rudy.

"A-ahh!Rudy!"

Aliemdesah sehingga air liur mula meleleh pada sudut mulitnya.Tangan Rudy terus memicit n***le Ali sehingga mempunyai tonjolan tajam.

ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴍʏ ᴛᴏᴘ sᴛᴜᴅᴇɴᴛ (ʀᴜʟɪ ғᴀɴғɪᴄ) ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang