47 (END)

2.9K 152 98
                                    

Sedang Rudy menangis,tiba-tiba Rudy dapat rasakan sepasang tangan memeluknya erat di pinggang membuatkan dia sedikit terkejut dan memandang orang yang memeluknya.

"Ali?!"soal Rudy pada dirinya sendiri.

"Dahlah...Rudy janganlah nangis...Kalau Rudy nangis,Ali pun jadi sedih tau..."pujuk Ali yang turut menangis sambil memeluk Rudy.

"Ali??Ali...Tak tinggalkan Rudy??"tanya Rudy yang masih tidak mempercayai apa yang berlaku di hadapannya.

"Mana boleh Ali nak tinggalkan Rudy!!Ali sayang Rudy!!Takkanlah Ali nak tinggalkan Rudy macam tu je?!!"jawab Ali yang masih menangis sambil mengeratkan pelukannya pada Rudy.Rudy yang speechless hanya membalas pelukan Ali.

"Ali-Ali minta maaf sebab cakap semua tu kat Rudy!!Ali tak bermaksud nak buat Rudy nangis!!Ali minta maaf!!"sambung Ali lagi manakala Rudy hanya tersenyum kecil.

"Rudy dah tak nangis dah...Ali pun janganlah nangis...Takpa...Rudy maafkan Ali.Lagipun,semua ni memang salah Rudy.Kalau Rudy tak minta break dengan Ali hari tu,semua ni mesti takkan jadi..."pujuk Rudy sambil menyusap ramhut Ali.Ali yang sudah berasa tenang sedikit mengangkat sedikit kepalanya dan melihat Rudy.

"Rudy..."panggil Ali dengan suaranya yang masih bergetar.

"Ye?"

"Ali-Ali rindu Rudy...Ali rindu nak manja-manja dengan Rudy,Ali rindu nak tidur dengan Rudy...Ali...Rindu nak kena kiss dengan Rudy..."luah Ali dengan pipinya yang sedikit blushing kerana malu dengan apa yang diluahkannya manakala Rudy hanya tersenyum melihat Ali yang jujur dengan dirinya.

"Takkan itu je yang Ali rindu?"tanya Rudy yang cuba menggoda Ali membuatkan Ali blushing teruk.Ali semakin mengeratkan pelukannya.

"Ali...Rindu nak...Erm...Buat tu dengan Rudy..."jawab Ali malu dan menekup mukanya pada dada Rudy.

"Apa 'tu'?"soal Rudy sambil smirk membuatkan Ali semakin malu.

"Yang tu...Benda yang...Tak senonoh tu..."jawab Ali yang dapat merasakan mukanya sudah berubah menjadi semerah tomato.

Rudy melepaskan pelukannya dan memegang kedua-dua pipi Ali dan diangkat sedikit wajah Ali agar dapat melihat wajah Ali.

"Kenapa nak malu?Alikan kesayangan Rudy..."ucap Rudy lalu kiss dahi Ali manakala Ali hanya tersenyum bahagia apabila mendengar kata-kata Rudy.

"Ali sayang Rudy juga..."balas Ali sambil buat muka cutenya sehingga membuatkan Rudy sedikit melting tetapi Rudy hanya tersenyum.

"Ali,nak tahu kenapa Rudy sayang sangat kat Ali?"tanya Rudy membuatkan Ali tertanya-tanya.

"Kenapa??"tanya Ali manja manakala Rudy hanya senyum.

"Because...You are my top student and also the top person in my heart..."jawab Rudy lalu kiss Ali tepat di bibirnya dan menolak Ali sehingga Ali terbaring di atas tanah yang berlapiskan(?) rumput hijau.

Tanpa mereka sedari,Uncle Bakar dari tadi memerhatikan setiap perlakuan mereka dari sebalik pokok yang berada tidak jauh dari tempat mereka.

"Hmm...Untungnya Ali...Muda lagi dah dapat orang yang boleh jadi bakal suami dia..."gumam Uncle Bakar yang berasa sedikit cemburu kerana dia masih single dan belum bertemu dengan jodohnya(lol).

*Back to RuLi*

Ali hanya diam membalas kiss Rudy dan membuka sedikit mulutnya agar Rudy dapat memasukkan lidahnya.Rudy yang menyedari hal itu mula memasukkan lidahnya ke dalam mulut Ali.Lidah mereka mula berlawan antara satu sama lain.

Setelah beberapa minit,Rudy melepaskan bibirnya dari bibir Ali.Rudy dapat lihat wajah Ali sedikit kecewa.

"Kenapa stop??"tanya Ali dengan suara manjanya.

"Kita tak boleh sambung kat sini...Nanti orang nampak..."jawab Rudy lembut manakala Ali hanya memuncungkan bibirnya sebagai tanda protes.Rudy yang melihat reaksi Ali hanya kerawa kecil.

"Janganlah risau...Nanti malam kita sambung..."ucap Rudy membuatkan Ali sedikit gembira(?).

"Tapi Rudy akan sambung sampai Rudy luas hati taauu..."bisik Rudy di telinga Ali sehingga membuatkan Ali sedikit meremang dan blushing pada masa yang sama.

SKIP

*Di rumah Uncle Bakar*

"Lambatnya korang balik ekk...Korang buat apa je kat taman tuh??"tanya Uncle Bakar apabila melihat Ali dan Rudy berjalan memasuki kawasan rumahnya.

"Kitorang...Enjoy-enjoy dulu kat sana..."jawab Rudy tiba-tiba membuatkan Ali berasa pelik.

"Sejak bila Rudy kenal uncle?Ah,lantaklah..."monolog Ali dan melihat Rudy mula berjalan ke arah Superbikenya.

"Rudy nak pergi mana?"tanya Ali hairan.

"Rudy nak cari hotel untuk stay malam ni...Lagipun,esok kita nak kena balik"jawab Rudy membuatkan Ali berasa sedikit sedih san mula merengek.

"Alaaa...Tapi Rudykan dah janji nak sambung...Kalau Rudy stay kat hotel,macam mana Ali nak tidur dengan Rudy??Macam mana Rudy nak peluk Aliii??"rengek Ali yang tidak menyedari sebenarnya dia telah terlepas cakap.Uncle Bakar yang memahami situasi Ali dan Rudy terus masuk ke dalam rumahnya.

Rudy yang mendengar kata-kata Ali menjadi speechless.

"Sejak bila Ali ni jadi orang yang terlalu jujur dengan apa yang dia nak??????"soal Rudy yang berasa sedikit bahagia pada dirinya sendiri.

"Kalau Ali dah cakap macam tu...Malam ni Rudy stay sinilah"ucap Rudy sambil rersenyum.Ali yang mendengar jawapan Rudy terus beralari ke arah Rudy dan memeluknya.

"Ali saaaayang Rudy!!"ucap Ali yang berasa terlalu gembira.

"Rudy sayang Ali juga..."balas Rudy dan memeluk Ali dan kiss Ali tepat di bibirnya.

"Ali..."panggil Rudy perlahan.

"Ya Rudy?"tanya Ali.

"Rudy janji,Rudy takkan lepaskan Ali dan takkan biarkan Ali didekati orang lain sampai bila-bila..."janji Rudy membuatkan pipi Ali blushing.

"Emm..."Ali speechless.

"Rudy buat semua ni sebab Rudy sayang Ali sangat-sangat...Alilah benda paling berharga buat Rudy kat dunia ni..."ucap Rudy membuatkan Ali tersenyum lebar.

"Janji tau!"pesan Ali sambil mengeratkan pelukannya pada Rudy.

"Janji..."balas Rudy yang turut mengeratkan pelukannya.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

-THE END-

Wohoooo!!Finally!!Hbis jgak fanfic ni!!Aku just nak cakap thanks pada readers yg dah support fanfic ni dari awal sampai habis😂❤Thanks jugk pd silent readers,walaupun korang tk vote dn tk komen,tpi korang sanggup jugk bce fanfic ni😂🔫 Thanks smueee😂🌠Nanti kalau rajin aku buatla extra😂🔫

Jap²,kiranya jnji dah ditepatilahkan?Sebb dulu aku jnji kt ACDA nk buat fanfic happy ending an😂🔫

Ok tu je bye huee😂✌

Powerfull_Tiger246 signing off...

ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴍʏ ᴛᴏᴘ sᴛᴜᴅᴇɴᴛ (ʀᴜʟɪ ғᴀɴғɪᴄ) ✓Where stories live. Discover now