KUTUP MAVİSİ ∆ ON BEŞ ∆

3.1K 271 171
                                    

Merhaba arkadaşlar lütfen hayalet okuyucu olmayın sizin düşünceleriniz bu kitabı sekillendirecek . O güzel yorumlarınızı çekinmeden paylaşın benimle 💞 KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM 🤩

¶ KUZEY ¶

Sabah gözlerimi yavaş yavaş aralamaya başladığım esnada Alev de yerinden kalkmış bir şeyler arıyor gibi etrafa bakınıyordu. Gözlerim yarı aralık onu seyretmeye devam ediyordum . Biraz sonra eline bir tabanca aldı ve sessizce yatağın yanındaki komodinin çekmecesine bıraktı .

Ben hiçbir şey olmamış gibi yavaş yavaş uyanmaya başlarken o da artık ne kadar sevimli olabilecekse sevimli olmaya çalışıyordu . Eliyle yüzümün her bir noktasına dokunduktan sonra dudağıma yaklaşıp öptü ve "günaydın sevgilim " dedi.

Bende onun bu davranışına karşılık sadece "günaydın " dedim ve samimiyetsizce gülümsedim . Onu izlediğimi belli etmemek adına yataktan usulca kalktım ve onun yanına giderek tenine dokunmaya başladım. Benim bu yaptığıma karşılık sadece kıkırdıyordu . Usulca kulağına eğildim ve " Biraz sonra geliyorum devam edeceğiz "dedim ve göz kırptım .

Banyoya ilerleyip içeri girdim ve elimi yüzümü yıkamaya başladım . Bir yandan da düşünüyordum, acaba bu kadını bana kim gönderdi , kimin adamı . Böyle düşünerek işin içinden çıkamayacağımı anlayınca usulca dışarı çıktım . Etrafa baktığımda Alev ortalarda yoktu yatağa doğru yürüdüğüm sırada kafama değen metalin soğukluğunu iliklerime kadar hissetmiştim .

"Bana dön Kuzey Bozoğlu , bana bakarak ölürsen daha fazla para kazanırım . "

Ona doğru döndüğümde cebindeki telefonu çıkarmış videomu çekiyordu . O telefona bakarken bir anlık boşluğunu yakaladım ve elindeki silahı bir hamlede aldım . Korkmuş gözlerle bana bakıyordu , silahı şimdi de ben ona doğrultduğumda korkudan ölecekmiş gibi bir hal almıştı .

"Şimdi sana sorduğum sorulara doğru dürüst cevap vereceksin tamam mı? "
Kafasını olumlu anlamda salladı ve pür dikkat bana bakmaya başladı .

"Seni kim gönderdi ?"

"Nolur söyleyemem söylersem beni öldürürler "

"Söylemezsen de ben öldüreceğim nasıl olacak o ?"

"Yalvarırım bunu benden istemeyin işkence ederler bana "

Korkudan ağlamaya başlamıştı yaprak gibi bir o yana bir bu yana titriyordu. En sonunda yere bakan gözleri beni buldu bir an cama bakıp tekrardan bana döndüğünde bir elimdeki silaha bir gözümün içine baktı . Sonrasında koşarak cama yöneldi ve açıp kendini aşağıya bıraktı .

Peşinden hemen aşağıya indiğimde Saye'nin de Alevin hemen başucunda olduğunu görmemle birlikte hala birlikte olabileceğimiz düşüncesi de uçup gitmişti . Ona delicesine aşık olmama rağmen yapmadığım iğrenç bir şey de kalmamıştı . Bana katilmişim gibi bakarken içinde en ufak da olsa aşk var ise o da silinip gitmişti . Onun için artık ben bir hiçtim hatta hiç bile değildim belki ...

Yatakta usulca bir o yana bir bu yana dönerken bir anda yatağın öbür ucunda bir ağırlık oluştu ve Kuzeyin o bilindik erkeksi kokusu burnumun tüm sinüslerine nüfuz etti . Yerimde dönmeyi bırakıp usulca kabuğuma çekildim ve onu dinlemeye karar verdim.

"Uyumadığını biliyorum Saye , ne diye bir o yana bir bu yana dönüp duruyorsun ."

"Sana ne ! Ne tarafa döneceğimi de sana soracak değilim . Sen git kendine yeni bir tane öldürecek kız bul Katil adam!"

Söylediğim sözleri kulağım yeni işitmişti ben ne demiştim ona katil mi ?

Sinirden yüzünün her bir kasının kasıldığını görebiliyordum . Ama ben gördüğüm şeyi söylüyordum . Ne yani Alevi o öldürmemiş miydi ?

"Birincisi ben katil değilim, ikincisi yine ben katil değilim hatta üçüncüsü ben katil de-ği-lim duydun mu ! "

Söyledikleri karşısında afallamış yüzüne bakıyordum . Ne yani Alevi o camdan aşağı atmamış mıydı ?

"Sen atmadın mı onu aşağı ?"

"Ben neden atayım Saye benim bilmediğim psikolojik sorunlarım falan var da haberim mi yok ."

"Evet var ama senin haberin yok galiba "

Sinirli sinirli burnundan solumaya başlamıştı .

"Üzerimde kırmızı falan da yok ama sen ne diye böyle soluyorsun ?"

"Saye dua et sen dedeme yoksa seni de camdan aşağı atar cesedini de bahçeye gömerdim ."

Biraz da olsa korkmuştum ama böyle azılı katillere de pabuç bırakacak değildim .

"Gömsene Kuzey bey ,sen alışkınsındır böyle şeylere , kim bilir bu bahçede daha kaç kadın cesedi var. "

"Sayeeeeee !"

Kuzeyin kükremesi ile yerimden sıçradım hızlı adımlarla da banyoya girip kapımı kapattım . Neme lazım içeri falan girerdi. Sonuçta yapmadığı şey de değildi .

Saatler geçmiş Kuzeyden hala bir ses seda yoktu . Ben banyodayken çıkıp gitmiş hala da eve dönmemişti .

Koltukta usulca otururken yanıma birden birisi oturdu korku ile yerimden sıçradım ve çığlık atmaya başladım .

"Sakin ol yenge seni yiyecek değilim ya . "

Benim bu tavrıma karşılık o gayet sakin cevap vermişti . Ben Alev olayından sonra kendime hala gelememiştim. Yanımda oturan adam bana elini uzatmış öylece duruyordu.

"Ee yenge elimi sıkmayacak mısın hani genellikle insanlar tanışırken öyle yaparlarya"

Elimi yavaşça uzattım ve kısacık elini sıktıktan sonra hemen geri çektim .

"Adımı söylemedim ama ben Batu "

Gülümseyerek cevap verdim ve önüme dönüp tırnaklarımla oynamaya başladım.

"Eee yenge Kuzeyle nasıl tanıştınız ?"

Ben ciddi misin bakışı atarken o ikinci sorusunu sormuştu bile .

"Düğün ne zaman ?"

Ben tam ağzımı açmış bir şeyler konuşacakken Kuzey içeri girdi ve ikimizin de ilgisi o yöne gitti .

"Hoş geldin Kuzey "

Kuzey sinirli sinirli bana bakarken sıktığını yeni fark ettiğim dişlerinin arasından tıslayarak konuşmaya başladı.

"Hoş buldum Batu da senin hala burada ne işin var ?"

"Ne isim olacak Kuzey yengemle biraz sohbet ediyorduk "

Cıvık konuşan Batunun ağzına vurasım gelse de kendimi tutmuş uslu uslu oturuyordum . Kuzey tek kaşını kaldırmış bize bakarken ben tekrardan önüme döndüm ve tırnaklarımla oynamaya devam ettim.

"Yengem cevap vermeyi unuttu galiba Kuzey sen cevap ver istersen , düğün ne zaman ?"

"Hemen yarın !"

Kuzeyin bu söylediği kelimeleri duymamla birlikte büyükçe bir şok geçirmiştim ne demişti o yarın mı ?

Yarın ... Yani bildiğimiz gece on ikiden sonraki zaman dilimi...

Merhaba arkadaşlar bölümün sonuna geldiniz lütfen duygularınızı düşündüğünüz her şeyi benimle paylaşırsanız sevinirim sizleri çok seviyorum ❤️



 KUTUP MAVİSİ  Where stories live. Discover now