21122000z ve inci6161 canım bu bölümü size ithaf ediyorum ❤️
En çok yorum atan bir sonraki bölümün ithafını alır 🌺
" Eşiniz 6 haftalık hamile gözünüz aydın."
¶ KUZEY ¶
Duyduklarım karşısında afallamış , bir doktora bir Sayeye bakıyordum . İkisinin de ağzı kulaklarında bana bakıyorlardı. Ben , Kuzey Bozoğlu baba mi olacaktım . Ben 25 yaşında baba , Saye de 22 yaşında anne . Üniversite stajindan iş buralara kadar gelmişti .
Olayın sevinci ile Sayeye sarıldım ve etrafımda dondurmeye başladım . O ise bir yandan gülüyor bir yandan da " yapma canım midem bulanıyor kusacagim ." Diyordu . Yavaşça Sayeyi yere indirdim ve elimi istemsizce karnına götürüp okşamaya başladım.
"Hadi artık evinize gidin . Hem Saye hanım biraz dinlensin hem de ben sıradaki hastam ile ilgilenebileyim " dedi doktor sitem edercesine ve ekledi . " Haftaya kontrole kadın doğum uzmanımız olan Sertaç beye gitmeyi unutmayın , buranın en iyi doktorlarından bir tanesi o dur .Bir de unutmadan söyleyeyim artık Saye hanım her ilacı kullanamazsınız bir şey olduğunda Sertaç beye danışın öyle kullanın " dedi .
Kafa sallayıp geçiştirmiştim çünkü ben Sayemi erkek doktora gönderemezdim . Onu yolda yürürken bakan insanlardan bile kıskanıyorken erkek doktora hiç tahammül edemezdim.
Saye ile toparlanıp hastaneden ağır adımlarla çıkarken , ona şöyle bir bakıp nasıl güzel bir anne olacağını hayal etmeye başlamıştım. Çocuğumuzun her hali ile ona benzemesini o kadar çok istiyordum ki .
Onun gibi güleç yüzlü , ışıl ışıl çevresini neşeye boğan bir çocuk evimizi o kadar güzelleştirirdi ki . İlk önce annesi gelmiş karanlık olan evimizi aydınlatmıştı tıpkı bir güneş misali . Şimdi de çocuğumuz gelecek ve aydınlık olan evimizi kuş cıvıltıları ile dolduracakti .
Artık evimizin o kasvetli havası dağılıp gitmişti . Dedem bile o solgun , yorgun halinden sıyrılıp gitmişti . Ben ... Ben ise şimdi tam anlamıyla yaşamaya başlamıştım. Bir yuvaya eş , baba olacaktım . İlk defa benim omuzlarıma bu kadar büyük bir yük binecekti . Üstesinden Saye'min yardımı ile gelebileceğimi biliyordum .
O benim artık can yoldaşım , hayat arkadaşımdı . Ne derdim , sıkıntım varsa onunla paylaşacak , bir hal çaresini bulmaya çalışacaktık. Onun şu zamana kadar başaramadığı hiçbir şeyi görmemiştim . İsterse başarısız olsun , üzerine gidip sıkı çalışarak basariyordu daima . Eminim anneliği de en güzel şekilde yapabilecekti.
Ne ara arabaya geldiğimizi anlayamamıştım bile . Saye'min durtmesi ile normal hayata dönmüştüm .
"Canım iyi misin ?"
Olumlu bir şekilde kafamı salladım ve gülümsedim . Saye uzunca bir süre bana baktıktan sonra arabaya binip , emniyet kemerini takmıştı.
Hava biraz donuk gibiydi , bulutlar güneşin önünü kapatmış dünyayı ısıtmasına izin vermiyorlardı . Hâlbuki güneş olduğu zaman Saye'min sarı olan saçlarının her bir teli altın sarısına dönüyor ve etrafı aydınlatıyordu. Herkes saçlarını sarıya boyatiyor sarışınım diye ortalarda geziniyordu ama Sayem öyle değildi . Onun saclarindaki renkler sadece gökkuşağında bulunuyordu . Benden başkası onun saçlarını kesfetseydi eğer intihar sebebim olabilirdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTUP MAVİSİ
ChickLitSaye, büyük bir karmaşanın ortasında rüzgarın dalından uçurduğu yaprak misali benliğinden kopmuş genç bir kızdı. Attığı adımları pek sağlam olmasa da zemine tutunacak cinstendi. Kuzey ise tüm bu anlatılanların tam aksine kalbi gece kadar karanlık...