KUTUP MAVİSİ ∆ YİRMİ YEDİ ∆

1.8K 145 107
                                    

Merhaba arkadaşlar lütfen hayalet okuyucu olmayın sizin düşünceleriniz bu kitabı sekillendirecek . O güzel yorumlarınızı çekinmeden paylaşın benimle 💞 KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM 🤩

Zamanın ne çabuk geçtiğini anlayamamıştım , Kuzeyin "Geldik canım " demesi ile yerimden usulca doğruldum ve etrafa bakmaya başladım. Ne  havaalanı ne de bir uçak vardı sadece ışıklar ile dolu bir yol görünüyordu.

"Neredeyiz canım ?"

Kuzey eline ne zaman aldığını bilmediğim göz bandını alıp gözlerimi sıkıca kapattı  ve saçımdan öpüp "Hayatının dönüm noktasındayız canım "dedi .

Arabadan usulca inip benim olduğum yere gelip kapıyı açtı ve ellerimden tutup inmeme yardım etti .

"Canım yol biraz bozuk , bana güveniyor musun?"

Şu an tüm bedenim alev alev yanıyordu.
"Sana güvenmemek mi bana böyle sorular sorma Kuzey Bozoğlu "dedim ve yavaş adımlarla ilerlemeye başladım.  Kuzeyin tüm bedenimi kavuran elleri belimde geziniyordu .

Ayaklarım bir kac kere tokezlese de her daim yanımda olacağını bildiğim Kuzey beni dimdik ayakta tutmayı başarmıştı.

"İşte sonunda geldik . Şimdi ona kadar say ve gözlerini aç ."

Aynı dediği gibi yaptım ve gözlerimi açtım . Açtığım anda da birden havai fişekler patlamaya başladı tam o sırada da Kuzey diz çöküp önümde bir kez daha evlilik teklifi etmeye başladı .

" Saye Hekimoğlu , benimle bir ömür boyu yaşlanmaya ve bana dayanıp her ne kadar seni sinir etsem bile beni affetmeye , beni bu karanlıktan çekip çıkarip kendi hayatindaki baharı yasatmaya , her bir telinde ayrı ayrı çiçek kokuları bulunan saçını koklamamdan mahrum bırakmamaya, seni koruyup kollamama izin verir misin?"

"Tabiki de evet , evet evet evvvetttt . " Dedim hiç bekleyip düşünmeme bile gerek yoktu .

Daha yeni fark ettiğim sahilde her taraf mum ve renkli küçük ışıklarla çevrili olan bir yatak vardı her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmüştü . Yerden kalkıp beni kucağına aldı ve etrafında döndürmeye başladı . Ve bir yandan da yanağıma , saçlarıma , dudağıma küçük öpücükler bırakmayı da ihmal etmiyordu .

En sonunda beni yere indirdiğinde biraz bocalasam da ayakta durup yüzüğü parmağıma geçirmesine izin verdim . Parmağımdaki diğer yüzüğü çıkarıp denize doğru fırlattı yenisini takip elimi öptü .

"Sen sormadan ben söyleyeyim o sahteydi ve hepsi de gördüğün gibi numaraydı." Dedi ve elimden tutup beni yatağa doğru götürdü ve hemen yanında bulunan armut koltuğun Üzerine oturttu .
"Bu geceki her şey bana ait sen otur sevgilim " dedi. 
Kuzey ve böyle davranışlar ,  kafasına bir şey düşmüş olabilirdi. 

Yarısı kuma gömülü olan kırmızı şarap şişesini getirdi ve kadehlere doldurup bir tanesini bana uzattı.  "Biliyorum ilk defa içiyorsun ama bir dene ilk ve son olacak söz veriyorum ."

Alıp bir yudum içtiğim de geri tükürmemek için kendimi zor da olsa tutup yutmuştum.  Ne kadar iğrenç bir tattı böyle .

Kuzey bana bakarak kahkaha atmaya başladı. "Lütfen eğer begenmediysen tükürebilirsin " dedi .

Şimdi onun yanında kendimi ezik gibi göstermek en son istediğim şeydi. 

"Hayır hiçte bile ben bir kaç defa içmiştim sadece bir anda bunları yaşadıktan sonra düşünüyordum . Yoksa içiyorum yani.  " Dedim .

 KUTUP MAVİSİ  Where stories live. Discover now