עונה 1, פרולוג

17.1K 221 98
                                    

קים ג'ונסון

אני מכוונת את אקדחי לראשו של מר מייקלסון מתכננת לירות בין עיניו ולסיים את הסיפור . החושך מסביב גורם לי לא לראות האם האקדח באמת מכוון אל בין עיניו או שלא . 'תירי בו ונגמור את הסיפור' אומר לי כריס אחי הגדול באוזני גורם ללחץ שבגופי לגבור יותר . 'אל תלחיץ אותי' פקדתי עליו ממשיכה להחזיק את האקדח . 'אז מה מר מייקלסון איך זה להיות בין חיים למוות?' שאל אחי כריס בזלזול ובקול מתנשא ואדיש . 'בואו נגמור עם הסיפור הזה וזהו!' הוא אמר בתקיפות ובשניות ספורות נשמע ירייה ומר מייקלסון נפל על הרצפה חסר רוח חיים . אבי הוא בין האנשים הכי מפחידים ורעים בארצות הברית . הוא השליט של העולם התחתון בכמה מדינות וביניהן : רוסיה , צרפת ואפילו בריטניה. אבי פקד עליי ועל אחי כריס להרוג את מר מייקלסון בשל חובות גדולים שכנראה לא תכנן להחזיר לאבי. נכנסתי לרכב שחיכה לנו מחוץ למבנה שבו נרצח מר מייקלסון וכריס נכנס אחריי והנהג התחיל בנסיעה הביתה. אימי נפטרה כמה שעות אחריי שילדה אותי ולכן אבי גידל אותי ואת כריס שגדול ממני בשנה. לפני כמה שנים אבי התחתן עם איזבל שהפכה לאימא החורגת שלי ושל כריס. לכל מקום שאני הולכת אני לא רוצה שידעו מי זה אבי אך המזל לא לטובתי ויוצא שלכל מקום שאני מגיעה יודעים שאני הבת של מאט ג'ונסון שליט העולם התחתון במדינות שנות בכדור הארץ . בכל יום שאני באה לבית הספר כל המבטים מופנים אליי וכולם מפחדים להיות בסביבתי אך אני כבר רגילה להתעלם ממבטיהם . יש לי 3 חברות הכי טובות שמקבלות אותי כמו שאני ולא בגלל הכסף שיש לי והן : אוולין , ליזה ולוסי . אנחנו מדברות עשרות פעמים ביום ואחי כריס חושב שהן חברות שלי רק בגלל הכסף שיש לנו אבל בינינו הוא לא יודע על מה הוא מדבר . כריס הוא סטוציונר ובן אדם אדיש .

בכל מקום שהוא עובר כל הבנות מבליטות את חזהן ומרימות מעט את מכנסיהן ומחכות דהוא יעבור לידן ויקרוץ להן מה שמסמן שבסוף היום אותה אחת תבוא איתו אלינו הביתה והם ישכבו אצלו בחדר וכמובן שמיד לאחר מכן הוא יעיף אותן מהבית אבל הן לא יפגעו וימשיכו לתפוס את תשומת ליבו ויחכו שהוא יזמין אותן שוב . בכל פעם שמישהי חדשה מגיעה אלינו הביתה היא מסתכלת עליי בזלזול ועולה עם אחי לחדר אך אני כבר רגילה גם לזה . כריס לא בתול מגיל 14 לעומת זאת אני בתולה ולא יודעת מה כל כך דחוף לו לאבד את הבתולים בגיל צעיר כל כך . כיום הוא בן 17 ואני 16 . אני בכיתה י והוא יא עוד שנה וחצי הוא מסיים בית ספר ואני סוף סוף לא אראה אותו בכל יום גם בבית ספר. אני נכנסת הביתה , אבי עומד במטבח ומשבח אותי על חיסולו של מר מייקלסון . אני מחייכת לעברו ומיד לאחר מכן אני עולה לחדרי ונכנסת לחדר האמבטיה , מורידה את בגדיי ונכנסת למקלחת נותנת למים החמים לשטוף את כל הלכלוך מגופי . יצאתי מהמקלחת והתארגנתי לעוד משמרת בבר שבו אני עובדת כי בכל זאת אני רוצה גם להרוויח כסף בכוחות עצמי ולא רק לבקש מאבי כל פעם כסף .

שון מייקלסון

אני שון מייקלסון הבן של ג'ון מייקלסון בין השליטים הגדולים של העולם התחתון . אני בן 16 ומחר אני עובר לבית ספר חדש מכיוון שאבי נרצח ואני ואימי היינו צריכים לעבור לעיר חדשה ובכלל רצינו להתחיל מחדש . אחרי שאבי נרצח אני הפכתי לשליט במקומו . אני אדיש וקר וסטוציונר לא קטן , אני חוצפן ושווייצר ואני מודה בזה . בכל מקום הבנות מסביבי רק רוצות לשכב איתי ולי זה לא מפריע כי אני רק מחפש איך להעביר את הזמן כשקשה לי ואני רק רוצה לזיין . יש לי אחות תאומה בשם ליסה והיא הדבר הכי חמוד בעולם. אם משהו יעז לשבור לה את הלב אני אגרום לו לחשוב שוב ואתן לו להרגיש את מה שהיא הרגישה אחריי מעשיו . אימי ואחותי בן הדבר הכי חשוב לי בכלל אימה שלי המלכה ואני ואחותי הנסיך והנסיכה ואני לא מתבייש להגיד את זה. יש לי כמה חברים טובים שלומדים בבית ספר שמחר אני עובר אליו ואת האמת שאני עובר דווקא לבית ספר הזה בגללם . בקיצור אנחנו מתחילים הכל מחדש ונקווה שזה לא יגמר ברע כמו בפעם הקודמת . אני הולך למצוא את מי שרצח את אבי ואני נשבע שאני אעשה הכל בכדי לנקום את מותו. נכנסתי לחדרי עם מישהי חדשה , הורדתי את בגדיה ולאחר מכן את בגדיי והתחלנו בשלנו . שכבתי לידה בעירום והיא עברה עם האצבע שלה בבית החזה שלי ואני הזזתי את ידה קם מהמיטה שם את הבוקסר והמכנס ומוזג לעצמי בכוס שתייה חריפה ושותה הכל במכה . 'לכי' אני אומר לה בקול קר והיא מתלבשת מנשקת את שפתיי והולכת . אני נכנס למשרד שלי מסתכל על הלוח שבו כתוב כל מה שקשור לאבי ולרצח שלו . 'אל תדאג אבא אני אמצא את מי שרצח אותך בלי שום רחמים' אמרתי בקול אדיש וקר וקראתי לחברי הטוב דניאל שהוא גם העוזר שלי וגם אחד מאלה שילמדו איתי בבית ספר . 'ממחר מתחילים לחפש את מי שרצח אותו' אמרתי לו בקול קר והבאנו אחד לשני כיף גברים שהיה גם לחיצת יד הוא הסתכל עליי וחייך שמח לעבוד איתי ואני חזרתי על מעשיו.

הילד הרע ששינה הכלWhere stories live. Discover now