עונה 3, פרק 35

1K 63 12
                                    

•בפרק הקודם•
שון נכנס חזרה לבריכה והתחיל לשחות ובזמן הזה הסתכלתי עליו ועל היופי שלו שהיה אחת הסיבות שהתאהבתי בו. "נו את באה?!" שאל בצחקוק ושחה אליי. לאחר שראה שאני לא מתכוונת להיכנס, משך אותי אל תוך המים יחד עם הבגדים ואחריי כמה שניות כבר הייתי בתוך המים בין זרועותיו. "אתה משוגע."אמרתי בחיוך אחריי שצעקתי בהתחלה שיעזוב אותי, אך הוא כמובן עשה ההפך. "גם אני שרוף עלייך." אמר ונישק את שפתיי בתשוקה וברכות שכל כך הרגיעה אותי.

•בפרק הזה•
[הפרק הבא יכיל קטעים מיניים, לא מפורטחם אבל בכל זאת הקריאה על אחריותכם]

"טומי ורוז תזדרזו כבר!" שמעתי את שון צועק להם מהקומה למעלה ולאחר מספר שניות ירד למטה כשהוכ עייף למרות שהתעורר לפני כחצי שעה. "בוקר טוב נסיכה." אמר לי ונישק את שפתיי בעדינות ולאחר מכן עשה לעצמו קפה בכוס חד פעמית וחיכה שטומי ורוז ירדו למטה כדי לקחת את כל אחש מהם לאן שהם צריכים. את רוז לגן ואת טומי לבית ספר.

"תחכי לי כשאני חוזר, יש לי תוכניות שקשורות אלייך." לחש לי באוזן אחריי שטומי ורוז ירדו למטה עם התיקים על הגב ואני גיחכתי. שון יצא איתם מהבית ולאחר כמה דקות שמעתי אותם נוסעים מהחנייה. 'הזמן עובר אבל לשכוח מכם לא שכחנו. מי יודע מתי נבוא ואם נבוא' קראתי את ההודעה שנשלחה אליי ממספר חסוי וחיוך עלה על פניי. לפעמים אני כל כך מתגעגעת לימים שבהם הייתי צריכה להתאמן בלהרביץ, בלירות, בלהסתוות ובעוד המון דברים שקשורים למצבעים שונים.

לימים שבהם לא היה חסר לי אקשן. האקשן הכי גדול שלי עכשיו זה הריבים של טומי ורוז וזה שכל פעם אחד מהם מתבאס ששון עם השני ולא עם שניהם. 'אל תדאג/י. נחכה בסבלנות רבה לביקור מכם.' כתבתי לה בחזרה וסיימתי את כוס הקפה שלי. שטפתי אותה והנחתי לייבוש. התיישבתי על הספה בסלון וצפיתי בטלוויזיה עד שהגיע שון. הוא נעל את הדלת, סגר את החלונות והחשיך את כל החדר בגלל הוילונות שהסיט כדי שלא יראו כלום מבחוץ. "את לא יודעת כמה זמן אני כבר מחכה לזה!" אמר ועלה מעליי במהירות ואני צחקתי. "קיבלתי הודעה היום." אמרתי כאילו זה היה משהו נדיר והוא גיחך. "ומה היה בא?" הוא שאל ואני הראתי לו אותה עוצרת אותו מלהמשיך לנשק את צווארי.

"אז אני מבין שזה כמו הודעת שרשרת." אמר ואני גיחכתי. "שלחו לי גם אחת כזאת." אמר ואני חייכתי חעברו ומהאופן שהוא לקח את זה בקלילות כמוני. בזמן שהתנשקנו, צלצול הטלפון שלי נשמע ואני נאנחתי ועניתי לשיחה מדניאל. "הלו." אמרתי אחריי שעניתי לו וחיכיתי שיגיד את מה שרצה. "קיבלתי הודעה מוזרה. גם אתם?" שאל ואני נאהחתי ואמרתי שכן. "אז זה אומר שכולנו קיבלנו אותה." אמר ואני קמתי מהספה והזזתי את שון ממני. "מי זה כולנו?" שאלתי מנסה להבין את הכל. "אני, את, שון, אלכס, אוולין, כולם." אמר ואני נאנחתי.

"ומה זה אומר שרלוק?" שאלתי בייאוש ושון גיחך מהצד וביקש שאשים את השיחה על רמקול. "לא יודע מה זה אומר, אבל אפש רלבוא להתנחל אצלכם?" שאל ושון שכל כך חיכה לשכב איתי התעצבן. "לא! יש לי תוכניות איתה, לך תעשה את זה גם אתה עם אוולין ואל תהרוס לי!" אמר שון וניתק את השיחה ואני התחלתי לצחוק והוא לקח את הטלפון מידי, הניח על השולחן ועלה מעליי שוב. "אני לא רוצה לחכות יותר, עד שהם לא בבית אני רוצה אותך שלי." אמר ואני חייכתי לעברו. "או שאתה רוצה להכניס אותי שוב להיריון ואז עוד תשעה חודשים לא לקבל ממני." אמרתי והוא חייך לעברי כאיחו עליתי על התוכנית שחו והמשיך לנשק אותי והפעם נישקתי אותו בחזרה ולאט לאט הורדנו את הבגדים זה של זה.

הילד הרע ששינה הכלWhere stories live. Discover now