עונה 2, פרק 28

1.1K 63 3
                                    

~בפרק הקודם~
"אני יכול להיכנס?" שון שאל ואני הרמתי את מבטי אליו והנהנתי לחיוב. עברתי למצב ישיבה ושון התיישב לידי ומשך אותי לחיבוק. "הוא מעצבן אותי." אמרתי ושון נאנח. "הוא תמיד היה קרצייה לא קטנה קימי." שון אמר ואני חיזקתי את האחיזה שלי בו. "או זה החדר שלכם? נראה מוזנח?" רון אמר מהכניסה לחדר ואני הבטתי בו בזלזול ואמרתי "גם אתה מוזנח אז מה?" שון צחק ואת רון זה עצבן.
~בפרק הזה~
התעוררתי בבהלה כאשר דלי מים נשפח עליי. פקחתי את עיניי וראיתי שרון עומד מעלינו וצוחק. "קח את הרגליים שלך ועוף מהחדר!" אמרתי בעצבים וקמתי מהמיטה ספוגה במים וצמרמורות של קור על עורי. לקחתי פיג'מה נקייה ויבשה מהארון ונכנסתי להתקלח. המים החמים חיממו את גופי ולאחר שהתנגבתי לבשתי את הפיג'מה שלי מרגישה שנעים לי.

יצאתי מחדר האמבטיה וראיתי את שון עצבני מחליף מצעים. עזרתי לו להחליף את המצעים ולאחר מכן נשכבתי על המיטה בייאוש. שון נשכב לידי וחיבק אותי. "אתה מנסה להרגיע אותי?" שאלתי אותו וצחקקתי. הוא חייך והנהן לחיוב. "אם כבר אני צריכה להרגיע אותך." אמרתי לו והפעם שנינו צחקנו. "מה הוא עושה פה בכלל?" שאלתי במעט עצבים לאחר כמה שניות שבהם שרר שקט. "הרי יש עוד משהו מעבר ל'ירושה' שלו." הוספתי ושון נאנח ואמר "אני לא יודע למה הוא פה, אני גם לא רוצה לדעת למען האמת. הקשר שלנו נותק לפני שהכרנו כי הוא החליט באמצע משימה שלא בא לו למות אז הוא ברח. אם יקרה משהו מסוכן אני לא חושב שהוא ישאר לצידנו, הוא יברח מהר ככל האפשר." האמת שהייתי קצת בהלם. בן אדם כמו רון לא נראה פחדן שבורח כשקצת קשה.

"על מה אתם מרחלים?" רון שנעמד ליד הדלת שאל ואני עניתי ללא היסוס "עלייך." הוא גילגל את עיניו ואותי זה די עצבן אבל שתקתי. האמת שהאווירה הזאת די משעממת אותי. המתח הזה באוויר מחרפן אותי כל כך שזה לא הגיוני להסברה. "רדו שניכם לסלון ותשבו על הספה, אחד ליד השני! ותחכו לי." אמרתי להם מדגישה את המשפט 'אחד ליד השני'. הוצאתי קופסת קלפים שבה אני וכריס היינו משחקים אחריי שהיינו רבים ומיד אחרי זה היינו משלימים כאילו כלום לא קרה, נקווה שזה יעבוד גם עכשיו.

ירדתי למטה וראיתי שהם יושבים אחד ליד השני כשכל אחד לא שמח מזה יותר מהשני. הוצאתי את הקלפים מהקופסה ושמתי אותם ככה שהחלק עם הכיתוב על השולחן. "כל אחד לוקח קלף ולפי מה שכתוב אתם עונים על השני. אני לא חלק מהמשחק אז עליי אל תענו." אמרתי מסבירה את החוקים והם נאנחו ורצו להרוג אותי. "נו כבר!" אמרתי בדריקה ושון לקח קלף ראשון. "מה דעתך על האדם שנמצא לידך?" שון הקריא ונאנח. "בן אדם זבל שנוטש בגלל שהוא פוחד." הוא אמר והניח את הקלף בצד.

רון לקח קלף אחריי שון מעלם ממה שאמר עליו. "על איזה מעשה שקרה בינך לבין האדם היושב לידך אתה הכי מתחרט?" רון אמר בייאוש וענה ברצינות "על זה שברחתי באותה הפעולה." הבטתי בשניהם ואספתי את כל הקלפים ואמרתי "אני יוצאת ואתם בזמן איכות, אני חוזרת ואתם כמו שני אחים מעצבנים דבוקים אחד לשני." הם באו להגיד משהו אבל אני כבר עליתי לחדר והחלפתי בגדים. התקשרתי לאוולין ואמרתי לה שאני רוצה לצאת קצת החוצה ושאלתי אותהאם היא רוצה גם והיא אמרה שכן.

יצאתי מהבית ונסעתי לכיוון הבית של אוולין. כאשר נכנסה לרכב נסענו לקניות והעברנו שם כמה שעות טובות. כשחזרתי הביתה ראיתי את דניאל עומד בין שון ורון שהיו עצבנים אחד על השני בהגזמה. הבטתי סביבי וראיתי שהכל מלא בזכוכיות ודברים שבורים. "מה פאקינג הלך פה?" שאלתי בצעקה ושניהם שתקו עד הרגע שבו רון יצא עליי. "את והרעיונות המזויינים שלך, זה מה שקרה. עדיף שלא היית פה בכלל אולי זה היה פותר משהו!" הבטתי בו הנהנתי לחיוב ויצאתי שוב פעם מהבית בטריקת דלת.

"קים!" שון קרא לי ונעמד ליד הרכב. "הוא צודק זה בגללי." אמרתי ונסעתי משם במהירות. נסעתי כמה שיותר מהר וישר. הגעתי לים והתיישבתי על החול הקר. הדמעות זלגו מעיניי במהירות ואני נאנחתי. לאחר כשעה קמתי מהחול וחזרתי הביתה. ראיתי שכל הזכוכיות שהיו על הרצפה כבר נוקו ושון ורון ישבו על הספה וצחקו. כששון ראה שחזרתי הוא קם בזריזות וחיבק אותי בחוזקה. "אני אוהב אותך." הוא אמר והמשיך לחבק אותי ואני חייכתי ואמרתי שגם אני אוהבת אותו.

"אני מצטער על מקודם." רון אמר ואני הנהנתי לחיוב ועליתי לחדר. לקחתי פיג'מה נקייה ונכנסתי להתקלח. אחריי שהתקלחתי ירדתי למטה והתיישבתי ליד שון. "לא ראיתם פה סרט פורנו כן?" בדקתי והם צחקו והנידו לשלילה. הם הדליקו סרט אקשן והתחלנו לצפות בו עד שעיניי החלו להיעצם ושון אמר שהוא ירים אותי אחר כך לחדר אז זה בסדר שהרדם עליו. מאז שחזרנו הוא הפך ליותר דואג ושם לב מאוד על מה שעושה. הוא לא רוצה לפגוע בי שוב וזה באמת משהו ששמתי לב אליו ואני מעריכה את זה שהוא משתדל מאוד מאוד מאוד לא לפגוע בי.

• ממש סליחה שהפרק יצא קצר. אני באמת מנסה לכתוב עכשיו הרבה פרקים ושכולם יצאו לא פחות ממושלם.♡︎

הילד הרע ששינה הכלWhere stories live. Discover now