עונה 2, פרק 33

1.8K 68 5
                                    

•בפרק הקודם•
דניאל הלך לביתו לאחר שעה וחצי נוספת. עליתי לחדר שלי ושל קים וראיתי אותה מחבקת בעדינות את טימי שהכניס את האגודל שלו לפה והמוצץ שלו ליד ידה של קים. נשכבתי לידם והבטתי בהם במשך כמה דקות ולאחר מכן עצמתי את עיניי ונרדמתי.

•בפרק הזה•
התעוררתי בבוקר וראיתי שקים וטימי כבר לא בחדר. שטפתי את פניי בחדר האמבטיה, ציחצחתי את שיניי ולאחר מכן ירדתי למטה וראיתי את טימי על השטיח משחק עם אחד השלטים ואת קים עם הרגליים על גב הספה ועם הראש איפה שאמורים להיות הרגליים. "או, בוקר טוב ליפייפיה הנרדמת!" קים אמרה וקמה מהספה בייאוש. תפסתי בידה הקטנה והרזה והבטתי בעינייה.

נישקתי את שפתייה ולאחר מכן חיבקתי אותה והיא אותי. "מה קרה? התעוררת מוקדם?" שאלתי והיא הנהנה לחיוב. "מה, דניאל היה אצלנו אתמול?" קים שאלה ואני הנהנתי לחיוב. "סיפר לי כמה דברים שהייתי מעדיף לשמוע ממך אבל, הכל בסדר. אני מצטער על מה שרון עשה לך." אמרתי והיא חייכה וחיבקה אותי. "אני מצטערת שלא סיפרתי לך אנ...." קטעתי אותה והרמתי את מבטה אליי. "בייבי... הכל בסדר באמת. אני מבין אותך ומבין שקשה לך לדבר על זה וגם רק אתמול חזרנו, זה ברור שלשנינו לא היה זמן לספר אחד לשני הכל." אמרתי מביט בעינייה ורואה את החיוך שלה לאט לאט הופך לעצום יותר ויותר. היא נישקה את שפתיי מספר פעמים רב ולאחר מכן הניחה את ידייה סביב צווארי. "איך היה לך עם דניאל הנחמדה?" היא שאלה בציניות ואני חייכתי ועניתי ברצינות "בעיקר מזיינת ת'שכל ומחפשת זיון אבל, ויש אבל גדול את פי מאה יותר טובה ממנה." קים חייכה ואמרה "אתה חתיכת חנפן, אתה יודע?" הנהנתי לחיוב ונישקתי את שפתייה. התקדמתי אל טימי והרמתי אותו על ידיי.

"צריכים להביא את הדברים לחדר שלו עוד כמה דקות, את על העיצוב?" שאלתי את קים והיא קפצה מאושר ואמרה "כן!" גיחכתי ונישקתי את מצחו הקטן של טימי. "תגידי רגע, מאיפה בא השם טים?" שאלתי את קים והיא ענתה בגרסה הקצרה "טים זה קבוצה, איך הכרנו? משתי קבוצות שונות וואלה טים." חייכתי ואמרתי "זה גאוני." היא העיפה את שיערה לאחור בהתלהבות ואמרה בגאווה "זה כי אני גאונה." גיחכתי ולאחר מכן הורדתי את טימי על הרצפה.

"הלכתי לארגן את המטוס לטיסה, רק לאן את רוצה לטוס?" שאלתי את קים והיא חשבה כמה דקות עד שאמרה "אמממ תאילנד? או שלאיים הקאריביים." חייכתי ועליתי לחדר שלנו. החלפתי מבגדי בית לחליפה מהודרת ומכנס ג'ינס. ענדתי שעון ולקחתי את הטלפון שלי וירדתי למטה. ראיתי את טימי רץ בכל הבית עד שהגיע לאחת הוואזות והפיל אותה אך לפני שנפצע קים הרימה אותו ויצא שהיא נפצעה. התקדמתי לעברה ונישקתי את שפתייה. "אני אבוא עוד חצי שעה, בינתיים תטפלי בפצע שלך ותשתדלי שהקטן לא ישבור עוד משהו, הוא שובב כמוך." אמרתי לה והיא הוציאה לשון ולאחר מכן הניחה את טימי עלה ספה והדליקה לו סדרות מצוירות.

הילד הרע ששינה הכלWhere stories live. Discover now