עונה 2, פרק 24

1.1K 60 4
                                    

~בפרק הקודם~
"לך תראה מה שאתה רוצה יש לי את הטלוויזיה פה." אמרתי בייאוש והדלקתי את הטלוויזיה בחדר שלי ושל שון ודניאל יצא מהחדר. בזמן שצפיתי בבוספוג בחדר שלי ושל שון קיבלתי הודעה מהמספר של ג'יימס. "אל תחשבי ששכחתי ממך ומחברייך." קראתי את ההודעה ואז ירדתי במהירות למטה והראתי לדניאל ושון והם נאנחו. לפתע נשמעה יריה וכל החלון של הגינה התפוצץ והתפזר לכל עבר.

~בפרק הזה~
שמתי את ידיי על ראשי ועצמתי את עיניי בחוזקה. הרגשתי שכמה חתיכות זכוכית חתכו את גופי אך לא נכנסו לתוכו. כאשר כל הזכוכיות היו על הרצפה, פקחתי את עיניי והורדתי את ידי מראשי והבטתי בכל הכיוונים רואה בכל מקום זכוכיות. לרוע מזלי אני בלי נעליים. "שלום לכם." ג'יימס אמר ונכנס פנימה. "מה קרה קים? את תקועה?" הוא שאל וצחק תוך כדי.

"למזלך אני תקועה!" אמרתי והוא צחק צחוק גדול. "לא נראה לי." הוא ענה והביא בכולנו. "מכם אני לא צריך כלום. מקים קצת יותר." הוא הוסיף והביט בשון ודניאל ולאחר מכן בי. "תראי אם אח שלך היה פה הייתי לוקח גם אותו אבל, הוא לא פה אז אני אקח רק אותך." ג'יימס אמר לאחר כמה דקות והתקדם לכיווני. באותו הרגע לא היה לי אכפת מהזכוכיות בכלל. מצידי שיכנסו לתוך הרגליים שלי בכמויות רק שהנבלה תעזוב אותי וזהו. כשהוא היה במרחק של כמה סנמטימטרים חייכתי אליו ובעטתי לו באיבר מין ואז קפצתי על הספה.

"תגידי, יש לך עוד תרגילים חוץ מלהעיף בעיטות לביצים?" הוא שאל לאחר כמה דקות עדיין עם מעט כאב בקולו. "יש. תתקרב שוב תקבל יותר כואב גם בביצים וגם במקומות אחרים!" עניתי לו והתיישבתי על הספה מרגישה שכמה זכוכיות בודדות תקועות לי ברגליים. "חכו חכו, אני עוד אחזור!" הוא אמר ואני גיחכתי וצעקתי לו בחזרה "ברור, הרי נבלות כמוך לא ילכו בלי לחזור!"

אחריי שג'יימס יצא מהבית, ביקשתי מדניאל את ערכת העזרה הראשונה מהארון במטבח ואחריי שחזר התעקש להוציא לי את הזכוכיות מהרגליים בעצמו. בזמן שהתחיל להוציא את הזכוכיות מרגליי הבטתי בשון שהחל לסדר מעט את הבית אך לא טיטא את הזכוכיות. "אולי נלך למועדון היום בערב?" דניאל שאל ואני הסכמתי ואחריי גם שון. התקשרנו גם לשאר ושאלנו אותם אם הם רוצים גם לבוא איתנו והם הסכימו.

אחריי שדניאל מרח לי משחת אלוורה על הרגליים קמתי מהספה בקלילות כי החתכים לא היו עמוקים כמו בפעם הקודמת. "דניאל לך הביתה תתארגן ועוד שעה תיהיה אצלנו כי אתה מת לטרמפ. אני בינתיים אעלה להתקלח ושון אתה תיכנס אחריי?" שאלתי את שון והוא הנהן לחיוב. "נתראה בערב." שמעתי את דניאל אומר בזמן שלקחתי שמלה מהארון והנחתי אותה על המיטה. נכנסתי להתקלח ואחריי שיצאתי לבשתי את שמלת המיני שלי שהסתירה כל מה שצריך.

ירדתי למטה ושון עלה אחריי להתקלח. כאשר היינו מאורגנים כבר, דניאל בדיוק הגיע ויצאנו מהבית. נכנסנו אל הרכב והתחלנו לנסוע לכיוון המועדון שקבענו בו עם כולם. נכנסנו אליו וכאשר פגשנו את כולם התחלנו לשתות. לקחנו שוט ואז עוד אחד ומשם כבר שכחתי איזה שוט שתיתי כבר. באיזשהו שלב בערב שון ואוולין נעלמו. "אתה יכול לבוא איתי לחפש את שון?" שאלתי את דניאל והוא הנהן לחיוב. עלינו לקומה למעלה ועברנו חדר חדר. נכנסנו לאחד החדרים וראיתי בו את שון ואת אוולין חצי עירומים.

הילד הרע ששינה הכלWhere stories live. Discover now