עונה 2, פרק 29

1.2K 67 6
                                    

•בפרק הקודם•
"אני מצטער על מקודם." רון אמר ואני הנהנתי לחיוב ועליתי לחדר. לקחתי פיג'מה נקייה ונכנסתי להתקלח. אחריי שהתקלחתי ירדתי תמטה והתיישבתי ליד שון. "לא ראיתם פה סרט פורנו כן?" בדקתי והם צחקו והנידו לשלילה. הם הדליקו סרט אקשן והתחלנו לצפות בו עד שעיניי החלו להיעצם ושון אמר שהוא ירים אותי אחר כך לחדר אז זה בסדר שהרדם עליו. מאז שחזרנו הוא הפך ליותר דואג ושם לב מאוד על מה שעושה. הוא לא רוצה לפגוע בי שוב וזה באמת משהו ששמתי לב אליו ואני מעריכה את זה שהוא משתדל מאוד מאוד מאוד לא לפגוע בי.
•בפרק הזה•
התעוררתי בבוקר וירדתי בעייפות לקומה התחתונה אחריי כל ארגוני הבוקר שלי. הכנתי קפה והתיישבתי על אחד הכיסאות בגינה. "בוקר טוב!" רון צעק ויצא שלקחתי שלוק של קפה רותח ושרפתי את הלשון. "היה טוב עד ששרפתי את הלשון בגללך." אמרתי בכאב והנחתי את הכוס על השולחן. "סליחה, לא התכוונתי להבהיל אותך ובטח שלא תשרפי את הלשון." הוא אמר ואני אמרתי לו שזה בסדר. לאחר כמה דקות בהם ישבנו בגינה וסתם דיברנו על דברים לא מעניינים נכנסנו חזרה הביתה. רון התיישב על הספה והדליק את הטלווייה ואני עליתי לחדר של ושל שון ונשכבתי לידו.

הבטתי בו במשך כמה דקות ולאחר מכן הוא פקח את עיניו וחייך. "בוקר טוב." הוא אמר בקול הישנוני שיש לו בכל בוקר ובקול העמוק שלו שאני כל כך אוהבת. "בוקר טוב." אמרתי בחזרה ונישקתי את שפתיו. שון קם מהמיטה והלך לעשות את שגרת הבוקר שלו. לאחר שסיים ויצא מחדר האמבטיה שבחדרנו, הוא נשכב לידי והביט בעיני וככה גם אני. "אתה נהנה לראות אותי 24/7?" שאלתי אותו בחיוך והוא הביט בי בבלבול ואז ענה: "זאת שאלה די מפגרת. ברור שאני נהנה לראות אותך 24/7. את בין האנשים היחידים שאני יכול לראות כל יום כל היום." חייכתי אליו ונישקתי שוב את שפתיו.

"רוצה שנלך לבריכה?" הוא שאל ואני עניתי: "הייתי שמחה אבל בגלל התפרים אני לא יכולה. צריך לקנות מדבקות מיוחדות בשביל להדביק עליהם, חוץ מזה שכל פעם שאני אצא אל השמש אני אצטרך להדביק אותם כדי שהצלקת לא תהפוך לכהה יותר." הוא חייך וקם מהמיטה. הוא יצא מהחדר וחזר לאחר כשתי דקות עם המדבקות שהייתי צריכה. חייכתי אליו וקפצתי עליו בחיוך ונישקתי את שפתיו כמה וכמה פעמים.

"יאללה, שימי בגד ים, תדביקי מדבקה על הצלקת היפה שיש לך ותרדי למטה." שון אמר ואני השבתי בחיוב. לקחתי בגד ים מנומר מהארון ולבשתי אותו. לקחתי מדבקה אחת מהחבילה והדבקתי על הצלקת שלי. ירדתי למטה וראיתי את שון בבגד ים מחכה לי. יצאנו לגינה ונכנסנו לבריכה. אחריי כמה דקות רון הצטרף אלינו וקפץ לבריכה.

במשך כמה דקות ארוכות היינו בבריכה ולפתע נכנסה הילדה שלא חשבתי שאראה יותר בחיים. הילדה שמיררה את חיי במשך זמן רב וזו לא האחרת מאשר דניאל. "אוי לא." אמרתי בייאוש והבנתי שהיא רוב הסיכויים הסטוץ של רון. "או תראו מי פה. קים ג'ונסון." הייתה רק בעיה אחת שהיא לא ידעה ממנה והיא הייתה שאני לא אותה הקים ג'ונסון שהייתי לפני כמה שנים. "תראו מי פה, דניאל סמית' הזונה." אמרתי משיבה לה ומסיתה את מבטי ממנה. "אתן מכירות?" רון שאל ואני גיחכתי ואמרתי בשקט "הלוואי שלא היינו מכירות." שון גיחך וחיזק את החיבוק הצדדי שלו בי.

הילד הרע ששינה הכלWhere stories live. Discover now