עונה 1, פרק 1

6.8K 150 12
                                    

קים ג'ונסון

נכנסתי לבר שבו אני עובדת . הנחתי את תיקי בחדר הלבשה ולבשתי את הסינר נכנסת לבר ומתחילה לסדר הכל לקראת הפתיחה של הבר . הנחתי את כל הכוסות והשותים במקום שלהם, הוצאתי את הקרח , פתחתי את הקופה לקראת תחילת המשמרת ופתחתי את דלת המקום מסמנת לכולם שאפשר להיכנס. מנהל הבר נכנס למשרדו והביט עליי ועל שאר העובדים שהיו מפוזרים בקומות השונות דרך המצלמות כמו בכל פעם שהוא עושה . האנשים השונים הגיעו לבר ובקשו משקאות שונים והיו גם כאלה שאמרו 'וואו איזה כוסית את , אפשר את המספר שלך?' או 'הייתי מזיין אותך הלילה' או 'כמה את לוקחת ללילה ?' בקיצור המון אנשים שיכורים , סטלנים וחרמנים . לפתע מבטי נעצר על חבורת נערים שישבו לא רחוק מהבר ואחד מהם קם וניגש אליי ואמר 'אז מה כוסית כמוך עושה במקום כזה?' הרמתי גבה מהשאלה המטומטמת הזאת ואמרתי 'עובדת פה , לא שמת לב שאני מאחורי הבר ועם סינר ?' הוא גירד בראשו ואמר ' צודקת יצאתי דפוק עם משפט פתיחה מפגר , אני אלכס' הוא הציג את עצמו ואני עניתי 'אני קים' הוא עמד שם עוד כמה שניות ואמר 'שם יפה יש לך . אני מקווה שנפגש עוד פעם' הוא קרץ והלך חזרה לנערים שישבו איתו ואני גלגלתי עיניים חושבת על מי יחזיר לי את השלוש דקות האחרונות בחזרה. עברו בסביבות השעתיים והנערים עדיין ישבו במקומם רק שהעם התיישבו עליהם כמה זונות והם התנשקו בלי הפסקה . לפתע נשמע ירייה וכולם התחילו לצעוק ולברוח . הסתכלתי הצידה וראיתי את אחד האויבים של אבא שלי עם עוד כמה מהאנשים שלו והם כיוונו אקדחים עליי ועל אחד הנערים מאלה שישבו עם ההוא שדביר איתי . התחלתי להוציא את האקדח שהיה לי במותן ובלי שהם שמו לב יריתי בשניים מהם . הם ירו חזרה ואחד מהכדורים פגעו לי בכתף . נשכבתי ליד העמדה של הבר והחזקתי את הכתף חזק שלא יצא יותר מידי דם . שמעתי יריות מסביב וצעקות של אלא שנשארו , הראייה שלי התחילה להיות מטושטשת אבל החזקתי את עצמי כמה שיותר . אחרי כמה דקות שבהם שכבתי על הרצפה ניגש אליי אחד הנערים ועזר לי לקום . לקחתי את האקדח והכנסתי אותו לכיס האחורי של המכנס שלי . 'את בסדר?' הוא שאל ואני הנהנתי לחיוב . נעמדנו מול שני חיילים והמפקד שלהם שכיוונו עלינו אקדחים , ראיתי את שאר הנערים מכוונים גם הם אקדחים ואת הזונות שהיו על הנערים בצד עושות את עצמן בוכות בשביל צומי . תכננתי להוציא את האקדח שוב ולירות אבל לפני שהוצאתי אותו הם ירו בנער שעזר לי לעמוד , הוא נפל על הרצפה מחזיק בבטן שלו בזמן דהוא מדמם . הוצאתי את האקדח ויריתי באלה שכיוונו עלינו אקדחים . בשניות ספורות כולם היו על הרצפה חסרי רוח חיים . הרגשתי את הסחרחורת שהייתה לי מתגברת , האקדח נפל לי מהידיים ונפלתי אחורה רואה שאחד הנערים תפס אותי לפני שנפלתי הוא ליטף את שיערי ואמר 'הכל טוס אני פה , דרך אגב אני שון' גיחכתי מעט ואמרתי 'אני קים' שמעתי את הניידות משטרה והאמבולנס מחוץ לדלת ובשנייה הם נכנסו ולקחו אותי ואת הנער שעזר לי לקום שקראו לו דניאל . השכיבו אותי על אלונקה ושמו מסיכת אוויר. הדופק שלי החל לצנוח וההכרה שלי יחד איתו כעבור כמה שניות ספורות ראיתי שחור ונקודות לבנות שרצות מצד לצד.

שון מייקלסון

החלטנו אני , דניאל ואלכס ללכת לבר ולשתות קצת ואולי למצוא זיון להיום . הגענו לבר ואלכס ראה את הברמנית והחליט ללכת אלייה ולדבר איתה , הוא לזר אלינו אחרי כמה דקות וראיתי שהיא גלגלה עיניים איך שהוא הלך וזה גרם לי לגחך 'מה אתה מגחך?' אלכס שאל בזמן שהוא תיישב ולקח את כל המשקה שלו בשלוק 'סתם מצחיק אותי שכל בחורה שאתה מתאהב בה לא רוצה אותך' כן כל בחורה שאלכס נתאהב בה לא רוצה אותו וזה כבר הפך לבדיחה משותפת שלנו . אחרי בערך שעה ניגשו אלינו שלוש זונות והחלטנו לזרום איתן . לפתע נשמעה ירייה , הסתכלתי הצידה וראיתי את אחד האויבים של אבא שלי . קמנו מהמקום והיה נראה שגם הברמנית זוממת משהו . לפתע היא ירתה בשניים מהאנשים של האויב של אבא שלי אלן והוא ירה לה בכתף . דניאל הלך אלייה אחריי כמה דקות ועזר לה לקום. היינו מאחוריהם עם האקדחים מכוונים אליהם וראיתי שיש גם לברמנית אקדח בכיס האחורי שת המכנס . בשניות ספורות ירו בדניאל והוא נפל על הרצפה והחזיק את הבטן שלו נאבק בכאבים . הברמנית הוציאה את האקדח וירתה בכולם בבת אחת ובכמה שניות הם היו מתים . היא הפילה את האקדח ונפלה אחורה אך לפני שקיבלה מכה חזקה תפסתי אותה וליטפתי את שערה אומר לה שהיא בסדר ומציג את עצמי 'אני קים' היא ענתה ואני בראש שלי חזרתי על שמה ואז אומר לעצמי ' אתה מדבר כמו כוסית מה יש לך תתאפס על עצמך' האמבולנסים לקחו את דניאל ואת קים כל אחד באמבולנס נפרד והמטרה לקחה את הגופות שהיו על הרצפה . הזונות שבכו בצד בשביל צומי רצו אליי ואל אלכס והשלישית הלכה משם כי ראתה שדניאל כבר לא פה בשביל שהיא תתנשק איתו ותעשה איתו את מה שתכננה . עזבתי את הזונה שנישקה אותי והלכתי לאוטו ומיד אחרי הלך אלכס. התיישבנו בלמבורגיני השחורה שלי ונסענו לבית החולים כדי לראות את דניאל. נכנסנו לבית החולים והרופאים אמרו לנו לשבת מחוץ לחדר ניתוח . לפתע נשמע בקריזה 'המנתח ראשי לחדר ניתוחים מ'ס 205 מנתח ראשי לחדר ניתוחים מ'ס 205' התקדמתי לחדר 205 וראיתי את קים שוכבת שם מחוסרת הכרה . הדופק שלה עלה וירד בכל פעם לפתע הגיע מישהו שדומה לקים והוא שאל אותי 'מה אתה עושה פה?' הסתכלתי על פניו שהפכו לכעוסות ועניתי לדבריו 'הכל בסדר רק רציתי לראות מה קרה לאחותך' ניחשתי שזו אחותו למרותש לא הייתי בטוח בזאת 'איך אתה יודע שזו אחותי?' הוא שאל מבולבל לוקח צעד אחד אחורה 'ניחשתי , אתם נורא דומים .' הסתובבתי וחזרתי לשבת ליד אלכס מחכים שיתנו לנו להיכנס לחדרו של דניאל . עברו כמה שעות שבהם דניאל כבר מתאושש ואנחנו כבר ראינו אותו. איני יודע מה מצבה של קים ולמען האמת אני גם לא יודע מה פתאום כל כך אכפת לי ממנה . נכנסתי למשרד ופתחתי את המחשב נכנס לחיפוש אנשים וכותב 'קים' לפתע נפתחו 5 אופציות וזיהיתי את אחת מהן 'קימברלי ג'ונסון' זהו שמה המלא . התחלתי לקרוא את התיק האישי שלה ותוך כדי לקחתי אחד מהמשקאות החריפים שיש לי על השולחן שמול המחשב . סיימתי לקרוא את התיק האישי שלה ולאחר מכן החלטתי להתחיל להתקרב אלייה כדי לראות האם קים היא זאת שרצחה את אבי.

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
הילד הרע ששינה הכלDove le storie prendono vita. Scoprilo ora