עונה 3, פרק 38

1K 51 8
                                    

•בפרק הקודם•

לאחר שכולם הלכו אני ושון היינו מותשים ובעיקר מבולבלים כמו כל השאר. "כשחושבים על זה, זה היה משעמם." אמרתי לשון אחריי שטומי ורוז נרדמו ולאורה לקחה אותם לחדר שלהם. "מסכים איתך ומחזק." אמר ושנינו גיחכנו. "מה דעתך שנעבור למשהו פחות משעמם." הציע בחיוך ערמומי והרים אותי על ידיו ולקח לקומה התחתונה. הוא סגר את הדלת והתקדם לעברי עם חיוך ערמומי ומשעשע.

•בפרק הזה•

הוא תפס בגופי בעדינות, הרים על ידיו והצמיד אל הקיר הקריר שהעביר בי צמרמורת של קור. הוא נשק לשפתיי בעדינות, קלילות ומיומנות רבה. טעם שפתיו היה עדין ומענג כמו שלכל גבר אחר אין. שון תפס חלק ענק בחיי. מאז הפעם הראשונה שפגשתי אותו ועד היום, אני חושבת שהוא בחור מסקרן, אוהב, מגן, מחמם, מכבד, מקשיב, מייעץ וכל זה רק למי שחשוב לו באמת. התכונות הכי יפות שלו שאני אוהבת אלא:

1. זה שהוא יודע מי עומד מולו גם בלי להכיר אותו. הוא ישע מה להגיד, מה לעשות ואיך לא לפגוע אם הוא יראה שהבן אדם שמולו יכנס לחייו ויהפוך לחלק משמעותי.
2. לא משנה מה יקרה, מה יהיה ומה אחרים יראו, שון תמיד יהיה אופטימי. הוא תמיד יתסכל על הטוב ויהיה אמיץ גם אם מבפנים הוא יתפרק כמו עלה ייבש.
3. הוא ילחם על מה שחשוב לו עד הסוף. אם לא שון, כנראה שלא היינו פה היום ביחד. כנראה שהכל היה נגמר כבר לפניי חמש שנים וזהו.

"מתי היה הרגע שבו הבנת שאתה אוהב אותי?" אלתי מפסיקה אותו מלנשק אותי והוא הביט בעיניי וחייך חיוך קטנטן. "כשהסתכלתי לך בעיניים בפעם הראשונה וטבעתי בהן. בפעם הראשונה שהסתכלתי על הפנים היפות האלה והבנתי שאת לא כמו הרבה בחורות שאני מכיר והכרתי. את פשוט מיוחדת." השיב והפעם אני נישקתי את שפתיו בחיוך כשגיחוך קל יצא מפי כמה שניות בתחילת הנשיקה.

הוא לקח אותי אל המיטה שהייתה באותו החדר והניח אותי בעדינות בזמן שעלה מעליי בעדינות והשאיר נשיקות רטובות על גרוני. (זה הרגע שבו אני אומרת שיהיה עכשיו קטע מיני אז מי שלא רוצה לקרוא שיעביר קדימה את הפרק) הורדתי לו את החולצה בקלילות וכך עשה גם הוא. לאחר מספר שניות החל לרדת לאט לאט עם נשיקותיו לכיוון החזה שלי ובאותו הזמן הוריד את מכנסי הטייטס שהיו עליי והעיף לקצה השני מה שגרם לי לגחך.

הורדתי לו את המכנס גם כן ולאחר שנשארנו בהלבשה תחתונה בלבד, הפכתי אותנו ככה שאהיה מעליו והתחלתי לנשק את צווארו בעדינות והשארתי לו היקי כמו שהשאיר לי אחד על הצוואר ולאחר מכן ירדתי לאט לאט עם נשיקותיי בדיוק כמוהו, אל חלקו גופו העליון ומשם הוא כבר הפך את שנינו שוב למרות שהתענג על כל רגע. הוא הוריד את ההלבשה התחתונה מגופי ככה שנשארתי חשופה לעיניו ובזמן שנישק את צווארי בפעם הנוספת, הורדתי ממנו את הבוקסר ואיבר מינו 'נפל' על איבר מיני מה שגרם לו לעמוד עוד יותר.

הילד הרע ששינה הכלDonde viven las historias. Descúbrelo ahora