עונה 1, פרק 13

1.6K 72 4
                                    

קים ג'ונסון

כעבור כמה דקות אבי נכנס לחדר ולחש באוזנו של השומר שהביא אותי לחדר וכאשר סיים יצא מהחדר והשומר חייך בערמומיות. הוא הוציא חגורה מלאה בכל מיני דברים בתוכה ולקח את אחד הסכינים הקטנים שהיו שם. הוא הניח אותו על ידי והחל לרדת איתה למטה ותוך כדי פותח את עורי והדם החל לזלוג במורד ידי, הוא הרים את הסכין והניח אותה באותו גבוה במקביל והחל לרדות למטה שנית והדם החל לזלוג שנית. הוא הניח את הסכין חזרה בחגורה והוציא משם חגורת גומי והחל להכות אותי בעיקר באזור גבי, הרגשתי את יכולת הנשימה שלי להיעצר לאט לאט, הרגשתי שאני עומדת להיחנק מרוב כך שהאוויר לא נכנס במלואה לגופי. הדם זלג בגבי וכאשר השומר שחרר אותי מהכיסא ומשך לחדר איפה שהייתי בארבעת השבועות האחרונים הרגשתי את כל הגוף שלי שורף וכואב. הוא הכניס אותי לחדר ונעל את הדלת, כריס התקרב אליי וחיבק בחוזקה ואני זזתי מעט מרוב כאב 'מה הוא עשה לך?' כריס שאל כאשר ראה את הדמעות שלי ממשיכות לזלוג מרוב הכאב. הרמתי את חולצתי והראתי לו את הגב והוא היה בהלם 'עוד לא ראיתי מה יש שם אבל אני יודעת שזה לא יעבור בקרוב' אמרתי לכריס והוא לקח אותי לחדר האמבטיה, העמיד מול המראה ואמר לי לסובב מעט את הראש אחורה. נשמתי עמוק לפני שסובבתי את ראשי ולאחר מכן הסתכלתי במראה וראיתי את גבי מלא בדם וסימנים כחולים וסגולים שנראים רע וכואבים נורא. אבי נכנס לחדר אחרי כמה שניות ואני הורדתי את החולצה למטה בחזרה 'מה הוא עשה לך?' אבי שאל באדישות ואני עניתי 'מה שביקשת ממנו הוא עשה, מה אתה צריך עכשיו?' הוא החל להתעצבן אך בסוף התקרר והושיט לכריס ערכת עזרה ראשונה ואמר לו 'תטפל לה בפצעים' ויצא מהחדר ונעל כהרגלו. כריס הוציא את האלכוהול המחטא והחל לחטאות את הפצעים ונשף תוך כדי שלא ישרוף יותר ממה שזה כבר שורף. כעבור כמה דקות סיימנו לחטא את כל הפצעים והסתכלנו שוב דרך החלון וראינו שיש מזרן על הרצפה 'תצא אתה ורוץ לבית של שון, אני אסתדר.' אמרתי לכריס בשקט והוא אמר 'אני לא עוזב אותך פה' נגעתי בפניו בעדינות ואמרתי 'אני לא אצליח לצאת כואב לי הגב ברמה מטורפת ואתה לא תוכל לעזור לי לרדת. רוץ כמה שיותר מהר, אני אהיה בסדר אני מבטיחה' הוא חייך מעט ונשק את מצחי ולאחר מכן נשק את ראשי ואמר 'תיזהרי!' הנהנתי לחיוב וכריס קפץ מהחלון ונחת על המזרון 'אני בסדר' הוא סימן לי עם שפתיו ואני ראיתי זאת למרות שחשוך בחוץ נורא, הנהנתי לחיוב והוא החל לרוץ כמה שיותר מהר לכיוון הבית של שון, אני מקווה שלא עשיתי טעות בזה שלא הלכתי איתו. לקחתי את הדף שבו היו מסומנים הקווים של כריס ותלשתי אותו בשמחה רבה שמחה מזה שהוא כבר לא כאן ולא יסבול יותר אני לעומת זאת אהיה כאן עוד הרבה זמן אחרי שיגלו שכריס ברח אבל נראה מה יהיה. נשכבתי במיטה בזהירות וכעבור כמה דקות נרדמתי לשינה עמוקה וחמימה.
שון מייקלסון - מכיל מילים גסות
עברו כמה שעות מאז שקים הלכה ואביה פוצץ את הרכב שבו הם נסעו. אני בטוח בזה שהיא לא מתה כי זאת קים והיא חזקה, אני מבין שיכול שהפעם זה כבר גמור והיא כבר לא איתנו אבל אני עדיין מאמין שהיא בחיים. התיישבתי במשרד ולקחתי בקבוק מלא עם משקה חריף והתחלתי למזוג אותו בכל פעם לכוס שהתרוקנה בשניות. לפתע נכנסה אחת הסטוצים הגדולים שהיו לי אתם מבינים בכל פעם שהיה חסר לי זיון הייתי מתקשר אלייה אבל היא תמיד ידעה שזה רק סטוץ 'מה את רוצה נועם?' שאלתי אותה באדישות ולקחתי עוד שלוק מהכוס שלי 'לא התגעגעת אליי?' היא שאלה והתקדמה לכיווני. היא באה לנשק את שפתיי אך הלכתי אחורה עם הכיסא וקמתי ממנו מתרחק ממנה לקצה השני של החדר 'לא לא התגעגעתי אלייך. יש לי מישהי שאני אוהב ואני לא אבגוד בה עם שרלילה כמוך' היא עשתה את עצמה נפגעת אך לא היה לי אכפת באותו הרגע היה לי אכפת רק מזה שקים תיהיה בסדר ושהיא בחיים. 'וואו היא ממש שינתה אותך אה?' נועם אמרה בזלזול ואני הרגשתי שאני עומדת להתפוצץ עליה. הנחתי את הכוס שלי על השידה שהייתה לידי והצמדתי את גופה לקיר ואמרתי לה 'אם עוד פעם אחת תדברי עלייה בזלזול אני לא ארחם עלייך! אני מציע לך ללכת עכשיו לפני שזה יקרה עכשיו ולא בפעם הבאה' היא הנהנה בפחד, לקחה את תיקה ויצאה מהחדר ולאחר מכן שמעתי את דלת הבית נטרקת. 'איפה את קים? אני מתגעגע אלייך' אמרתי בקול אך בשקט והלכתי לחדרי, נשכבתי במיטה וניסיתי להירדם. אחרי הרבה זמן של ניסיון להירדם שקעתי לשינה עמוקה ונעימה.
*כעבור ארבעה שבועות*
עברו ארבעה שבועות מאז שקים כבר לא כאן. היא כבר בת 17 וכריס כנראה איתה כבר שלושה שבועות. בעצם אחרי שנועם הלכה כריס חשב על מקום שאבא שלו יכול להיות בו לכן הוא נסע לשם בלי לחשוב פעמיים ומאז הוא לא חזר. אימי וליסה הולכות היום לאיזה מסיבה בערב והזמינו גם אותי אך העדפתי לא לבוא כי אני לא מסוגל לחייך ולהנות בזמן שקים נמצאת איפשהו וכנראה סובלת כבר ארבעה שבועות. אימי וליסה חזרו אחרי כמה שעות ואני ביקשתי מליבה לבוא איתי למשרד והיא הנהנה לחיוב והלכה איתי 'מה היה שם שאת כל כך שמחה?' שאלתי אותה והיא ניסתה להתחמק אך בסוף ענתה 'קים הייתה שם וגם כריס אבל היא ביקשה מאיתנו לא לספר לך כי זה ישבור אותך' היא צודקת זה באמת שבר אותי שיכולתי לבוא איתם ולפגוש אותה ואני וויתרתי על זה. לפתע נשמעו יריות מבחוץ, יצאתי החוצה וניסיתי לראות מי נמצא מחוץ לשער וכשקלטתי שזה כריס אמרתי לשומרים 'לא לירות! תפתחו את השער' הם פתחו את השער וכריס נכנס כאשר הוא מתנשף. 'איפה קים?' שאלתי אותו כאשר נכנסנו פנימה ונתתי לו משהו לשתות 'היא עדיין שם היא לא יכלה לבוא איתי. לפני המסיבה אבא שלי הבטיח לנו שהוא ישחרר אותנו כמהה ימים אחריי המסיבה אם היא תגמר טוב, היא נגמרה טוב ואז גילינו שהוא שיקר לנו למרות שלפני גם לא האמנו שהוא ישחרר אותנו. קים התעצבנה עליו ודיברה אליו בחוצפה, הוא העיף לה סטירה ואז אמר לאחד השומרים לקחת אותה לחדר אחר היא חזרה לחדר שלנו כשכל הגב שלה מלאה בדם ופצעים כחולים/סגולים ובית היו לה שני חתכים שמהם זלג דם. אבא שלי הביא לנו ערכת עזרה ראשונה ואחרי שחיטאתי לה את הפצעים הסתכלנו דרך החלון למטה כמו בכל יום כדי לראות אם יש משהו רך לנחות עליו כי היינו בקימה ה10 ולהינצל משם זה כמעט בלתי אפשרי. היא לא יכלה לרדת בגלל הכאבים החזקים שהיו לה בגב לכן רק אני פה. חייבים לעזור לה אחרת יעשו לה משהו יותר גרוע על זה שברחתי' הייתי בהלם ממה שהוא אמר ועוד יותר הייתי עצבני ועצוב על מה שעשו לה. 'תתחילו להתכונן למבצע מסובך כי אנחנו לא נצא משם בלי קים.' אמרתי להם ברצינות וכולם הנהנו לחיוב וכולם עלו לחדריהם לישון ואני ניסיתי להירדם כל הלילה עד שבסוף הצלחתי להירדם לקראת הבוקר.

הילד הרע ששינה הכלWhere stories live. Discover now