P E N G U M U M A N

21.9K 221 50
                                    

❗❗ SILA BACA kemaskini setakat 25 Julai 2020, 10:30 PM ❗❗

🏰

1. Maria dah lancarkan Patreon sejak Mei 2020 dan berpindah menulis secara serius di sana. Boleh tonton video yang dipautkan di media atau layari patreon.com/mixxabel untuk maklumat lengkap.

2. Penulisan di Wattpad tidak lagi dikongsi penuh bermula Jun 2020. Hanya sedutan setiap bab untuk WIP (mungkin sekitar 200-300 patah perkataan) akan dikongsikan di Wattpad. Sertai Patreon Maria jika berminat untuk membaca setiap bab versi lengkap.

3. E-book novel akan diterbitkan selepas tamat previu maksimum di Patreon (sekitar 80-90% keseluruhan cerita). Kalau ada rezeki lebih, versi cetak akan diusahakan. Jemput follow Shopee MY Mixx Ink by Maria supaya tak ketinggalan.

4. Tidak dibenarkan sama sekali plagiat atau sebarang pindaan ke medium lain tanpa kebenaran. Noktah. If Truyen disaster happens one more time, I might leave Wattpad for good because I LOATHE seeing my works on sites that I don't even know about.

❗❗ SEMUA LINK BERKAITAN ADA DI BIO. BOLEH KLIK DIRECT DARI SANA. TERIMA KASIH.


🔻 PENAFIAN 🔺

Cerita adalah rekaan sepenuhnya, tiada berkait dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia. Sebarang persamaan adalah fiksyen semata-mata. Elemen sensitif dalam cerita sekadar untuk hiburan dan teladan, tidak berunsur untuk memprovok sebarang isu sensitif seperti kepelbagaian bangsa dan agama.

Watak di dalam cerita tidak menggambarkan karakter selebriti pilihan. Selebriti dipilih untuk gambaran wajah sahaja dan berbentuk fanfiction alternate universe (AU), tidak melibatkan kehidupan peribadi selebriti di luar cerita. Sebarang persamaan adalah kebetulan.

© All Rights Reserved 2020

PREVIU || Pemuja HerogaWhere stories live. Discover now